World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,011,741 views

Ergilion

#2781 • • Ergilion
2010-11-29-078.jpg

iaaaah kohta se tulee

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Aamu

#2783 • • Aamu you had me at hello
IAAAAAAAAAAAHH KOHTA SE TULEE!!!

(ja sitä odotellessa oon levuttanut nightelf magea<3)

--
Do you think the expansion will make me fat?

Jutu

#2785 • • Jutu Blondi
Joo-o. Ei voi kyllä sanoa, että Cata ois samaa sarjaa Wotlk:n kanssa. Kuinkahan paljon Blizz on saanut valituksia siitä kun jengi ei voi enää vaan juosta ja vetää aoe:lla kaikkea matalaks :P Ite kyllä tykkään nykysistä tehtävistä, vaikka onkin paljon samanlaisia kuin ennenkin. Mutta tosi vähän ainakaan Zenedarilla ihmiset tekee yhteistyötä. Ennemmin tyypit venailee yksinään, että joku qmob tulee kuin, että olisivat ryhmässä.

Ja ihanaa kun ammattien levutus on tehty helpommaksi <3 Ite oon kovaa vauhtia nostamassa sitä uutta ammattia, mutta se on kyllä ärsyttävän hidas nostettava kun pitää ravata eri paikkojen välillä. Mutta ite tykkään siitä :P

Raidien osalta en tiiä tuleeko niitä ees koskaan näkemään. Osa porukasta jo lähti isompiin kiltoihin (epix whoret prkl) ja jotkut vissiin on vaihtamassa servuakin isojen poikien servuille. Itellä näköjään on, että mitä enemmän pelaa niin sitä vähemmän edes kiinnostaa lähteä instoihin tai raideihin. Nytkään en oo missään vielä käynyt kun on mukamas paljon mielenkiintosempaa tekemistä :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Ergilion

#2786 • • Ergilion
Mitä lähemmäs päästiin julkaisupäivää sitä enemmän odotin sitä kuin kuuta nousevaa. Todella refreshing ja hyvä fiilis mestojen suhteen. Ei enää mitään prkln lumimaisemia :p

Ainoa asia mikä tuossa azerothin muuttumisessa harmitti oli se kun lvl 36 tauren shamaanini oli STV:ssä ennen muutosta ja nyt muutoksen jälkeen se oli muuttunut lvl 25 - 30 zoneksi. Ensiksi HS Thunderbluffiin, siitä taksilla northern barrenssiin > ashenvale > stonetalon mountains > desolace > Feralas lvl 35 - 40 zone.

Barrenssistakaan ei enää päässyt suoraan stonetaloniin, koska siellä oli niitä perkeleen maanvajoamia ja laavavirtoja niin joutui kiertämään perkeleen moisen matkan >.<

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

epicuros

#2787 • • Edited epicuros
no-life, siis nyt muistan miks vanilla maistui ja tää sisältää just ne herkut, mitä silloin toivoi. suorastaan parasta, mut saa nähdä, miten NERFFIT huutaa, kun alkaa käyttäjät laskee "haasteiden" takia, mut 3 päivää kesti niin veti normit nauraen, eikä olis ihme jos noi NYT upeat heroicit menis taasi tier 11 päällä silleen "semi läpällä". Mut jumalauta Grim Batol HC teki hyvää <3

edit: pugilla ja messis oli Astralwalker, Herald of Titans ja Dawn of Light. Mut nopsaa siinä oltiin theorycraftit päällä funtsii sitä ilman, et luntattais netistä. Lisää näitä voi aina toivoa, mut eiköhän se perus Blizzard tapahdu :)

Edit2: ja nämähän olivat kaikki ihan silmillä havaittavissa olevia asioita. Kordinaatio ja DPS kusi. Just vastaavanlaiste mestat tekee tosta pelista pelaamisen arvoisen. Kehitys!

--
Valid criticism does you a favor.

