Kandy_Club // Lahti

58 posts, 3 pages, 12,995 views

gerry

Posts: 979

#21 • • gerry
Hyvä hyvä....:) Itte oon suosinut vidaa aina... jopa silloin kun surukseni sain huomata et perustivat sinne jokun hikisen joujou liekin... Onneks se kuppas ja odotus palkittiin:)

--
by B.C.S

COBALT

Posts: 1,407

#23 • • COBALT akitaattori
HUHTIKUUN Line-up päivitetty ensimmäiseen postaukseen! Zekkaa kalenterisi!

-Aki-

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#24 • • COBALT akitaattori

Tontsis, 10.4.2006 12:10:
---
COBALT, 10.4.2006 11:36:

...ni miten sä(kin) pidät sitä loanheittona tai läppänä?! Mä loukkaannun tosta.





Anna mennä vaan! Liity vaikka positiivareihin...

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#25 • • COBALT akitaattori

Tontsis, 10.4.2006 13:26:
Putosin :D

Helmee, että sun kanssa voi keskustella asioista, ja otat kritiikkiäkin vastaan aikuismaisesti :D



Mikä saa sut luulemaan että mulla on pienintäkään halua olla sunlaises kanssa missään tekemisissä!

Ja turhaan huudat takas, en aio lisätä tähän aiheeseen enää yhtään mitään! Jos on asiaa, hoida se jossain muualla ku täs topikissa, vaihtoehtoja on...

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#26 • • COBALT akitaattori
Huomioikaa taas kalenterista "Open Decksít"...! Niitä on muutamia huhtikuussa tarjolla koska ko. iltoina on jokin muu tapahtuma lähistöllä! Ilmoittautumiset tähän tai privana mulle.

-Aki-

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

T-mu

Posts: 2,980

#27 • • T-mu Läskimooses

Tontsis, 10.4.2006 13:37:
Nii, mitkä ne vaihtoehdot on? Kandy Club? X) Jos tää ei ole oikea viestiketju, niin mikäs sit on? Kenen kanssa Kandy Clubista voi keskustella, jos ei sun?



Esim. mun. Rakentava palaute (positiivinen ja negatiivinen) kuunnellaan mielellään ja ehdotuksia klubin viihtyvyyteen, artisteihin ym. otetaan ilomielin vastaan. Suora vittuilu, vihjailu ja muu päteminen voidaan hoitaa näppärästi yksityisviestien avulla mulle, Diffakselle tai Akille.

*piis* ja *plur*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#28 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

T-mu, 10.4.2006 15:17:
Esim. mun. Rakentava palaute (positiivinen ja negatiivinen) kuunnellaan mielellään ja ehdotuksia klubin viihtyvyyteen, artisteihin ym. otetaan ilomielin vastaan. Suora vittuilu, vihjailu ja muu päteminen voidaan hoitaa näppärästi yksityisviestien avulla mulle, Diffakselle tai Akille.

*piis* ja *plur*



Oikein *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#30 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
en ole koskaan lahdessa (saati kandy clubissa) käynyt,
mut kyl mä ainaki lähtisin kuunteleen noita 'huonoja'
ja/tai 'tuntemattomia' dj:tä (nemes, mr. a, klabi & rossi,
simon london) ihan mielelläni paikan imagosta huolimatta...
harmi vaan, ettei ihan lahteen asti jaksa bileisiin lähtee.

--
dasinoaisnvs

m1kk3

Posts: 5,560

#31 • • Edited m1kk3 no-life

Tontsis, 10.4.2006 17:17:
Mä en ole noita väittänyt huonoiksi tai tuntemattomiksi. Ei kannattais ryhtyä vääntelemään tekstejä.




ketä sä sitten tarkotit niillä huonoilla ja/tai tuntemattomilla dj:llä ?


edit: vielä tärkeämpi kysymys: ketkä sun mielestä olis sitte niitä (hyviä ja ei-niin-tuntemattomia) deejiitä jotka vetäis sitä jengiä paikalle ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#32 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

Tontsis, 10.4.2006 17:17:
---

Vittuiletko? Mä en ole noita väittänyt huonoiksi tai tuntemattomiksi. Ei kannattais ryhtyä vääntelemään tekstejä.



sain vaan oikeesti sen kuvan, että sun mielestä kandy clubissa
soittaa huonoja dj:tä ->

Paskat. Se nyt on ihan sama, missä sitä klubia pidetään. Sitä on tehty Lahessa irkkubaarissa, brittibaarissa, High Hillissä, Torvessa ja ties missä urheilubaareissa menestyksekkäästi. Paikan imagolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että ketään ei kiinnosta huonot (tai tuntemattomat) dj:t.



mut sori jos tulkitsin sut väärin. plur <3

--
dasinoaisnvs

:D

Posts: 3,707

#33 • • :D
Voisitko täsmentää nyt kun kerran tiedät, niin kenestähän on
kyse? Käsittääkseni tuol ei ole soittanut ketään, joka ei olis
aiemmin soittanut muualla.

