:D:Funktion, 12.10.2008 14:27:
Tossa kävi jännä juttu. Ilmeisesti jonkun kaverin koneella josta oon logannut sisään, on ollu keyloggermörmöjä, joten accountti siis joutui yöks vääriin käsiin.
Eipä siinä, resettasin salasanani, otin yhteyttä GM:iin ja sain tavarani takasin.
Rupesin sitten korjaileen tuhoja, eli muunmuassa tyhjennettyä kaverilistaa ja huomasin että kaverilistalla ainoana oli mun oma pankkialtti.. hmm..
Loggasin sitten pankkialtin sisään ja siinä vaiheessa alkoikin sitten riemu. Kultaa noin 500, mailboxissa auctioneista noin toinen samanmoinen, reppu täynnä sinistä gearia, gemejä, reseptejä ja auctioneita menossa vielä noin 500g edestä :D
Actionbarien järjestelystä päättelin että olivat AOE-farmanneet ilmeisesti Skettiksessä..
Keksin siinä samalla miten nuo haksaajat kierrättää kultaa. Mulle oli lähetetty C.O.D:na fishing poleja, 400g kappale..
Lähetin kaikki takasin, ja lähetin vielä mailin perään että "EPIC FAIL".
Thank you chinese gold farmers, for giving me gold! :D
P.S meni kyllä heti Authenticator tilaukseen myös..
P.P.S varmuuden vuoksi vielä annoin kaiken kullan ja tavarat siltä pankkialtilta kaverille, että ei pääse hakemaan takaisin jos vaikka onnistuisi hakkaamaan uusiks xD