60 posts, 3 pages, 19,827 views

RoboMikko, 31.3.2006 16:52:
Samoin minä olen tänne tulossa. Millä laivalla ovat ihmiset meinanneet lähteä ja tulla? Aina kivempaa mennä porukalla
grace, 10.4.2006 21:38:
Loppupeleissä homma meni kunnon käsirysyksi ja pamputteluksi, ja sit päätettiin itsekin lähteä mestoilta, kun bileet näytti olevan loppu...
Miazu, 4.4.2006 16:53:
Grace samassa laivassa sit mennessä nähtään :))) Hiheujaaaaa
me jäädää sit sinne viel jatkaa armotonta suomispugeilua :D fuck :D
toni, 10.4.2006 21:59:
:D Tuolla naapurissa on mukavasti hektisempiä noi bileet... Sääli ettei nysvärien takia päässy ite paikalle todistamaan :(
pasik, 10.4.2006 23:17:
Tälläisiä bileitä tarvittaisiin suomeenkin! (pl. pommit :D)
no siinä sitten tosiaan kesken Irchstaan setin tuli tää ja kova yritys oli jatkaa mutta ei ne virolaiset järkkärit oikee digannu :D Psyke puolella tuli oltua kans joo ehkis eniten mutta siis joka ikisellä stagella tuli sellasta saundia et pikkupöksyt tosiaa kostu muutaamaan otteeseen ( vertauskuvainnollisesti, ei oikeesti :D)

miedän ilta ei sujunut ihan noin hyvin.. Bileisiin päästiin vasta yhdeltä, koska ihanat ystäväni olivat Liian ihania ja istuimme keittiössä nauttimassa jekkua vähän Liian pitkään.. Sit kun päästiin paikan päälle meidän erotettiin heti, kavereillä näet vippilipukat ja he eivät sieltä sitten taviksien puolelle päässeet ollenkaan... 

mut eikun takas kämpille ja kaverit soittamaan levyjä itse