World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,013,438 views

ezzy

#2422 • • Edited ezzy Droid-pappa

Epicuros, 1.9.2008 17:06:
---
lohikarme, 1.9.2008 09:29:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Punos :)

---

Ai niin, armory -> Erìk :D

Sain just Darnassuksen exaltediks ja tiikeri-mountin <3

Tiikerin sais kyl honorillakin :)

Itsellä taitaa taas tulla lopettaminen eteen, koska mitään sisältöä mulle ei enää ole. Kilta lopettelee varmaan hyjal/BT raidaamisen ja panostaa Mu'run kaatamiseen (joka ei enää pahemmin gearista ole kiinni), jonne mulla ole asiaa, koska olin vuoden poissa ja killassa on jo 3 aktiivista hunua. Kiltaa en halua vaihtaa ja tuskin lisäosaakaan ostan.
epicuros

#2423 • • Edited epicuros

ezzy, 5.9.2008 13:17:
Tiikerin sais kyl honorillakin :)

tjoo, mut vasta kun on leveleitä. Kivempi sil on egoilla jo ennen lvl 40 :)

Ja sitten olipa harvinaisen paskaa tuuria tänään liikenteessä. Jo muutaman kuukauden yrittänyt saada porukkaa motivoitumaan Naxxiin ja sit vihdoinkin kun sinne mennään ni mä tuun myöhässä ja missaan 2 t3 rollia, n.30min sisällä pika afkituksen ansiosta kolmannen rollin. 3 muuta hävisin ja vieläpä vitun Ashbringeriin huimat 40 rollasin - voihan Kusi-Huora-Vittu mä lääähen itkee itseni uniiin!!!! x,((((

xD

--
Valid criticism does you a favor.

kosmo

#2424 • • Edited kosmo TJH87
http://www.worldofraids.com/forums/showthread.php?t=18538

siellä raidataan 10 mani WotLK naxxia striimissä... tosin, ei nuo oikeen osaa...

eip ole tullut pelailtua lähes vuoteen, mutta nyt on sen verran kova jengi houkuttelemassa tekemään comebackkia että pitänee availla accountti parin viikon sisään :)

edit: vaikea uskoa että kelthuzadin pudottamisesta on jo kohta kaksvuotta... *nostalgioi*
epicuros

#2425 • • epicuros
Käytiin katsoo tän Ashbringerin uuden omistajan kanssa SM cathedralin ja Old Hillsbradin eventit ja se mainitsi et Blizzard ehkä poistaa kyseisen aseen pelaajilta WOTLK:n tullessa... onkohan toi vaan ilkeet huhua? =/

--

ezzy

#2426 • • ezzy Droid-pappa
Meen ralmilla vedetään kans naxx, bwl, aq40, tk jne kerran viikossa pugilla. nyt vissiin alottelevat bt:tä.

Ite duunasin eilen hunterin epic Rhok'delar questin ihan nostalgian takia loppuun vihdoinkin. Johan siitä on varmaan 1½v ku leaf tippu MC:stä pugilla ja blue sinewin sain ku kiltakaveri strippas IF:ssä ja sai sen palkkioksi :D Hieno quest kyllä kaikenkaikkiaan.

Kaikkea hassua se blizzukin keksii, core hound pet hunuille

http://www.wowhead.com/?forums&topic=39804
#2427 • • REivaaja Guest
Ja jotku pelannu ton jo läpi. LOL
ezzy

#2428 • • ezzy Droid-pappa
Jos jollakulla on muuten hyvin gearattua lokkia tai lokkia pelaavaa kaveria, joka etsii suomikiltaa, niin Sarastus KulTiras EU realmilla etsiskelee lisäjengiä Mu'ru kaatoon ja swp:n clearaamiseen ennen wotlk-patchia. Mukavaa jengiä ja enimmäkseen taitaa raidaajat olla jo yli 18-vuotiaita ja mun kaltaisia vanhuksiakin on useampia pitämässä aktiivisesti (epä)järjestystä yllä.

lisäinfoa:
http://wof-guild.info/foorumit/viewtopic.php?t=881
epicuros

#2429 • • epicuros

REivaaja, 6.9.2008 14:33:
Ja jotku pelannu ton jo läpi. LOL

niii-i :D

Sit kun WOTLK on kahjottu läpi ni tulee lvl 90 kun ne keksii et maelstromista löytyy vaikka mitä jännää :)

--

Aeslie

#2430 • • Aeslie
Omistan 3 wowi hahmoa tällä hetkellä

1. So called main Lvl 70 nelf rogue.

Progress kil jaeden tappamatta muut nähty

gear : http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor%27gall&n=Sinnoth

ammatteina enchanting ja lw

2. ALtti lvl 70 gnome warrior.

progress mh clearattuna tankin ominaisuudessa

gear : http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor%27gall&n=Onppu

ammatteina engineering ja herba

3. ALtti lvl 12 hunter :P dwarf

ei tästä lisää ^^

Realmina toimii kor'gall pvp eu

Saa ottaa yhteyt jos tahtoo :P
epicuros

#2432 • • epicuros
13.11.08

--

Aamu

#2434 • • Aamu you had me at hello
senku näkee että se sitten tulee tasan tona päivänä :D

saatana!
EN USKO.

