World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,013,647 views

Jutu

#2641 • • Jutu Blondi
Voi niitä aikoja :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

#2642 • • Edited REivaaja Guest

Epicuros, 23.3.2009 16:17:
Oli kyl aika lol tos yks päivä, kun mut oltiin tagattu Facebookissa. Tsekkasin sen ni siel oli kuva mis mun örkki ajaa prätkällä, et totaaaaa... :D

:D

Taidampa mennä tänään hakkaamaan wowia kun ei sitä muutakaan keksi. Ärsyttää vaa ihan homona ku ei instoihin tuu jengii mun leveleil ja grindaaminen kyllästyttää. Roguen muuvit on jo nähty ja ammatit ikävästi jäljessä kun ei oo massia ostaa osia. Varmaan joutuu uuden äijän väsää.
Sitä paitsi instois ei ainakaan roguel pysty yhtää leikkii. Säppäät healerin/maagin ni joku ulisee et älä viitti jne.
sit meen instaa ja sanot ettet oo enne ollu siel että varokee sitten. niin ei uskota vaan palloillaa mihin sattuu sen kummemmin kommentoimatta. sit eksyn johonki vittupaikkaa ja trainaan sielt sata elitee, juoksen karkuu sprintil ku ei oo vanishi käytös viel, pistän sen päälle, kaikki kuolee :DDD paitsi mä. Sit ulistaa et vitun nyyppä vaikka siitä jo aikaisemmin mainitsin... Sit ne vitun nyypät menee viel ilman medikkiä sinne vaikka heti ensimetreiltä huomaa ettei tästä tuu vittu mitää ilman healeria tai tankkia. Tai, no tankki on depsu warriori joka ei saa pidettyä agroja mun yläpuolella kun ei se feinttikää ihan loputon ole.

Kaikki on mun vikaa kun kerroin ettei paikka ole ennen silmään osunu :D
(paljolti olen kyllä munaillut kun rogue ny vaan on vähän sellanen sooloilija classi :P mitään muuta en suostu myöntämään)

Taidan tehä depsu warriorin ja leikkaan miekoilla kaikkien mussuttajien päät irti.
epicuros

#2643 • • epicuros

REivaaja, 23.3.2009 17:08:
Taidan tehä depsu warriorin ja leikkaan miekoilla kaikkien mussuttajien päät irti.

Koskaan en ole katunut rollaustani ja vieläkin nautin warrulla hakkaamisesta. Tankkaaminen tai nykyään 2x 2-handereillä tai sit bladestormilla hirveetä aoe:ta on vaan niin vitun win, et huhhuh. Vaikka turpaan tuleekin palkeilta ja DK:lta pvp:ssä ni silti instat ovat aina yhtä nannaa. Tankkina oppii ehkä eniten, miten hommat instoissa etenee ja mitä asioita tulee ottaa yleensä huomioon. Ihan oma maailma. Ai niin ja kohta tulee dual-spec, eli voit tankata instoja ja olla dps tarpeen mukaan ni ehkä noi low-level instailutkin saa taas vähän tulta alle - time to reroll!

terv. warrior all the way (played 220d) :DD

--
Valid criticism does you a favor.

Funktion

#2644 • • Funktion over 9000

Epicuros, 23.3.2009 18:10:
---
REivaaja, 23.3.2009 17:08:

---

Koskaan en ole katunut rollaustani ja vieläkin nautin warrulla hakkaamisesta.

Etkö edes törmätessäsi mageen? :D

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

epicuros

#2645 • • epicuros

Funktion, 24.3.2009 00:51:
Etkö edes törmätessäsi mageen? :D

Niitä varten mul on FAPsit messis ni ei tule suru puseroon :D

--

Aamu

#2646 • • Aamu you had me at hello

Epicuros
Oli kyl aika lol tos yks päivä, kun mut oltiin tagattu Facebookissa. Tsekkasin sen ni siel oli kuva mis mun örkki ajaa prätkällä, et totaaaaa... :D

täh. onks täs jotain outoo.
oon mäki tägänny facebookissa kaverin meidän joulukuvasta
ku ratsastetaa pettereillä. hmph.

:ROLLEYES:

SIIS SINÄHÄN SIINÄ OLET NII.

--
Do you think the expansion will make me fat?

Funktion

#2647 • • Funktion over 9000
Tjoo o..

