Psykedeelien laillistaminen

352 posts, 18 pages, 305,868 views

josbe

Posts: 1,982

#281 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Relic, 10.8.2007 10:50:
Olen ja edelleen huvittaa niiden ihmisten idioottimaisuus ketkä sitä ehdottaa *nauru*


Ihmisten kutsuminen idiooteiksi ei välttämättä ole paras keskustelun aloitus. Tietty kukin taaplaa tyylillään. Älkääkä kysykö, mitä mä tähänkin asiaan sekaannun, vaikka ei mua mitenkään edes kosketa. *blush**nauru*

Edit: Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuitenkin tietää, luitko tätä topikkia ollenkaan ennen kuin aloit kutsua ihmisiä idiooteiksi? :)
Damien

Posts: 2,882

#282 • • Damien [tr3ox]
Nyt tuli viikon sitaatti radio suomesta. Muumipappa polttaa sikarin vain silloin, kun muumimamma sen hänelle sytyttaa. Kohtuus kaikessa ja kuten muumimamma sanoo: "Kaikki hauska on hyvää vatsalle!"
Amuck

Posts: 2,396

#283 • • Amuck dub-i-dub

Relic, 10.8.2007 10:39:
En ketään ollut muottiin pistämässä, ilmaisin vain huvittuneisuuteni siitä, että ihmiset keskustelevat vakavasti jostain huumausaineiden vapauttamisesta.


Mä mielelläni keskustelisin sun kanssasi tuolla toisessa topikissa: Alkoholin kriminalisointi

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

dfgbsadfgadfvadfvadv

Posts: 282

#284 • • dfgbsadfgadfvadfvadv Evil Genius
Ihmisten provosointi on ehkä parasta viihdettä *nauru*. En ketään sanonut idiootiksi mutta hyvä, jos joku löysi idiootin itsestään ja voi olla nyt sinut itsensä kanssa.

Nextille: Ei varmasti ole vaikea huvittaa tyyppiä joka kirjottaa Nickinsä N3xt4c3... ;)

--
-=Relic=-

Twist

Posts: 925

#285 • • Twist Team Kemuttajat
Onkos muuten Amsterdamissa viellä kuivatut sienet laijillisia vai onko tähän tullu muutos? Muistan , että joskus ois ollu puhetta että kuivattujen sienien myyminen siellä kiellettäis .
Mark

Posts: 7,311

#286 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Twist, 10.8.2007 13:30:
Onkos muuten Amsterdamissa viellä kuivatut sienet laijillisia vai onko tähän tullu muutos? Muistan , että joskus ois ollu puhetta että kuivattujen sienien myyminen siellä kiellettäis .



Mun mielestä ne on jo kielletty, mut en nyt tähän hätään löytäny validii sourcea... Jos jollain on plz share.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Twist

Posts: 925

#287 • • Twist Team Kemuttajat

Mark, 10.8.2007 13:36:
---
Twist, 10.8.2007 13:30:
Onkos muuten Amsterdamissa viellä kuivatut sienet laijillisia vai onko tähän tullu muutos? Muistan , että joskus ois ollu puhetta että kuivattujen sienien myyminen siellä kiellettäis .

---


Mun mielestä ne on jo kielletty, mut en nyt tähän hätään löytäny validii sourcea... Jos jollain on plz share.

-M



Viime kesänä myytiin ainakin viellä yhessä smart shopissa , mutta en sit tiedä siitä laijillisuudesta.. *nauru* kuivaamattomia sieniä kyl löytyy joka kaupasta.
josbe

Posts: 1,982

#288 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Relic, 10.8.2007 12:59:
Ihmisten provosointi on ehkä parasta viihdettä *nauru*.


Sanoo ihminen, joka provosoituu pelkästä otsikosta.
josbe

Posts: 1,982

#291 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Relic,
Et taida tietää koko sanan merkitystä joten en edes vaivaudu..


Vaivaudu vain. *lmao*

Vähintä, mitä voit tehdä on selittää, mistä niin päättelet. Itse kun en tunne yhtään ihmistä, joka ei tietäisi, mitä provosoiminen/provosoituminen tarkoittaa...

Onko mahdollisesti vihamielisyydellä jotain tekemistä sen kanssa? *ding**nauru*
Damien

Posts: 2,882

#292 • • Damien [tr3ox]

josbe, 10.8.2007 13:50:
---
Relic,
Et taida tietää koko sanan merkitystä joten en edes vaivaudu..

