http://www.wof-guild.info/Videos/?C=M;O=D
http://www.videolan.org/vlc on suositeltava katseluohjelma.
Harmittavaa, kun vashj-kaatovideo korruptoitui ja jäljelle jäi 4GB palikka tyhjää.
2,846 posts, 143 pages, 1,011,660 views
ezzy, 27.7.2007 20:38:
- helvetisti addoneita -
Jätin tästä pois raid-addonit vielä :D
Galadhan, 27.7.2007 21:34:
---
ezzy, 27.7.2007 20:38:
- helvetisti addoneita -
Jätin tästä pois raid-addonit vielä :D
---
Phew. Tätä pelkäsinkin. Kai se on hiljalleen otettava selvää noista, jos aikoo pelata tuota raidaustasoille saakka. Kiitoksia listasta!
Jutu, 1.8.2007 23:44:
Mun mielestä addonit on ihan turhuuksia. Joo, ne helpottaa pelaamista, mutta eikö se nyt vie samalla sitä hauskuutta ja vaativuutta pelistä? Itte ainakin tykkään siitä, että täytyy ite pähkäillä eikä vaan kattoa ja käyttää jotain addonia. Ainoot addonit mitä ikinä oon suostunut käyttää on ct_raid (vaadittiin ex-killassa kaikilta raidaajilta) ja decurse (vaadittiin hiilereiltä). Nyt en käytä enää noitakaan kun ei tarvii
Jutu, 1.8.2007 23:44:
Mun mielestä addonit on ihan turhuuksia. Joo, ne helpottaa pelaamista, mutta eikö se nyt vie samalla sitä hauskuutta ja vaativuutta pelistä? Itte ainakin tykkään siitä, että täytyy ite pähkäillä eikä vaan kattoa ja käyttää jotain addonia. Ainoot addonit mitä ikinä oon suostunut käyttää on ct_raid (vaadittiin ex-killassa kaikilta raidaajilta) ja decurse (vaadittiin hiilereiltä). Nyt en käytä enää noitakaan kun ei tarvii
ezzy, 5.8.2007 13:28:
Clips ja Clips
xybo, 5.8.2007 20:34:
Eiköhän blizzu ole juuri sen takia tehny nuo addonit alustalähtien, että muut voi tehdä kätevät lisäfeaturet, eikä heidän tartte.
Eiköhän blizzu ole juuri sen takia tehny nuo addonit alustalähtien, että muut voi tehdä kätevät lisäfeaturet, eikä heidän tartte. Mitään kusipäisyyttä vaan pelkkää laskelmointia, maximoidaan voitto. Sehän on kuitenkin se pääasia.
siveys, 6.8.2007 14:11:
---
Eiköhän blizzu ole juuri sen takia tehny nuo addonit alustalähtien, että muut voi tehdä kätevät lisäfeaturet, eikä heidän tartte. Mitään kusipäisyyttä vaan pelkkää laskelmointia, maximoidaan voitto. Sehän on kuitenkin se pääasia.
---
Olisi ehkä aika herätä tähän päivään. Kyse ei ole mistään voiton maksimoinnista kuluttajaa riistämällä - bisnes vaan yleensä toimii paremmin jos tuotteet suunnitellaan asiakaslähtöisesti.
ezzy, 6.8.2007 14:28:
Jep, joka tarkoittaa, että tuote julkistetaan keskeneräisenä ja odotetaan, että asiakkaat etsivät bugit ja kehittävät selkeisiin puutteisiin lisäpalikat, kuten juuri wowin tapauksessa on tehty.
ezzy, 6.8.2007 14:28:
Jep, joka tarkoittaa, että tuote julkistetaan keskeneräisenä ja odotetaan, että asiakkaat etsivät bugit ja kehittävät selkeisiin puutteisiin lisäpalikat, kuten juuri wowin tapauksessa on tehty.