Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,377,354 views

Avatar
#4562 • • Muussika Guest

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:


Noi kengät on kyl ton paketin kuumin juttu! Ahh

Itseasiassa tilasin noi Chanelin kengät just muijafrendille jenkeistä! :D



*komppail*

Noi kengät on parhautta!

Ja jos olit sarkastinen, niin eipä siinä, mun ''tyyli'' ja ''maku'' nyt onkin aina ollut suht kyseenalainen - mut meitsi diggaa. :D
anis

Posts: 2,451

#4563 • • Edited anis

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:


---
Ihan kohtuu kuuma asuvalinta, ehkä hieman miinusta kengistä.
katy2_0609JID_vi.jpg

---


Noi kengät on kyl ton paketin kuumin juttu! Ahh


Itseasiassa tilasin noi Chanelin kengät just muijafrendille jenkeistä! :D




Mäki aloin heti kuolaamaan noita kenkiä *slurps* Mistä tilasit? Kylhän noit merkkivaatteita netistä löytäis mut en oo uskaltanu tilata kun pelkään et sielt tulee feikit...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

pirpeli

Posts: 5,533

#4564 • • pirpeli

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:



Mäki aloin heti kuolaamaan noita kenkiä *slurps* Mistä tilasit? Kylhän noit merkkivaatteita netistä löytäis mut en oo uskaltanu tilata kun pelkään et sielt tulee feikit...



Tos ainakin yhdet, jotka näyttää aidoilta..
http://www.fendsell.com/chanel-striped-canvas-high-peeptoe-boots-whitered-p-7697.html
Eipä sitä aina tosin tiiä. Komiat on kyllä popot.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

remotion

Posts: 5,283

#4565 • • remotion nostatus guru

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:


*komppail*

Noi kengät on parhautta!

Ja jos olit sarkastinen, niin eipä siinä, mun ''tyyli'' ja ''maku'' nyt onkin aina ollut suht kyseenalainen - mut meitsi diggaa. :D

Vampyrella


En ollut sarkastinen vaan ihan oikeasti tilasin nuo kengät! :)
Mielestäni aivan käsittämättömän hienot! Ja minunkin tyylini on ihan riippuen riippuen päivästä joko todella hyvä tai todella outo tai vain todella huono.
anis

Posts: 2,451

#4566 • • Edited anis

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:


---


Mäki aloin heti kuolaamaan noita kenkiä *slurps* Mistä tilasit? Kylhän noit merkkivaatteita netistä löytäis mut en oo uskaltanu tilata kun pelkään et sielt tulee feikit...
---


Tos ainakin yhdet, jotka näyttää aidoilta..
http://www.fendsell.com/chanel-striped-canvas-high-peeptoe-boots-whitered-p-7697.html
Eipä sitä aina tosin tiiä. Komiat on kyllä popot.



Nii-in... silti tuo suhteellisen edukas hinta mietityttää... Pitäis tosin kysyy ihan liikkeestä et paljonko ne on ni tietäis vähän senki avulla. Mut toisaalta, kyl jotku feikkimestatki kehtaa törkeesti ottaa lähes samaa hintaa kuin mitä aidot on. Oon nähny aika mones paikas noita enkä mie osaa tosiaankaan ite tunnistaa et onko aidot vai ei :D mut monet paikat on sitten paljastunu feikeiks jostain muusta tuotteesta. Eiköhän nuo sais kun soittais liikkeeseen ja antais luottokorttitiedot, silleenhän noita on ennenki ihmiset ostellu...

jooh... tutkiskelin vähän tarkemmin ja tuon mestan huomaa feikiks ihan jo siitä et se myy "Louis Vuittonin" laukkuja. Louis Vuittonia ei myy mikään muu kuin LV itse.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

remotion

Posts: 5,283

#4568 • • Edited remotion nostatus guru

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:


---

En ollut sarkastinen vaan ihan oikeasti tilasin nuo kengät! :)

