World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 973,285 views

Jimmyfi

Posts: 904

#2821 • • Jimmyfi
eh.. aamu noi stoorit o kyl parhaita :) mut niin eihän niitä tajua muutku me wowaajat :D mut ite huomannu et tuolla tavalla miten edellises vastaukses sanoin saa siedettäviä heroicceja kun on tutut kaverit ja pelaaminen muuttuu oikein mukavaksi. toisaalta.. jos vatuttaa ni rand hc ja täysin sekoilee ja haukkuu toiset epäpäteviks on oikein kivaa:D

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Auacusha

Posts: 1,097

#2822 • • Auacusha Koneradio

Replying to World of Warcraft:

Sopiiko että tän topicin näkis vaan ne ihmiset kellä on peliaikaa? tai ylipäätään "peliaikaa" *nauru* *kuolaa*



Mul on 36lvl rogu jossain servul, tuut jokupäivä kiskoo kaljaa ja lieivttää vierotusoireita :D (ps. mankinen haki tänää cata *nauru* )

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Decion

Posts: 1,569

#2823 • • Decion Koneradio

Replying to World of Warcraft:


---
Sopiiko että tän topicin näkis vaan ne ihmiset kellä on peliaikaa? tai ylipäätään "peliaikaa" *nauru* *kuolaa*
---


Mul on 36lvl rogu jossain servul, tuut jokupäivä kiskoo kaljaa ja lieivttää vierotusoireita :D (ps. mankinen haki tänää cata *nauru* )



joo se ilmotti siitäki jo mulle kesken työpäivän "hain dna mokkulan ja peliaikaa" eikä kehdannu ees multa tilata että olisin saanu provikat :D

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

ezzy

Posts: 8,060

#2824 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to World of Warcraft:


---

Vaikuttais kyl et on ihan sama mitä dk:lla tekee, ei o vielä ykskään tankki sössinyt kovin pahasti. Aggrot ei lähde millään. (
---



et vissiin oo koittanu hiiluttaa niitä heroiceissa? ;) joten annan vitsisi anteeksi.
kaikkien niitten nerffien ja helpotuksienkin jälkeen mitä on nyt tullu,
niin ehkä yksi kymmenestä dk tankeista on hyviä, muut paskoja, pitään mitään agroja, auttamaan pitämään itseään elossa aka ei osaa käyttää cooldowneja saati edes laittaa bone shieldiä päälle ennenku hyökkää menemään... plus se gemitys. aaaaah se staminan stäkkäily. vois loppua jo!



Yllättäen ei o tullu nähtyä vielä ainuttakaan wotlk-heroiccia ku vasta just dingasin 79, viel olis pikkasen matkaa.
Itellä on ihan ok kokemukset dk:sta, levutin omaakin tossa just 60 asti ja testasin tankkaustakin kertaalleen normi-rampartsissa kahdella vikalla bossilla :D Vähemmän yllättäen vikan bossin kuoltua ja mun kuoltua ainoana ihan lopussa, oli kommentti priestiltä "rez plz":lle "run you fucking noob" :DDDDD
Pitäishän sitä vissiin olla täydellinen 5 levelin jälkeen joka specillä =) 59:nä kun ei ollut ees DnD:tä vielä...

Ja kaikki noi sun stoorit on just se syy miks en ikinä ennen o pugannu, vetäny vaan kiltakaverien kanssa kaikki runit. Nytkään en kyl aio mennä ainoaankaan heroicciin ilman tuttuja. Mieluiten tankkia. Onneks kiltakaverin altti-protupally on samoilla levuilla ja kaverin druippa, jonka wotlk-epicit korvaa sen kämmäilyjä pikkasen :D Hyvä kun se selittää takuja mulle, kun en o jokaista instaa vielä nähnyt ja ei ite noudata niitä yhtään :D
Aamu

Posts: 999

#2825 • • Aamu you had me at hello
Juuh. sanoin vaan siks et noi levut tonne 80~neeeen on suhteellisen helppoja vielä.

