-K-, 23.2.2006 19:49:
jaah, en mä ite ainakaan huomaa/kiinnitä huomiota tollasiin juttuihin, joku taitaa nyt kuunnella enemmän selostusta ku seurata itse peliä :D en kyllä ymmärrä vieläkään miten mertaranta voi pilaa tunnelmaa sehän sen tunnelman juuri tekee. Jos on joku kerta pilaa tunnelmaa on oltava joku käsitys myös hyvästä tunnelmasta ja haluisin tietää kuka luo sen paremmin ku mertaranta?
Mertarannan selostuksen asiasisältö laskee kolmanteen potenssiin siinä vaiheessa, kun se innostuu. Esimerkiksi usa pelissä kolmas erä oli aivan järkyttävää kuunneltavaa. Termit meni täysin sekaisin. Samaten mertsi kyseli kovasti milloin usa ottaa aikalisän, jonka ne käytti jo ensimmäisessä erässä. Lisäksi pelaajien nimet meni kokoajan väärin. jne. Sama käy jokaisessa tiukassa pelissä ja en voi kyllä arvostaa selostajaa jonka asiasisältö katoaa.
Itse osaan erottaa suurimman osan pelaajista ulkoisen olemuksen mukaan, joten tuollaset nimien arpomiset pistää heti korvaan. Enkä kyllä yritä kuunnella selostusta. Mielummin katsoisin ilman. Valitettavasti sellaista vaihtoehtoa ei yle tarjoa. :(