Aamu

#2788 • • Aamu you had me at hello
mun oli pakko vaihtaa discosta holyyn, ihan vaan et saisin enemmän hiilii kaikille. chackra <3
herneet tulee lennätettyä jos en nää ranged depsin käyttävän mun lolwelliä koska mun manat ei riitä niitten hiilaamiseen :D

oom oon joka tapauksessa,

eilen ehkä mielenkiintoisin (ja paras) semipugi hc shadowfang keepissä,
okei onhan siel pari bossii tosi helppoi, mut se eka ja sit ehk se kolmas???
arrrr. ihanaa kuitenkii ku melkee joka toinen bossi taku on 'its healing intensive'
O RLY :_D

onneks mul oli oma personal boomkin depsi jonka innervate tulee aina yleensä siin kohtaa kun lykkään divine hymin päälle.

täys pugeissa en oo saanu ku yhen heroicin tehneeksi, ihan vaan siitä syystä et sinne joinaa depsii, jolla jep jep on oikee geari mut miten vitus ne on sen saanu, nobody knows, koska niitten depsi bossiin on nii paskiaa etttäää...... Saati sit nää hiton heroic tankit, siis voi jumalauta kun joinaavat vaikkei oo kaikki ees sinisiä.. pakko arvostaa. sitä miten ne alkaa huutaa mulle siitä et meen oom :D

nooh. koitan randomei vältellä mut välist pakko mennä kokeilee et jos sattuis onni kohdalle.
ja järkeviä ihmisiä partyyn.

killan kanssa tosin tietty kivointa :)
useestikkin siel on ku bossi kuolee ni yks tai kaks elossa vaan, et tulee se kaato,
spirit of redemption <3

saatiin myös pari achia DM:ssä sen takia, et mä olin viel spiritissä kun muutkin oli jo wipenneet :D hahaha.

menee kyl hyvinkin se 2h ja ylikin, jos on uus insta ja kellaan ei oo mitää hajua.
esim tot grimbatol heroiccii en oo tehny viel, maistuis kyl se wandi!

--

Aamu

#2791 • • Aamu you had me at hello

Replying to World of Warcraft:

first rule of wow: ei ikinä ikinä pugeja :)

frst rule of wow, always try.
and when you fail, try again ;)

et tiedäkkääään miten sinnikäs osaan olla.
(välillä meinaa kone lentää ikkunasta kun ottaa niin sinnikkäästi päähän)

kohta saanu ekat tuhat valoria täyteen :D
et kyl ne pugitki alkaa jo mennä...

Kaadettiin pari bossiaki jo killan kanssa :)
ja häikäisin kaikki taidoillani väistellä tuulta Rohashilla :D
oli kyllä suhteellisen jännittävä matsi, otti aina mahanpojohjasta kun piti vaihtaa platformia.

--

epicuros

#2796 • • epicuros

Replying to World of Warcraft:

---

hahaha, ai noita on jo in-gamekin...huoh
---

tässä herää epäilys, että kuinka tyhminä wowittajia pidetään...

No toisaalta olis aika ihme, ettei tuota olis tullut viel vastaan, jos miettii kuinka monta miljoonaa accoakin on jo olemassa. Unohtamatta niitä alle 12v. pelaajia ;)

--
Valid criticism does you a favor.

ezzy

#2799 • • ezzy Droid-pappa

WotLK levelaaminen on aivan järkyttävän tylsää nyt.. Levelattiin combo prot pala, disc priest fury warru 70-85 väli. Instat juostiin kolmestaan. Instan jälkeen recountista kattelin healing done by spell ja se lista näytti jokseenki tältä

Power Word: Shield (59%)
Renew: (41%)

Välillä saatto löytyä Prayer of Mending ja jokunen Penance "haastavamman" bossin jälkeen.

EDIT: Sillä toki saatto olla jotain vaikutusta asiaan että ko. trio on vanhoja altteja T6 / Sunwell gearissa, ja nykysillä muutoksilla ne instat on questivihreissäkin helppoja.

Soololevuttelu questeja tehden MM-hunulla on aika 1-2 shottailua. iLevel ei o tosin ku 128, pari palaa t5:sta jne.
Yks mikä eniten on yllättänyt on toi dungeon finder, se jopa toimii. 72-73 vedin eilen miltei 80%:sesti random instoissa, mm. muutama vanha heroic. Eikä o ollu mitään älyttömiä feilejä vastaan paitti yks 300dps hunu, kun itellä irtoo single targetiin joku 2k enkä ole vielä erityisen perillä uusista rotaatioista edes. Aikamoinen opetteleminen kun pelimekaniikkaa on pikkasen muutettu, mana lähtenyt kävelemään jne :D Nyt ei o _minkäänlaista_ downtimeä.

Tollasella mallilla oma tooni :) http://eu.battle.net/wow/en/character/kul-tiras/romuya/simple