Syder, 20.3.2006 12:14:
Fury warrut on kyl oikein gearattuna aika pelottavia masiinoita. Siinä jää aika nopeesti yllättävänkin pieneksi defiancetankin (145%) ja furywarrun (80%) threat generation ero :D
Jep, ja henkilökohtaisesti tykkäsin enemmän furylla vetää pvp:t kuin sillä kaikkien suosimalla Mortal Strike -setillä. Monipuolisempaa ja hektisempää.
•
•
Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
ALIEN, 20.3.2006 12:17:
Jep, ja henkilökohtaisesti tykkäsin enemmän furylla vetää pvp:t kuin sillä kaikkien suosimalla Mortal Strike -setillä. Monipuolisempaa ja hektisempää.
Mä en myöskää ite ymmärrä miks ylipäätään koskaa olin arms warru, varmaa siksku se oli eka chara ja piti seurata massatrendei et "pärjäs" Käytin fury buildii vaikka käytinki Destinyy enkä dualwieldii kuten yleensä :D Mut nykyää se on tank tank tank hank the tank all way :P
Syder, 20.3.2006 12:20:
Mut nykyää se on tank tank tank hank the tank all way :P
Kun on tier 2 kokonaisuudessaan kunnon kilven kera niin vaihtuu mun buildi furyyn. Voihan silloinkin tankata OT:na ja helposti MT:na esim ZG:ssa :)
•
•
ALIEN, 20.3.2006 12:24:
Kun on tier 2 kokonaisuudessaan kunnon kilven kera niin vaihtuu mun buildi furyyn. Voihan silloinkin tankata OT:na ja helposti MT:na esim ZG:ssa :)
Faktaaha o se et hiibat tankkaa ilman ensimmäistäkää talenttipongoo protis :D Mut se on tollases teiniangstinukekillois tankille rennompaa tankata defiancen kera
Ezzylle sen verran, että ekalla pelikerralla ei kannata välittää downtimeistä ja mikä on optimaalista vaan tehdä rauhassa questit, tutkailla paikkoja ja kokeilla eri ammatteja.
Tohon en kyllä pysty, kuolen tylsyyteen jos vaan hiivin joka questin läpi rauhassa ja tasaista tahtia. Pakko vaihtaa maisemia kokoajan.
1-10 meni Elwynn forestissa (5h)
10-14 Sentinel Hillin ympäristössä, ne lvl10-15 harvesterit on loistavaa riistaa farmeilla.
14-16 hakannu Lakeshiressä ja sen ympäristössä lvl 16-18 ötöjä. Yhdellä healauksella menee yleensä matalaks, vaikka kaikki mun kamat on suht paskaa (2h mace 12DPS, armor about 800) ku guest passilla ei voi käyttää AH:ta eikä o pahemmin rahaakaan. Parissa questissa kasannut partyn ja mättänyt läpi, muuten soolona.
Mitään en pelistä vielä tiedä ja suurin osa läpästä menee ihan ohi :) Mä vaan pelaan huvikseni. Kiltakaverit Union of the Red Branchissä auttaa ystävällisinä eteenpäin. Lauantaina tuli nosteltua Engineering 0 -> 100 ja Mining 0 -> 80 ja eilen fishing -> 75. Avokki tuli just kalastuskisassa toiseks sunnuntaina ^__^
Jospa tänään hakis pelin niin pääsis vauhtiin ja eroon guest passista.
Ite yritin tilaa ja loppu kuulemma maahantuojalta ja uusia ei kuulemma paineta ennenkuin servot uusittu.
Mikäli jostain joku löytää noita niin olisi mukava jos ilmoittelisi tähän topikkiin.
dark-raver, 20.3.2006 12:46:
Ite yritin tilaa ja loppu kuulemma maahantuojalta ja uusia ei kuulemma paineta ennenkuin servot uusittu.
Mikäli jostain joku löytää noita niin olisi mukava jos ilmoittelisi tähän topikkiin.
ainakin toissa viikolla kuulemma gigantissa löytyi iso läjä kun muualla loppu, tän hetken tilanne tosin ei tiedossa..
---
Juu, ite soitin maahantuojalle suoraa, niin ainakin 3-4 viikkoa kestää seuraavan erän tuleminen.
hitto ku tekee mieli pelaamaan ku lukee tätä :P no ehkä jo kuukauden tai parin päästä Tää on oikeesti suoraan saatanalta tää peli. ei kannata alottaa kun se syö kaiken vapaa-ajan sen jälkeen.
Jutu, 20.3.2006 13:46:
Mä otin just eilen tästä pelistä vapaata. Katellaan parin viikon päästä josko taas jaksais. Mut siihen asti muille rattosia pelihetkiä :)
•
•
Jutu, 20.3.2006 13:46:
Mä otin just eilen tästä pelistä vapaata. Katellaan parin viikon päästä josko taas jaksais. Mut siihen asti muille rattosia pelihetkiä :)
Sä oot niin tulos takas ettet tiedä sitä viel itekkää :) Ja aijai ku on taas ihanata kattoo ku mosaa kaatuu, expaa tulee, instancet vituttaa ja syljettää ku joutuu naamareitten kans ajaa jotka ei osaa ees kirjottaa ja huhhuh kaikkee ihanaa <3
Suomenojan (espoo) gigantissa oli vielä 6 hyllyssä. Nappasin 3, joten mulla on ainakin 1 ylimääräinen jos frendi ottaa yhen :)
maahantuojalla toimitusaika 3-4 viikkoa ja ilmeisesti aika monesta paikasta loppu jo. verkkokauppaan tullut viimeks 11.2 erä :(
Tiedä sitten onko tämä vaan ostopaniikkiinlietsomista :D
Pystyyks WoW:ssa muuten vaikuttamaan omalla ohjaukselle hahmon pärjäämiseen, vai onks homma niinku purkkipeleissä aikanaan et levelit tekee mestarin? Voittaako isompi aina vai paljon taktiikalla ja nopeilla näpeillä on osuutta asiaan?
Joskus muutama kuukaus sitten tuli kokeiltua, eikä oikeen napannut.. Nyt kun on aikaa, niin ajattelin että josko kokeilis uudestaan. Eli maksuun meni ja peli käyntiin
EDIT:
Account Created:
11 May 05 15:18 CEST
Last Login:
3 June 05 21:39 CEST
Eli vähän pidemmän aikaa sitten ku pari kuukautta . Meneepä aika nopeesti
Damien, 21.3.2006 09:23:
Pystyyks WoW:ssa muuten vaikuttamaan omalla ohjaukselle hahmon pärjäämiseen, vai onks homma niinku purkkipeleissä aikanaan et levelit tekee mestarin? Voittaako isompi aina vai paljon taktiikalla ja nopeilla näpeillä on osuutta asiaan?
kyllä taktiikalla ja nopeilla nakeilla on osuutta asiaan.