Paras / huonoin olympialaji?

102 posts, 6 pages, 22,026 views

wiwi

Posts: 1,575

#81 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Rivakka, 25.2.2006 00:56:
---
wiwi, 24.2.2006 23:50:
Koko olympialaiset on aika turhat.

---

No loooopeta!



*joo* Kyllä vain. Ja kun niitä ei pääse karkuun missään. Jumalauta.*grr*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Android

Posts: 3,908

#82 • • Android

wiwi, 25.2.2006 11:48:
*joo* Kyllä vain. Ja kun niitä ei pääse karkuun missään. Jumalauta.*grr*



No tuskinpa ne ihan "turhat" on kun niin monia ihmisiä kiinnostavat.
wiwi

Posts: 1,575

#83 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Android, 25.2.2006 11:50:
---
wiwi, 25.2.2006 11:48:
*joo* Kyllä vain. Ja kun niitä ei pääse karkuun missään. Jumalauta.*grr*

---


No tuskinpa ne ihan "turhat" on kun niin monia ihmisiä kiinnostavat.



Tuskinpa mikään olympialaji on muita enemmän "hyvä" tai "huonokaan". Minä siis koen olympialaiset turhiksi.

*hymy*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Alley Cat

Posts: 489

#84 • • Alley Cat Jedi Master
Rattikelkkailu. En vaan tajuu... *ding* Yks ohjaa, yks jarruttaa maalin jälkeen ja kaks tyyppiä vaan antaa alussa vauhtia, ja muuten olla möllöttävät kyydissä.

Ennen kisoja en tajunnu curlingista höykäsen pöläystä, mutta nyt tekis hirveästi mieli päästä ite kokeileemaan. Katsoin jopa naisten loppuottelua, vaikka siellä pelas Ruotsi (ja perhana voittiki vielä *hmph*) Tunnustan, olen gloryhunter... *blush* Olen kyllä niin kova urheiluhullu, että en usko oman curling-huumani tästä hevillä laantuvan.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Tarsu

Posts: 2,449

#86 • • Tarsu

Alley Cat, 25.2.2006 22:15:..Olen kyllä niin kova urheiluhullu, että en usko oman curling-huumani tästä hevillä laantuvan..




eihän toi kurlaus ees oo urheiluu!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#87 • • Marianne Guest
Naisten taitoluistelu on just parasta, onhan tota lätkääkin tullu töllöteltyä jostain syystä
Mut kyllä itsekkin passaan ton kelkkailun katselun ihan hyvällä*joo*
Tarsu

Posts: 2,449

#88 • • Tarsu

Marianne, 25.2.2006 22:33:
Naisten taitoluistelu on just parasta..



No on kyllä ERITTÄIN mielenkiintoista seurattavaa,
ainakin näin miesnäkökulmasta !
:P

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Alley Cat

Posts: 489

#89 • • Alley Cat Jedi Master

Tapsa, 25.2.2006 22:32:
---
Alley Cat, 25.2.2006 22:15:..Olen kyllä niin kova urheiluhullu, että en usko oman curling-huumani tästä hevillä laantuvan..

---



eihän toi kurlaus ees oo urheiluu!



No se on sun mielipitees. Ootko edes perehtynyt lajiin, vai onko liian älyä vaativaa hommaa sun makuun? *nauru*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Alley Cat

Posts: 489

#90 • • Edited Alley Cat Jedi Master

Hexe, 25.2.2006 22:29:
---
Alley Cat, 25.2.2006 22:15:
Rattikelkkailu.

---

öö.....? Stiga?



En tiiä minkä merkkisillä kelkoilla laskevat, mutta rattikelkkailu sen nimi tosiaan on. Tänään katoin sitä Juurosportilta vähän aikaa, ja oli kyllä ihme touhua. Skeletonin vielä jollain lailla ymmärrän.

Edit: typo

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Tarsu

Posts: 2,449

#91 • • Tarsu

Alley Cat, 25.2.2006 22:40:No se on sun mielipitees. Ootko edes perehtynyt lajiin, vai onko liian älyä vaativaa hommaa sun makuun? *nauru*



En ole perehtynyt,
ei ole liikaa älyä vaativa,
mulla vaan on sellanen mielikuva et
urheillessa tulee hiki!

Curlinki ei must o urheiluu!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

lostgone

Posts: 2,493

#92 • • lostgone
Löysin uuden suosikkilajin huonoimmaksi olympialajiksi: short track, 5000 metrin viesti. *dissaa* Noin tyhmää touhua en vähään aikaa ole nähnyt: luistellaan pientä kehää ja tönitään vauhtiin kavereita.*ding*
Mä olisin varmasti tosi ylpeä itsestäni jos voittaisin olympiakultaa short trackissa.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#93 • • Lost-Soul los pallos

Tapsa, 25.2.2006 22:49:

En ole perehtynyt,
ei ole liikaa älyä vaativa,
mulla vaan on sellanen mielikuva et
urheillessa tulee hiki!