---

Vaivaudu vain. *lmao*

Vähintä, mitä voit tehdä on selittää, mistä niin päättelet. Itse kun en tunne yhtään ihmistä, joka ei tietäisi, mitä provosoiminen/provosoituminen tarkoittaa...

Onko mahdollisesti vihamielisyydellä jotain tekemistä sen kanssa? *ding**nauru*



Antaa apinan apinoida ihan rauhassa vaan, tässä kukaan ole ketään parempi. Toi apina vaan ei apinoinniltaan kykene käsittämään miksi muut eivät halua apinoida juuri niinkuin hän sen tekee, vaan valitsevat täysin apinoimiseen sopimattomia ponnahduslautoja alleen, ku pelkät liaanit pitäis riittää.

Ovathan apinat aina ennenkin pystyneet pitämään kivaa ja tutkimaan perskarvoitustaan ilman sen kummempaa suurennuslasia.

. . . vitun apinat, can't co-exist with'em, can't kill'em.
Damien

Posts: 2,882

#293 • • Edited Damien [tr3ox]

Relic,
Et taida tietää koko sanan merkitystä joten en edes vaivaudu..





Apina kapina!

ps. paljos siskos sit vetää douppei ku pitää meille täällä riehuu?

pps. osuks kohdalleen vai sihdataanko vielä? helppo pinnallinen provo tähän vielä: "Vie terkkuja Ridge Forresterille, leukailija klubille leukaperälle APiNa!

ppps. tieränks mää provoist mit'n? en tee-mustakaan . . .

*stop* kaikille provoille, peili tuplapeili ja lukko päälle, hähää et voi mittään eikä isäskään ku äitinne teki teidät eli ootte veljeksii. . . PLUR

edit: toi sun kuvas vittuun ku et osaa kirjottaa.
dfgbsadfgadfvadfvadv

Posts: 282

#294 • • Edited dfgbsadfgadfvadfvadv Evil Genius

Apina kapina!



AAAHAHA owned for life.

Nyt poika vaihda vaipat taisit innoissas laskea allesi.

Apinat on muuten hyvin sympaattisia ja mukavia!

Niin ja kirjottamisesta: Et osaa käyttää scrollbaria? Vetäydyn tästä ketjusta seuraavaan. Josbelle vielä, että lue viestisi ja minun viestit ja mieti vielä sitä provosointia. Sitten varmasti pitäisi avautua asian.

--
-=Relic=-

NextAce

Posts: 2,505

#295 • • NextAce Alienated

Relic, 10.8.2007 12:59:
Ihmisten provosointi on ehkä parasta viihdettä *nauru*. En ketään sanonut idiootiksi mutta hyvä, jos joku löysi idiootin itsestään ja voi olla nyt sinut itsensä kanssa.

Nextille: Ei varmasti ole vaikea huvittaa tyyppiä joka kirjottaa Nickinsä N3xt4c3... ;)

MuTsIs On1!!1!

--
-Alienation-

-----

Mark

Posts: 7,311

#297 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
perjantai foorumipostaukset <3 Melkeen yhtä hyvää hupia ku maanantaireplyt :P

edit: tol smuigil on ihan kivat tissit *slurps*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Damien

Posts: 2,882

#300 • • Edited Damien [tr3ox]

Relic,
AAAHAHA owned for life.
Nyt poika vaihda vaipat taisit innoissas laskea allesi.
Apinat on muuten hyvin sympaattisia ja mukavia!
Niin ja kirjottamisesta: Et osaa käyttää scrollbaria? Vetäydyn tästä ketjusta seuraavaan. Josbelle vielä, että lue viestisi ja minun viestit ja mieti vielä sitä provosointia. Sitten varmasti pitäisi avautua asian.



Tule tule rakas, Jussi hieroo sun eturauhases kuntoon.

Tylsistyttävän tavanomaista normi käytöstä, halutaan provota muttei osata keskustella aiheesta. Sit ku provotaan takaisin et päästäis ees sinne päin keskustelua, nii nisti lähtee kävelee.

MIKSET SÄ HALUA ENÄÄ MEITÄ, ME HALUTAAN TULLA SUN UNIIN!?! ME IHAILLAAN SUN KLUBBARI LOOKKIA JA HALUTAAN TULLA SUN RINNAN PÄÄLLE.

ps. ME = Minä ja mun kaikki egoni