Ja toisekseen ei voi ihmisiä moittia jos eivät tiedä suomen
tunnetuimpia dj:ta. Suomessahan ei ole muita dj:ta kuin
orkidea ja proteus .. ja darude!
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#34 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

Tontsis, 10.4.2006 17:31:


Kommentoin tapahtumassa soittanutta, joka ilmeisesti soitti ensimmäisen keikkansa siellä. Eipä sillä, jokaisella on se eka keikka joskus. Mut jos joutuu kysymään "ai kuka?" ilmoituksesta huolimatta, niin ei moniakaan kiinnosta.



käsittääkseni tarkoittamasi henkilö soitti b2b-setin tunnetun
(ja ilmeisesti ihan hyvän) dj:n kanssa... jos nyt puhutaan
samasta henkilöstä :P

--
dasinoaisnvs

Juhgu

Posts: 7,921

#35 • • Juhgu Virnistelijä

k1mm0, 10.4.2006 17:43:
---
käsittääkseni tarkoittamasi henkilö soitti b2b-setin tunnetun
(ja ilmeisesti ihan hyvän) dj:n kanssa... jos nyt puhutaan
samasta henkilöstä :P



Joo, eikä se mun mielestä ollu lainkaan huono.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

m1kk3

Posts: 5,560

#36 • • Edited m1kk3 no-life

Tontsis, 10.4.2006 17:31:
Topikki käsitteli alunperin tiettyä tapahtumaa. Kommentoin tapahtumassa soittanutta, joka ilmeisesti soitti ensimmäisen keikkansa siellä. Eipä sillä, jokaisella on se eka keikka joskus. Mut jos joutuu kysymään "ai kuka?" ilmoituksesta huolimatta, niin ei moniakaan kiinnosta. Oletko eri mieltä?

(ei tää ollut mitään kritiikkiä soittajia kohtaan vaan niiden valintoja ja esittelyä kohtaan)




ok. Tohon kiinnostukseen täytyy sanoa sen verran että itseäni ainakin kiinnostaa vaikka pikkasen tuntemattomampikin deejii, tyylilaji on se joka ratkaisee. Esim en mene bileisiin joissa soitetaan koko ilta pelkkää mäiskettä vaikka siellä olisi Proteus soittamassa, koska tiedän että sentyylinen musiikki ei mulle juurikaan uppoa. Jos ennakkoon on selvästi ilmoitettu musatyyli jota kyseisenä iltana kuulee, mun kiinnostus riippuu aika paljon siitäkin. Tokihan tiedän sen että monille ne kovat nimet on tärkeitä. Mutta minusta tuolla on ollut soittamassa todella koviakin nimiä näin kotimaisella mittapuulla. Ja edelleenkin olen sitä mieltä väen vähyyden syy ei ole deejiissä. Vaan jossakin muussa. En tosin tiedä missä. Itse olen kerran käynyt paikalla, silloin oli soittamassa Cobaltin lisäksi Holle & Radiac ja Byproduct live. Ja täytyy kyllä myöntää että silloin tuli lähettyä ihan Hollen ja Reiskan perässä, ne on mulle niitä niinsanottuja "isoja nimiä" *sydän* Ilta oli kaikinpuolin onnistunut, ei sitä porukkaa silloinkaan kauheasti ollut mutta kyllä siellä saatiin hyvä meininki aikaiseksi tanssilattialla. Etenkin loppuillasta. Musta tossa paikassa ei ole mitään vikaa, oikeen mukava. Tosin mä en olekaan paikkakuntalaisia. Käytäis mieluusti useamminkin mutta noi yöpymisten järjestämiset ym on vähän hankalia. Eikä sitä muutenkaan jaksa joka viikonloppu bilettää. Olen itseasiassa vähän kateellinenkin lahtelaisille, lähinnä siitä että teillä on tollanen jokaviikottainen klubi, joissa soitetaan erittäin hyvää musiikkia ja paikka ja ajankohdat ovat todella mukavia IMO. Onhan meillä täälläkin päin toki toimintaa (Kruuwi, Fiilis, Trance Connection jne) mutta esim Fiiliksessä on se ongelma näin duunarin kannalta että se on sunnuntaina (joka sekään ei ole järjestäjistä riippuvainen asia). :( Mene siinä sitte maanantaina kuudelta aamulla töihin. Mutta toki propsit järjestäjille, kiva että täälläkin on säännöllinen klubi. Kyllä mä toivoisin todella paljon että saisitte tolle Kandy Clubille pysyvyyttä ja yleisöä, minusta siinä on potentiaalia paljonkin. Ja ehdottomasti tullaan taas paikalle kun päästään. *piis*


edit: olipas taas avautuminen *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#37 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

Juhgu, 10.4.2006 17:45:
---
k1mm0, 10.4.2006 17:43:
---
käsittääkseni tarkoittamasi henkilö soitti b2b-setin tunnetun
(ja ilmeisesti ihan hyvän) dj:n kanssa... jos nyt puhutaan
samasta henkilöstä :P
---


Joo, eikä se mun mielestä ollu lainkaan huono.



ei varmaan ollutkaan... mut ku se varmaan soitti väärää saundia,
eikä ole vielä tarpeeksi suuri stara, tjtn :/

onhan tuolla munkin mielestä tuntemattomia & ei-niin-kiinnostavia dj:tä
ja sellasta musiikkia, joka ei vois itteeni vähempää kiinnostaa... mut
kokonaisuudessaan toi valikoima kuitenki vaikuttaa ainaki mun silmiin suht
tasokkaalta ja monipuoliselta.

nyt kuiteski vaikenen, ettei lahti (tai joku muu kaupunki) pilaa mun tunnelmaa :D

--
dasinoaisnvs

m1kk3

Posts: 5,560

#38 • • m1kk3 no-life

k1mm0, 10.4.2006 17:57:
mut kokonaisuudessaan toi valikoima kuitenki vaikuttaa ainaki mun silmiin suht
tasokkaalta ja monipuoliselta.




ehdottomasti samaa mieltä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Juhgu

Posts: 7,921

#40 • • Edited Juhgu Virnistelijä
No mut hei ei se bileissäkävijöiden määrä vaan laatu *pepsodent*

(eli huonosti taitaa mennä silläkin saralla *nauru*)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)