World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,012,267 views

#602 • • ALIEN Guest
&search=warcraft
wowhullu

#604 • • wowhullu
öö en nyt tiiä minkä levelisistä puhutte mutta mulla on yksi accout hellscreamissa lvl 32 ni onkait sekin ihan hyvä

ha ha haha ha ha haha
ha ha hahaha ha ha hahaha
ha ha ha ha ha ha ha ha
hahahahahahah ha hah ha hahahahahahahaha ha hah
hahahahahahah hahahahah hahahahahahahahahah hahahahaha
ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha
Jutu

#606 • • Jutu Blondi
Hehe. Onyxia meni tänään ekaa kertaa ekalla alas *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

#607 • • Edited ezzy Droid-pappa
Ekaa kertaa Stratholmessa ja muuten meni ok (pari wipee), mutta Baronia ei saatu alas vaikka kuinka yritettiin 3 kertaa...vähän liian noob crew. Tankki ei tee tarpeeks lämää, preistiltä loppu manat tai mage ei saanut addeja alas tarpeeksi nopeasti (oli liian lähellä baronia tai lattialla liikaa ja en saanut pidettyä hengissä, kun otti lämää liikaa, tun cloth) ;)

No, kohta taas uusiks. Killassa on vaan 55 ja 57 maget enää kuolemantapauksen takia niin on paha vetää instoja :(

LBRS:stä tipahti uus kilpi, Stratista Shadow Ward IV jos ta saanee rahaa kivasti ja +healing neck :) repaireja tietty kivat 4g ja rahaa oli poistulohetkellä se 4g...
kml

#608 • • kml Keyhole Markup Language
Njoo, eilen sit oli se eka ZG, ku keskiviikkona jäi pätsin takia. Eka mentiin sisään niin, et oli pelkkiä shammuja ja yks druidi healaamassa. Priestit kun päätti vaan olla tulematta sovittuun raidiin. Ja sit meillä oli "MC tank" vierailevana tähtenä... Voi hyvä helvetti kuinka paska voi tankki olla, se ei pitäny sit yhtään aggroa. Oman killan warru sit pistettiin sen paikalle, ni johan alko sujumaan. Porukkaa sit vaan katos ja katos kokoajan, ja jouduttiin ottaa aika paljon randomeita healereiksi, ja pari maagia.

Wipettiin bat bossiin varmaan 5 kertaa, kunnes eka luovutettiin. Sit tapettiin se snake bossi (helpoin?) ekalla, ja sen jälkeen sit saatiin ulkopuolisten healereiden avulla myös se batti alas. Bloodlordiin sit lopetettiin, kun porukkaa alko lähteä ja itekin menin nukkumaan.

Taisivat muuten muuttaa ZG:n reset ajan kahteen päivään?

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

r0n

#609 • • Edited r0n d a n c e m a c h i n e s
Mä en jaksa enää. poistan koko roskan.
Poistan kaikki hahmot, perutaan accountin ja heitän levyt vaikka terviksestä mereen.
Vituttaa tää no-life:aaminen. No more, se loppuu nyt.

--
6er reihe

#610 • • ALIEN Guest

ezzy, 26.6.2006 11:01:
Ekaa kertaa Stratholmessa ja muuten meni ok (pari wipee), mutta Baronia ei saatu alas vaikka kuinka yritettiin 3 kertaa...vähän liian noob crew. Tankki ei tee tarpeeks lämää, preistiltä loppu manat tai mage ei saanut addeja alas tarpeeksi nopeasti (oli liian lähellä baronia tai lattialla liikaa ja en saanut pidettyä hengissä, kun otti lämää liikaa, tun cloth) ;)

tankki ei tehnyt tarpeeks lämää? jos se sitä tankkas battlestancessa niin ei ihme ettei pysynyt aggro. Tai vielä pahempi jos se lämällä yritti pitää aggroa ja oli berserker stancessa niin sehän meinaa et se saa +10% lisää otettua damagea itseensä (=oomitus maximus). Defencive stancella se tuottaa 10% enempi threattia ja dmg taken on -10% *hihu**vink*
ezzy

#611 • • Edited ezzy Droid-pappa

ALIEN, 26.6.2006 22:48:
---

tankki ei tehnyt tarpeeks lämää? jos se sitä tankkas battlestancessa niin ei ihme ettei pysynyt aggro. Tai vielä pahempi jos se lämällä yritti pitää aggroa ja oli berserker stancessa niin sehän meinaa et se saa +10% lisää otettua damagea itseensä (=oomitus maximus). Defencive stancella se tuottaa 10% enempi threattia ja dmg taken on -10% *hihu**vink*

eiköhän sinisissä ja parissa epixissä tankkaavan warrun luulis tekevän enemmän lämää kuin vihreissä liitävän paladinin...mut joo en o warrua pelannut, joten en tiedä. Vielä vähemmän se osaa pelata, koska häviää duelissakin 58 warrulle (molemmat fury) jolla on lvl50 gearit (mm. thrash ja shatterer) ja joka osaa asiansa.

ja DING 60.