---


Lucky lady! :P

Vampyrella


Jep nyt vaan rupesin sit itekin pelkää et olenko ostanut feikit vaikka en tuolta putiikista ostanutkaan.
tuskinpa kuitenkaan... -_-

tosin enpä tuota logoa saati merkkiä edes huomannut kun vasta sitten kun rupesin jäljittämään että mitkä nämä tohvelit ois... tuo design muuten puree enemmän :)
HaTeFiNgEr

Posts: 124

#4569 • • HaTeFiNgEr Boston Hc
kuumin suomalainen missi ikinä. Satu Tuomisto
satu0606NS_vi.jpg
juttusilikonit2308JP_vi.jpg
misssuomisatutuomisto.jpg
thomas

Posts: 5,618

#4570 • • thomas
mary_elizabeth_winstead.jpg

Scott Pilgrim vs. The Worldista
DJ Rx

Posts: 2,527

#4573 • • DJ Rx FINRG Recordings
Beckinsale *kuolaa* voisin rupee heti vloppu isäksi

Kate-Beckinsale.jpg

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

vanhus

Posts: 889

#4575 • • vanhus
pistetääs lisää suomalaista kauneutta
Avatar
#4576 • • astaroth Guest

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

Johan pomppas! Tuo meni jo lähes pyhäin häväistyksen puolelle..


pakko kompata. vielä kun on kuullut haastatteluista, kuinka muijan kallo on pelkkää ilmaa täynnä, niin kuolee viimeisestkin viehättävyyden rippeet

Kyllä Karita Tykkä (os. Tuomola) on kuumin suomalainen missi ikinä. Ei poikkeuksia.


tämä. jälkeenpäin missien taso on laskenut joka vuosi
asdf

Posts: 3,155

#4577 • • asdf
Margarita Levieva!
anis

Posts: 2,451

#4578 • • Edited anis

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:


---

---

En ollut sarkastinen vaan ihan oikeasti tilasin nuo kengät! :)

---


Lucky lady! :P
---


Jep nyt vaan rupesin sit itekin pelkää et olenko ostanut feikit vaikka en tuolta putiikista ostanutkaan.
tuskinpa kuitenkaan... -_-

tosin enpä tuota logoa saati merkkiä edes huomannut kun vasta sitten kun rupesin jäljittämään että mitkä nämä tohvelit ois... tuo design muuten puree enemmän :)



Chanelin sivuilta näkee kaikki paikat jotka myyvät Chanelia-jos et ole ostanut sieltä, olet ostanut feikkiä. Kysyin itse sieltä. Nykyään on liian paljon piraatteja liikkeellä; hyvä bisnes joten esim LV, Chanel ja Prada myyvät vain itse itseään ns. Tai heidän omilta kotisivuiltaan voi tarkistaa paikat, joista voi ostaa.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

remotion

Posts: 5,283

#4579 • • Edited remotion nostatus guru

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:


Chanelin sivuilta näkee kaikki paikat jotka myyvät Chanelia-jos et ole ostanut sieltä, olet ostanut feikkiä. Kysyin itse sieltä. Nykyään on liian paljon piraatteja liikkeellä; hyvä bisnes joten esim LV, Chanel ja Prada myyvät vain itse itseään ns. Tai heidän omilta kotisivuiltaan voi tarkistaa paikat, joista voi ostaa.



Jaa-a replikathan tuo sitten taitaa olla. ohwell.. noh rahat meni jo...
anis

Posts: 2,451

#4580 • • anis

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:


---

Chanelin sivuilta näkee kaikki paikat jotka myyvät Chanelia-jos et ole ostanut sieltä, olet ostanut feikkiä. Kysyin itse sieltä. Nykyään on liian paljon piraatteja liikkeellä; hyvä bisnes joten esim LV, Chanel ja Prada myyvät vain itse itseään ns. Tai heidän omilta kotisivuiltaan voi tarkistaa paikat, joista voi ostaa.
---


Jaa-a replikathan tuo sitten taitaa olla. ohwell.. noh rahat meni jo...



Todennäköisesti olet kuitenkin päässyt HUOMATTAVASTI halvemmalla kuin mitä aidot tekee ; )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.