Levelailin silleen iha hissuksiin rauhassa tuon DK:ni loppuun, ja tässä nyt toista päivää 80. Noh, liityin sitten kohtis kovaan raidikiltaan jossa kaveri on officerina. Ihan "friend" rankilla, social memberiks. Tänään randomilla kuitenkin pamahtaa invite Naxx25:een 20 hengellä.. O_O

Ei siinä muuten mitään mutta geari mulla on sitä tasoa että.. noh, questisinisiä ja Titansteel Destroyeri. :D

Vituikseenhan se meni, depsissä hännillä ofc ja kuolinkin muutamaan otteeseen ihan omien mokieni takia.

Hauska oli silti huomata että ihan positiivisesti kaikki sen otti ja sanovat että "gearaamaanhan sut tänne otettiinkin". Siitä sitten suoraan Maly25 ja sielläkin onnistuin kuolemaan jo ykkösphasessa. :D Ei ole ikinä varmaan hävettäny niin paljoa. Raidgrouppi täynnä "Twilight Vanquisher" ja "The Immortal" väkeä ja mää mokailin niin nab mokia että hohhoijaa... *eiei*

Mutta ei siinä, mukava kilta! Eikä edes tullu sanomista! :D

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

epicuros

#2648 • • epicuros

Funktion, 1.4.2009 00:31:
Tjoo o..

No, jos jostain niin tollasesta mäihästä voi jo onnitella! :)

--

Syder

#2649 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Tuurillaha ne laivatki seilaa *nauru*

--
Divida et impera.

Cloud

#2650 • • Cloud Game Freak

Syder, 1.4.2009 11:53:

Näinpä juuri.

Muuten joks rupee olee dk:l kaikki questit tehtynä =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Syder

#2651 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Cloud, 1.4.2009 12:09:
---
Syder, 1.4.2009 11:53:

---

Näinpä juuri.

Muuten joks rupee olee dk:l kaikki questit tehtynä =P

Eioleeeitulee.

--
Divida et impera.

Funktion

#2652 • • Funktion over 9000

Epicuros, 1.4.2009 01:04:
---
Funktion, 1.4.2009 00:31:
Tjoo o..

---

No, jos jostain niin tollasesta mäihästä voi jo onnitella! :)

Se kyseinen officerikaveri tietää kyllä että raidasin TBC:ssä kohtis paljon, se kun pelaili sillon samassa killassa horde alttiansa.. Nyt kun kerran rollasin DK:ni tonne Venturelle kaikkien kavereiden perässä, niin luontevaahan se vaan on että kaveri jeesaa gearaamisessa. :)

--

Aeslie

#2654 • • Aeslie
vittu ja mä pelaan taas. 5kk tuli oltua erossa ja nyt taas saatana. 6 viikkoa on pelailtu ja alkaa taas olee contetti siin ja siin. Atm Lomailen killassa nimeltä Exploding Labrats ja finreaver realmilla. Ei oo helppoa :D
ezzy

#2655 • • ezzy Droid-pappa

Aeslie, 21.6.2009 00:02:
vittu ja mä pelaan taas. 5kk tuli oltua erossa ja nyt taas saatana. 6 viikkoa on pelailtu ja alkaa taas olee contetti siin ja siin. Atm Lomailen killassa nimeltä Exploding Labrats ja finreaver realmilla. Ei oo helppoa :D

Pari tuttua vanhasta killasta (Sarastus, KulTiras eu) taitaa olla tossa killassa kans, ainakin voetto tai voitto-niminen hemmo :)
epicuros

#2656 • • epicuros
"It seems that Blizzard has filed three trademarks related to the name "Cataclysm". I'm assuming this is either for their new MMO or for their fifth game which appeared in their job postings a few months ago."

Originally Posted by superannuation:
Blizzard Entertainment filed a trio of trademark registrations for Cataclysm encompassing computer games, paper-based products, and online games.
Source: http://supererogatory.tumblr.com/pos...o-of-trademark

Computer Game Trademark: http://tarr.uspto.gov/servlet/tarr?r...entry=77769006
Paper-Based Products Trademark: http://tarr.uspto.gov/servlet/tarr?r...entry=77769019
Online Games Trademark: http://tarr.uspto.gov/servlet/tarr?r...entry=77769023

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=366825

--

epicuros

#2657 • • Edited epicuros
Ja sit nämä vielä, jos jaksavat vääntää:

- Draenor Set [TBC]

Azuremyst Isle - 1 to 10
Bloodmyrk Isle - 10 to 20

Eversong Forest - 1 to 10
Quel'thalas - 10 to 20