Toki multki saa vedettyä jo agroi pois dklta mut se on sit depsin oma ongelma.
joka fakin insta pitää alottaa suurinpiirtein macrolla 'you pull you tank it' :D

sit tulee aina joltain lol noob kommaa siihen mut aevan sama. oon varoittanu.
en jaksa jokaista ihmistä pitää kädestä kiinni ja opastaa et KAPPAS VAAN MINÄ OLEN SE TANKKI.

tulee tietty sit välist ihan kivaaki palautetta, esim hiilut tykkää kun osaan odotella niitä.
doh. seki välil depsille vaikeeta
WHY DONT YOU PULL ALLREDY, FASTER FASTER (rakastan näit ylikaiken...)
cuz my healer is oom???? suurinpiirtein siihenki voi tulla et SO????? :D

:rolleyes:

ei mul oo ainakaan heti suunnitelmissa pysyä tankkina sitku hittaan catan alueille sen kanssa.
kusteilen ja vedän randomeita depsinä. katellaan sit myöhemmin et jaksaaks sitä alkaa yrittää millasta se on. mul on killas parikin dk tankkia, välil kyl hirvittää ku niitten kans menee :D mut onneks sit on aina killan cctki mukana x)

--
Do you think the expansion will make me fat?

ezzy

Posts: 8,060

#2826 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to World of Warcraft:


---

...vasta just dingasin 79...



82½...ihan naurettavan nopeeta tää levelaus nykyään :DDD

...Ei kyllä haittaa yhtään, ollu ennen aina ihan hirveetä tuskaa. Catan questaus on todella sujuvaa, vaikka questit onkin todella tylsiä ja minuutin mittasia :)
Jimmyfi

Posts: 904

#2827 • • Jimmyfi
jokasel zonel on mitä 1-2 ns epic chainii jotka kestää zonen alusta loppuun.... et niii.... kakka peli :D

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Funktion

Posts: 1,720

#2828 • • Edited Funktion over 9000
10/13 HC, kilta hajos kun guildmasteri yoinkkas Gbankin ja veti /gdisbandit

Takasin EVEen siis...

Ei sinänsä kyllä vituta sen alkuärsytyksen jälkeen. Rupes raidit oleen sen verran srs bsns että meikäpoikaa ei enää jaksanu napostella painaa veren maku suussa. Ei siinä jos kilta ei olis nimenomaan ollu alusta asti casual kilta jossa atmosphere > progress. Paljon mieluummin lentelen evessä jossa nykyään on "raideja" jos kiinnostaa, ja PVP joka on oikeesti balanssissa.

Kiitos hei, over & out

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

ezzy

Posts: 8,060

#2829 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to World of Warcraft:

10/13 HC, kilta hajos kun guildmasteri yoinkkas Gbankin ja veti /gdisbandit

Takasin EVEen siis...

Ei sinänsä kyllä vituta sen alkuärsytyksen jälkeen. Rupes raidit oleen sen verran srs bsns että meikäpoikaa ei enää jaksanu napostella painaa veren maku suussa. Ei siinä jos kilta ei olis nimenomaan ollu alusta asti casual kilta jossa atmosphere > progress. Paljon mieluummin lentelen evessä jossa nykyään on "raideja" jos kiinnostaa, ja PVP joka on oikeesti balanssissa.

Kiitos hei, over & out



MIKSET PELAA JO RIFTIÄ JA HEHKUTA SITÄ JOKAISELLA WOWIIN LIITTYVÄLLÄ KANAVALLA!!! :D

...pikkasen palaa kii jengiin jotka hehkuttaa tota ja peli on ollu kuukauden ulkona...tulkaa 1-7v päästä kertomaan miten hyvä se on.

On kyllä mulkuin tapa hajottaa kilta toi mainitsemas...huoh. Odottelin jo ton guild transferin avauduttua, että joku GM siirtää killan servulta toiselle ilman pelaajia :D
Funktion

Posts: 1,720

#2830 • • Funktion over 9000

Replying to World of Warcraft:


---
10/13 HC, kilta hajos kun guildmasteri yoinkkas Gbankin ja veti /gdisbandit

Takasin EVEen siis...

