World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,012,943 views

Heli

#2401 • • Heli vai kuka se oli
ööh.
kuolin yhes tehtävässä ja tein sen resurrectionin, sit menin heartstonella himaan ja nyt sitten mun pet on kadonnu jonnekin *täh*.
yritin Revive, mut se sanoo, ettei ole kuollu.
ja pillikin on kateissa!

dear eki, onks normaalia ja miten saan sen kissin takaisin??

--
ei se väärin ole.

Funktion

#2402 • • Funktion over 9000

H3li, 18.6.2008 10:39:
ööh.
kuolin yhes tehtävässä ja tein sen resurrectionin, sit menin heartstonella himaan ja nyt sitten mun pet on kadonnu jonnekin *täh*.
yritin Revive, mut se sanoo, ettei ole kuollu.
ja pillikin on kateissa!

dear eki, onks normaalia ja miten saan sen kissin takaisin??

Hmm, mulla on vähän samanlainen vika mun alttihunulla...

Tulin gänkityks, ressasin, yritin kutsua kissini takasin, sanoo vaan että "you already control a summoned creature" vai w/e se onkaan...

Pagesin GM:ää tästä ja sain kutakuinkin vastaukseks että "unfortunately we are unable to help"..

Prkl mä tahdon Gnoamripperin takas... :'( Imboin kisu ever...

No, onneks mulla on vielä pöllö, AirForceOne

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

ezzy

#2404 • • ezzy Droid-pappa

domi, 27.6.2008 12:44:
Pian mä tuun takasi joukkoonne!

vitut *släp*

(iteki ajattelin 10pv scrollin tuhlaa BT:n ja uuden patchin sisällön kurkkimiseen vanhan killan kanssa. Ehkä jopa auttaa niitä kaatamaan Twinsit SWP:stä) *pepsodent*
Funktion

#2405 • • Funktion over 9000

ezzy
(iteki ajattelin 10pv scrollin tuhlaa BT:n ja uuden patchin sisällön kurkkimiseen vanhan killan kanssa. Ehkä jopa auttaa niitä kaatamaan Twinsit SWP:stä) *pepsodent*

Pyh..

Parempaaki tekemistä löytyy pelistä... :P

(hot tip, S4 :D )

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Heli

#2406 • • Heli vai kuka se oli

Funktion, 27.6.2008 12:43:

---

no sit selvis, et olin jotenkin vaan saanut kämmättyä sen mun pillin johkuu iha muualle kun mis sen piti olla. et sain kuin sainkin mirrin bäkkiin ! *hihu*

--
ei se väärin ole.

Funktion

#2407 • • Funktion over 9000

H3li, 27.6.2008 14:36:
---
Funktion, 27.6.2008 12:43:

---

---

no sit selvis, et olin jotenkin vaan saanut kämmättyä sen mun pillin johkuu iha muualle kun mis sen piti olla. et sain kuin sainkin mirrin bäkkiin ! *hihu*

You lucky bastard...

Mulla on ihan oikee buggy sentään kyseessä :D

Miss my Gnoamripper.. :'(

--

ezzy

#2408 • • ezzy Droid-pappa

Funktion, 27.6.2008 14:28:
---
ezzy

---

Pyh..

pvp wowissa...anna minun nauraa. pvp on muutenkin retardeinta valitushommaa mitä netistä voi keksiä, kun mitään balanssia ei ole, eikä tule.
Cloud

#2409 • • Edited Cloud Game Freak

ezzy, 27.6.2008 15:12:
---
Funktion, 27.6.2008 14:28:
---
ezzy

---

Pyh..

---

pvp wowissa...anna minun nauraa. pvp on muutenkin retardeinta valitushommaa mitä netistä voi keksiä, kun mitään balanssia ei ole, eikä tule.

Agreed, jos kyseessä nimen omaan on puhdas random ganggiminen ja pvp:tys world alueilla. Jos pitäisi uudelleen aloittaa pelaaminen joskus tätä niin pve serveri olisi suora valinta.. Jos wowissa olisikin Ultiman tyylinen kun kuolet menetät kaiken mitä on päälläsi yms tai edes monien korealaisten tyylinen kun kuolet menetät expaa punishment niin world pvp:ssä olisikin jotain järkeä. Tälläisenään se on vain rändom ganggimistä ilman mitään järkeä tai hyötyä ja pahimmillaan aiheuttaa vain harmia ihan kaikille tyyliin allu ja horde kilta menossa samaan aikaan raidaamaan ja kiitos tämän typerän pvp tavan sekä muutaman typeryksen raidit myöhästyvät tunnilla tms.. Jos bunishmenttinä olisi että nyt lähti equt helvettiin toiselle puolelle tai että oho tipuinkin 70lvl 69lvl.iin niin homma toimisikin.