--
Do you think the expansion will make me fat?

Auacusha

#2435 • • Auacusha Koneradio
useiden kuukausien tauon jälkee tuli avattua tili kun alkoi tuttuja kasaantumaan samalle realmille. Nyt sit vain kiireen vilkkaa sinne 70lvl , et pääsis ajois aloittelee seuraavaa päkkiä.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Syder

#2436 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Näinköhä se ois comebacki edessä itellä kans tos 13.11.08 paikkeil :F :F :F :F :F :F
Kaavailin vähä jotai DK suunnitelmiaki tos jo mut sit mietin et hunul ois löysää jyystellä lisää epakkei ja jolkotella virtuaalikikkelin megajatkeella aka. Spectral tikrul raidimestoille northrendissäki. Mitää kiltaa ei oikee oo katottuna ja nyt ku makosasti aukes pve-pvp migratki ni voi alkaa siirtymää tuolt paskalafkast paremmille apajille, lopettaminenhan tapahtui juurikin pve progression totaalisesta failuresta tuol Kilroggil :)
Jos jollakulla on killas käyttöö elitistjerkille hunulle (joka ehkä rollaa dk mainin) ja mentaliteetti wowi on elämä pelityyli on ominaista ni saa mainostaa kiltoja ennenku vedän vaa arvalla jonku servun jostai ja lähen haistelee mestoi. Ei tarvi tosiaa olla world top kympis eikä mitää vastaavaa, lähinnä haeskelen semmost kiltaa mis raidaus ois suht tuttu konsepti jokaiselle membulle ettei siel tuu suurina yllätyksinä esim se et "oisko tänne jotai taktiikoit pitäny lukee" jne setit mikä oli vielä mun aktiiviaikoina vähä turhan monelle yleistä tuol mis tuli pelattuu. Pissakakkahuumorin ymmärtäminen on boonusta, killan kansallisuudella ei väliä!

--
Divida et impera.

Eruska

#2437 • • Eruska
en oo pelannu nyt 4kk wowia :s itse omistan horde undead warlock affliction 70 tier 5 asulla :D vähän vahva hahmo mulla :D ja sitten druid tauren feral 70..sekin ihan violettina :D

--
&quot;CyBeRNeTiC TrOlL

Texx

#2438 • • Texx ^_^
Mä en jaksa pelata melkein yhtään enään, koska vaihdoin serveriä niin et menin melko kuolleelta serveriltä semmoselle tosi isolle ja en oikein tunne sieltä ketään, hirveesti ei raidaaminenkaan onnistu kun lisäosa tulee ja ärr.

Tulis se lisäosa jo nopeempaa ni sais jotain tekemistä etten kyllästy kuoliaaks :(

Nimim. Enpä ole kirjottanut klubitukseenkaan pahemmin sen jälkeen kun alotin pelaamisen, eli.. aika tylsää mulla nyt selkeesti on! :D

--
*piis*

Eruska

#2440 • • Eruska

Texx, 24.9.2008 03:05:
Mä en jaksa pelata melkein yhtään enään, koska vaihdoin serveriä niin et menin melko kuolleelta serveriltä semmoselle tosi isolle ja en oikein tunne sieltä ketään, hirveesti ei raidaaminenkaan onnistu kun lisäosa tulee ja ärr.

Tulis se lisäosa jo nopeempaa ni sais jotain tekemistä etten kyllästy kuoliaaks :(

Nimim. Enpä ole kirjottanut klubitukseenkaan pahemmin sen jälkeen kun alotin pelaamisen, eli.. aika tylsää mulla nyt selkeesti on! :D

no mulle tapahtu vähän samaa..vaihdoin serveriä ja vitutti ku hävitin kaikki mun taidot ja jne..ja vieläkään niitä ei oo korjattu..muutenki sielläkin tosi kuolutta..ei huvittanu enään se entinen ku se kaveriryhmäkin hajos livenä niin ei siel ketään oo kenen kaa voisi istancea tehdä :/

ja kyllä se alkaa kyllästyttää jos pelaa 70 2 hahmoo ihan violetiks :D

--
&quot;CyBeRNeTiC TrOlL