Ei sinänsä kyllä vituta sen alkuärsytyksen jälkeen. Rupes raidit oleen sen verran srs bsns että meikäpoikaa ei enää jaksanu napostella painaa veren maku suussa. Ei siinä jos kilta ei olis nimenomaan ollu alusta asti casual kilta jossa atmosphere > progress. Paljon mieluummin lentelen evessä jossa nykyään on "raideja" jos kiinnostaa, ja PVP joka on oikeesti balanssissa.

Kiitos hei, over & out
---


MIKSET PELAA JO RIFTIÄ JA HEHKUTA SITÄ JOKAISELLA WOWIIN LIITTYVÄLLÄ KANAVALLA!!! :D

...pikkasen palaa kii jengiin jotka hehkuttaa tota ja peli on ollu kuukauden ulkona...tulkaa 1-7v päästä kertomaan miten hyvä se on.

On kyllä mulkuin tapa hajottaa kilta toi mainitsemas...huoh. Odottelin jo ton guild transferin avauduttua, että joku GM siirtää killan servulta toiselle ilman pelaajia :D



Ostin Riftin julkasupäivänä ja lopetin sen pelaamisen heti seuraavana :D Että se siitä pelistä..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Aamu

Posts: 999

#2831 • • Aamu you had me at hello
mä haluisin kokeilla riftii :( mut en tod ostaa sitä!

mul on nyt maailman ihanin kilta, jos on maailman ihanin tirskuva kikakika rl <3
menee raidit hihitellen. ehkä pojil ei oo ihan yhtä hauskaa ku meil? mut ei se midist

--
Do you think the expansion will make me fat?

ezzy

Posts: 8,060

#2832 • • ezzy Droid-pappa
Jotenkin kaipais PIMEYTTÄ wowin maailmaan, ja dynaamista valaistusta :( Siks toi Rift näyttikin kivalta. Olis vaan niin paljon eeppisempää, jos mestoissa olis jotain tunnelmaakin, soihtujen lipatusta ja nättejä spelli-efektejä...jokseenkin rasittaa toi staattinen maailma.

180-190 questia tehty kolmessa päivässä ja L83 ding dong. Ja näemmä olis raideissa kesällä aukeeva hunuslotti, kun yks lähtee inttiin :) Aika soppeli ajoitus, jää aikaa opetella pelaamaan tota vielä...
Ergilion

Posts: 751

#2833 • • Edited Ergilion
Rolling on the floor, laughing my ass off



warr, pala, feral :DDDDddd

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

epicuros

Posts: 7,734

#2834 • • epicuros

Replying to World of Warcraft:


Ostin Riftin julkasupäivänä ja lopetin sen pelaamisen heti seuraavana :D Että se siitä pelistä..



buginen vai muuten vaan fail?

--
Valid criticism does you a favor.

Funktion

Posts: 1,720

#2835 • • Funktion over 9000

Replying to World of Warcraft:


---

Ostin Riftin julkasupäivänä ja lopetin sen pelaamisen heti seuraavana :D Että se siitä pelistä..
---


buginen vai muuten vaan fail?



Yllättävän hyvin toimiva ja "polished" heti julkasusta itseasiassa, että se ei ollu ongelma. Törmäsin vissiin kahteen erittäin mitättömään bugiin.

Pelattavuuskin oli yllättävän hyvin kohillaan, ja classit tuntu kivoilta... mutta! Se grindaus, voi jumalauta se grindaus.. Ja ne riftit ja invaasiot ei lopu ikinä! Jatkuvalla syötöllä niitä, ja se kun häirittee questaamistakin jos siellä on iso invaasio jolle jengi ei tee mitään ja ne pääsee valtaan quest hubit jne.

Pelillä voi toki olla potentiaalia tulevaisuudessa, mutta tällä hetkellä se oli lähinnä vituttava.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Avatar
#2836 • • Edited www.cheapgoldeu.webs Guest
Kaikki jotka haluu ostaa jokaselle serverille halpaa goldia niin [poistettu] 1euro 1000goldia ja nii edellee! ostakaa!!!

adminedit: -.-
epicuros

Posts: 7,734

#2838 • • epicuros
World Of Warcraft (PEGI 4)

--
Valid criticism does you a favor.