Jos taas puhutaan yleisesti noista pvp:n omista area pvp:stä niin totta ainahan sitä voi pelata tuonkin ajan fps:sää :) Mutta toisaalta onhan tuokin sisältöä peliin ja olihan nuo ihan hauskaa ajankulua myöskin.. Varsinkin jos puhutaan vanhoista hyvistä ajoista jolloin alterrac valley oli pop gulchia ei pelannut kukaan ja basin oli vasta tullut :)

Ei silti enpä usko, että tulen tuota wööwiä uudistamaan lisäosan myötä vaikka whammer online ei taida jouluksi tullakkaan..

p.s Hot tip.. Pelatkaa Eveä.. siihen saakin tuhraantumaan muutaman vuoden ennenkuin on maxattu hahmo.. (24-28vuotta) hehehe

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Heli

#2410 • • Heli vai kuka se oli

Funktion, 27.6.2008 14:40:

---

You lucky bastard...

Mulla on ihan oikee buggy sentään kyseessä :D

Miss my Gnoamripper.. :'(

i feel you, dude. :(

--
ei se väärin ole.

ezzy

#2411 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 27.6.2008 15:21:
---
Ei silti enpä usko, että tulen tuota wööwiä uudistamaan lisäosan myötä vaikka whammer online ei taida jouluksi tullakkaan..

p.s Hot tip.. Pelatkaa Eveä.. siihen saakin tuhraantumaan muutaman vuoden ennenkuin on maxattu hahmo.. (24-28vuotta) hehehe

Ei ilman samaa hyvää porukkaa pysty pelaamaan mitään mmo:ta :(
AoC:n ostin eikä kyl huvita yksin levuttaa...
Funktion

#2412 • • Edited Funktion over 9000

ezzy

:D

Balanssi on todellakin kunnossa. Oikeesti. Jos katotaan areenaa joka nyt vaan sattumalta on "teh PvP juttu" WoWissa atm, on ainoa balanssivika siinä että restodrood + war/lock on hiukkasen överi, mutta silti täysin tapettavissa.

Siis, mä pelaan magea, ja en itke balanssista :D

Ihan rehellisesti sanottuna balanssista itkevien ihmisten täytyy vaan l2p... :P

Mjoh, jos jotain yksittäistä classia sais pikkusen nerffiä, se ois rogue. Tai tarkemmin subtlety specci. Tääkin siis ainoostaan 1 vs 1 tilanteissa, 2 vs 2 tai muissa arena bracketeissa ne on vaan yks classi.

Balanssi WoWissa todellakin on olemassa. Sitä vaan ei ole, eikä tule, 1 vs 1 pohjalle. :)

Mikä tahansa classi pärjää jos niitä osaa pelata, googletapa vaikka 2 holy pallya 2200+ ratingilla :D Ja siinä on _saavutus_.

P.S. PvE WoWissa... lol... "PvE Is Hard" ring a bell? :P

--

Jutu

#2413 • • Jutu Blondi
Syyskuussa loppuu peliaika ja sen jälkeen loppuu pelaaminenkin. Alkanut menee vähän maku koko pelistä :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

lohikarme

#2414 • • lohikarme RitariVittupää
Oisko täällä porukkaa alonsuksessa? :)

--
Qualis artifex pereo

Jimmyfi

#2415 • • Jimmyfi
tässä nyt on jotain kutinaa ollu parina päivänä jottaettä alkaisko taas pelaamaan wowia.. työttömänä on aikaa niinku ja muutenkin rl == boretus

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

epicuros

#2416 • • Edited epicuros

lohikarme, 11.8.2008 14:30:
Oisko täällä porukkaa alonsuksessa? :)

Argent Dawni(RP) lvl 36 human palidaani täällä. Ja pankki täynnä sinisiä / liiloja tulevia leveleitä varten. Enchanting ja engineering above 225 ja First aidikin jo 300. Levutan ez-modella xD

--
Valid criticism does you a favor.

ezzy

#2417 • • Edited ezzy Droid-pappa
Tuli taas aloteltua 8.8 pelaaminen vajaan vuoden tauon jälkeen. Eipä tossa o tullu tehtyä ku dailyt uudella saarella päivittäin (kerrankin toimiva tulonlähde ilman tuntien grindaamista) ja pari ZA:ta timed, muutama mgt heroic, 3 bossia BT:sta, full hyjal, kertaalleen brutalluksella ja muutamia heroicceja päälle, että sai 150 badgea kasaan crossbowia varten :)

Aika casualia vielä tässä vaiheessa vrt. ennen, enkä tosiaan tiedä jaksaako hirveämmin aikaa käyttääkään enää.
WotLK:n levutusvituttaminen alkaa painamaan päälle, jos ja kun sen meinaa ostaa edes. Uusi sisältö on kyllä tähän mennessä ollut aika hyvin tehtyä, olis kiva nähdä kyllä sunwell plateau:ta pikkasen brutalluksen jälkeenkin, kilta on Mu'ru:lla parhaillaan...
Decion

#2420 • • Decion Koneradio
voi vittu ostin si peliaikaa ja migrasin agamagganille, wisper decion if ally ->

--
-Bulletproof NRG Slaughter-