Curlinki ei must o urheiluu!


Tervetuloa moppaamaan mun kämppää, ni katotaan tuleeko hiki vai ei

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Alley Cat

Posts: 489

#94 • • Alley Cat Jedi Master

Tapsa, 25.2.2006 22:49:
---
Alley Cat, 25.2.2006 22:40:No se on sun mielipitees. Ootko edes perehtynyt lajiin, vai onko liian älyä vaativaa hommaa sun makuun? *nauru*

---


En ole perehtynyt,
ei ole liikaa älyä vaativa,
mulla vaan on sellanen mielikuva et
urheillessa tulee hiki!

Curlinki ei must o urheiluu!



Tyypillinen suomalainen ennakkoluuloinen mielipide. Koitapa perehtyä ensin lajiin, niin sitten voidaan keskustella asiasta. Curling nyt kuitenkin on olympialaji, pidit sinä siitä tai et.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

hallucinogen

Posts: 8,190

#95 • • hallucinogen Edain

Lost-Soul, 25.2.2006 23:42:
En ole perehtynyt,
ei ole liikaa älyä vaativa,
mulla vaan on sellanen mielikuva et
urheillessa tulee hiki!
Curlinki ei must o urheiluu!


Tuskin noilla meiän mäkihyppääjilläkään kamala hiki tulee kun laskevat mäkeä alas ja hyppäävät, taitaa kovempi hiki tulla kun kavutaan sinne torniin jos ei hissiä ole :D

--
pikku-*possu*

Alley Cat

Posts: 489

#96 • • Alley Cat Jedi Master

hallucinogen, 26.2.2006 16:33:
---
Lost-Soul, 25.2.2006 23:42:
En ole perehtynyt,
ei ole liikaa älyä vaativa,
mulla vaan on sellanen mielikuva et
urheillessa tulee hiki!
Curlinki ei must o urheiluu!

---

Tuskin noilla meiän mäkihyppääjilläkään kamala hiki tulee kun laskevat mäkeä alas ja hyppäävät, taitaa kovempi hiki tulla kun kavutaan sinne torniin jos ei hissiä ole :D



Luit mun ajatukset, olin just tulemassa kirjottamaan samaa asiaa. Mäkihyppyä kyllä suomalaiset arvostaa, vaikka eipä siinäkään kisasuorituksen jälkeen hyppääjät näytä kovin uupuneilta tai hikisiltä.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Tarsu

Posts: 2,449

#97 • • Tarsu

Alley Cat, 26.2.2006 16:13:
---
Tyypillinen suomalainen ennakkoluuloinen mielipide. Koitapa perehtyä ensin lajiin, niin sitten voidaan keskustella asiasta. Curling nyt kuitenkin on olympialaji, pidit sinä siitä tai et.



Ääh, ei mul oo mitää ennakkoluuloja aiheesta!
Mun mielestä curling ei vaan oo urheiluu vaik se onkin olympialaji!
PRKL!

Mäkihyppyvertaus ei oikein toiminut MUN mielestä!

piis!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

ilarip

Posts: 731

#98 • • ilarip

Alley Cat, 26.2.2006 17:07:
Luit mun ajatukset, olin just tulemassa kirjottamaan samaa asiaa. Mäkihyppyä kyllä suomalaiset arvostaa, vaikka eipä siinäkään kisasuorituksen jälkeen hyppääjät näytä kovin uupuneilta tai hikisiltä.



Urheilussahan tosiaankin on kyse vain ja ainoastaan siitä, että onko kilpailijat uupuneita ja hikisiä suorituksen jälkeen. Uskon hyvin että mäkihyppääjilläkin on aivan tarpeeksi hikeä virrannut harjoituksien merkeissä. Itse hyppääminen vaatii varmasti räjähtävää voimaa siinä määrin, että ilman harjoittelua ei kisoissa menesty. Mäkihyppääjiltä vaaditaan varmasti aika paljon henkistäkin kanttia hypätä reiluja sadan metrin loikkia sukset jalassa - vauhdista millä autoa ajetaan moottoritiellä. Mielestäni urheilulajeissa ei hikoilua voida pitää lajin puntarina. Ja vielä mainittakoon, että en itsekkään pahemmin lämpene kyseiselle lajille, mutta en silti vähättele sitä.
rainy

Posts: 208

#100 • • rainy
Koko olympialaiset on ihan jostain ja varsinkin sen fanaattinen tuijottaminen telkkarista. En ole koskaan ymmärtänyt ja tuskin koskaan ymmärränkään. Mut makuasioista ei voi kiistellä. *eiei*