6h scourge grindausta mukavan porukan kanssa. joku 90k-100k xp, 4-5k AD rep...

noobadinin profiili http://wow.allakhazam.com/profile.html?1409364

kaipais snadia päivitystä ehkä jo :(
perkele

#612 • • perkele tavan ahma

ezzy, 27.6.2006 02:52:
---
ALIEN, 26.6.2006 22:48:
---

---

eiköhän sinisissä ja parissa epixissä tankkaavan warrun luulis tekevän enemmän lämää kuin vihreissä liitävän paladinin...mut joo en o warrua pelannut, joten en tiedä. Vielä vähemmän se osaa pelata, koska häviää duelissakin 58 warrulle (molemmat fury) jolla on lvl50 gearit (mm. thrash ja shatterer) ja joka osaa asiansa.

ja DING 60.

6h scourge grindausta mukavan porukan kanssa. joku 90k-100k xp, 4-5k AD rep...

noobadinin profiili http://wow.allakhazam.com/profile.html?1409364

Voi elämän kevät. Tankin ei oo tarkotus tehä lämää vaikka se siihen pystyiskin. Sen hommana on pitää mosuri itellä ja muut hoitaa sen paukutuksen. Parhaiten homma toimii def stancessa (yllättäen), tosin ei oo eka kerta ku oon tankannu jotain kakkainstaa mun epix dd-warrulla berserkkistances.

--
how i känsi

#613 • • ALIEN Guest

perkele, 28.6.2006 17:41:
tosin ei oo eka kerta ku oon tankannu jotain kakkainstaa mun epix dd-warrulla berserkkistances.

ja kas kummaa ku näkee "OOM FFS!!" :D
perkele

#615 • • perkele tavan ahma

ALIEN, 28.6.2006 22:33:
---
tosin ei oo eka kerta ku oon tankannu jotain kakkainstaa mun epix dd-warrulla berserkkistances.

---

joku brd menee aivan komeesti epix dd-warrulla :)

--
how i känsi

#616 • • ALIEN Guest

perkele, 28.6.2006 23:51:
---
---

---

---

berserker stancella tankaten ilman kilpeä? tarttet kyllä myös epixx healerit siihen ettei tuu OMFG UUM IM OOM!! :)
perkele

#617 • • Edited perkele tavan ahma

ALIEN, 28.6.2006 23:54:
---
perkele, 28.6.2006 23:51:
---
---

---

---

---

berserker stancella tankaten ilman kilpeä? tarttet kyllä myös epixx healerit siihen ettei tuu OMFG UUM IM OOM!! :)

Ootko sä ikinä BRD:ssä edes käyny? siellä on niin kuramosia tälläselle lämäkoneelle että oksat pois ja kypärät päähä. :D

*edit*

Ajattelin tässä nyt lisätä tän linkin vielä. :P
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1270367

*toinen edit*

Ja se vielä piti tähdentää että mä en ollu se tankki tossa instassa mistä tuo yks puhu :DD

--
how i känsi

#618 • • ALIEN Guest

perkele, 29.6.2006 01:49:

Ootko sä ikinä BRD:ssä edes käyny? siellä on niin kuramosia tälläselle lämäkoneelle että oksat pois ja kypärät päähä. :D

17820542330.jpg
perkele

#619 • • perkele tavan ahma
:DDD

--
how i känsi

hallucinogen

#620 • • hallucinogen Edain

ezzy, 27.6.2006 02:52:

Ainakin aseen suhteen :D Mun lvl 40 roistollakin on parempi mace kun tolla :D Sen entinen miekkakin on parempi jota en oo raaskinu kyl myydä vaiks en sitä enään tarvitse :D

Aika paljon muuteskin vihreet gearia, ei oo ah:sta viittiny ostaa mitään? Itse ainakin suruttanu laittanu jo nyt satoja kultia rahaa pariin epiciin ja sinisiin itemeihin ja mounttikin tuli heti kun dingas 40. Tosin mä oonkin porvari ;)

--
pikku-*possu*