Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,380,848 views

genki

Posts: 872

#2246 • • genki

josbe, 17.4.2008 13:32:
---
genki, 1.4.2008 00:50:
muutama lisää:
---

---

Joo, natti olis, jos sais vahan lihaa luittensa ymparille. :)



hmm no kasvoja tossa lähinnä katselin, mua ei niin kiinnosta onko ihminen laiha tai lihava.

--
crop circles in the carpet

genki

Posts: 872

#2247 • • genki

crissy, 24.4.2008 18:25:
---
genki, 1.4.2008 00:50:
muutama lisää:
kuveja

---



no toi ei kyl oo saanu tarhan jälkeen ruokaa......*eiei*



tää kommentti olis varmaan ollut vähän vähemmän kosher jos kyseessä olis ollut ylipainoinen ihminen ja olisit sanonut 'no tää on kyl saanu vähän liikaakin ruokaa'. niinku aiemmassa kommentissani totesin, ei mua kiinnosta kuka syö minkäkin verran, jos ihminen on must kaunis niin se on kaunis, oli muotoja enemmän tai vähemmän.

sitäpaitsi Ponté ei must ole missään mielessä sairaalloisen laihan näköinen, niinkuin joskus näkee ihmisiä joilla luut törröttää. ite olin koko lapsuuden ajan tosi laiha, ja se johtui ainoastaan metaboliikasta, et ei se aina ole oma valinta.

--
crop circles in the carpet

josbe

Posts: 1,982

#2248 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

genki, 28.4.2008 16:54:
---
josbe, 17.4.2008 13:32:
---
genki, 1.4.2008 00:50:
muutama lisää:
---

---

Joo, natti olis, jos sais vahan lihaa luittensa ymparille. :)

---


hmm no kasvoja tossa lähinnä katselin, mua ei niin kiinnosta onko ihminen laiha tai lihava.


Ei muakaan se "kiinnosta", noin niinku moraalisessa tmv. mielessä. En vain pidä kasvoista, jotka ovat mielestäni liian laihat. Enkä varsinkaan kropasta. Mut nää nyt onkin vaan mun omia mielipiteitäni.

P.S. Menisin kyllä veikkaamaan, että tämän neidin laihuus on kyllä ihan oma valinta. :) Tietty esim. anoreksia ei missään nimessä ole "oma valinta", mutta se onkin asia erikseen.
genki

Posts: 872

#2249 • • genki

josbe, 28.4.2008 17:37:

Ei muakaan se "kiinnosta", noin niinku moraalisessa tmv. mielessä. En vain pidä kasvoista, jotka ovat mielestäni liian laihat. Enkä varsinkaan kropasta. Mut nää nyt onkin vaan mun omia mielipiteitäni.

P.S. Menisin kyllä veikkaamaan, että tämän neidin laihuus on kyllä ihan oma valinta. :) Tietty esim. anoreksia ei missään nimessä ole "oma valinta", mutta se onkin asia erikseen.



no kai ihminen saa laiha olla jos niin haluaa? en oikein vain ymmärrä tarvetta huomautella tollasista asioista yleensäkään. jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ei mua ainakaan kiinnosta kenelle toi maistuu ja kenelle ei. omasta mielestä hemmetin kaunis nainen, etenkin kasvoista. end of.

--
crop circles in the carpet

josbe

Posts: 1,982

#2250 • • josbe suomalainen juhlakinkku

genki, 28.4.2008 17:47:
---

no kai ihminen saa laiha olla jos niin haluaa? en oikein vain ymmärrä tarvetta huomautella tollasista asioista yleensäkään. jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, ei mua ainakaan kiinnosta kenelle toi maistuu ja kenelle ei. omasta mielestä hemmetin kaunis nainen, etenkin kasvoista. end of.


Calm down. :) Jos yhtään jaksat selailla taaksepäin, niin tämä topic on täynnä mielipiteitä siitä, kuka on kaunis ja kuka ei. Jos joku olisi mielestäni kaunis, mutta vähän liian lihava (omaan makuuni), sanoisin varmasti senkin. Mistä lähtien tääl on kukaan niin poliittisen korrekti ollut? ;)

Sitä paitsi, myös omasta mielestäni hemmetin kaunis nainen, etenkin kasvoista. Vähän liian laiha omaan makuuni vain. :) End off.
genki

Posts: 872

#2251 • • genki

josbe, 28.4.2008 17:51:
---

Calm down. :) Jos yhtään jaksat selailla taaksepäin, niin tämä topic on täynnä mielipiteitä siitä, kuka on kaunis ja kuka ei. Jos joku olisi mielestäni kaunis, mutta vähän liian lihava (omaan makuuni), sanoisin varmasti senkin. Mistä lähtien tääl on kukaan niin poliittisen korrekti ollut? ;)

Sitä paitsi, myös omasta mielestäni hemmetin kaunis nainen, etenkin kasvoista. Vähän liian laiha omaan makuuni vain. :) End off.



heh joo en mä siis mitenkään hermostunut tosta, enkä itte asiassa ole lukenut tätä trediäkään koska mua ei yleisesti ottaen kiinnosta tontyyppinen keskustelu juurikaan, oli kyse musasta, ulkonäöstä tai vaikka ruuista. makuasiat on makuasioita, ja mua kiinnostaa yleensä muiden mielipiteet vaan siinä mielessä et mikä porukalle tippuu, koska niistä kommenteista voi saada ite laajennettua omaa makukarttaansa.

se et jos joku ei vaikka tykkää jostain musasta, safkasta tai vaik jonkun ulkonäöstä ei kiinnosta yhtään, koska se ei omiin mielipiteisiin vaikuta millään tavalla kuitenkaan.

mut joo, sama se. tredi jatkuu.. lisää kuvia ja vähemmän pulinaa toivottu. :]]

--
crop circles in the carpet

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2252 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

josbe, 28.4.2008 17:37

Ei muakaan se "kiinnosta", noin niinku moraalisessa tmv. mielessä. En vain pidä kasvoista, jotka ovat mielestäni liian laihat. Enkä varsinkaan kropasta. Mut nää nyt onkin vaan mun omia mielipiteitäni.



vyötärön kapeudella ei oo alarajaa, mut laihat kädet = yyyyh :/ :D jotenki noudee aina niskakarvat pystyyn kun näkee tollaset luukädet

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Zlazher

Posts: 4

#2253 • • Zlazher
Joku oma juttu varmaan mutta aina Jaana Pelkosesta pitänyt

--
Loogisesti ajatellen, mikään ei ole loogista, koska jokaiseen loogiseen asiaan löytyy aina jokin looginen asia, joka tekee loogisesta asiasta epäloogisen (Päänräjäyttäjä)

RiD

Posts: 2,817

#2254 • • Edited RiD Nukemi
michele2.jpg

Michele Adamson joka esiintyy tänvuoden konemehtällä!


edit: paskat linkit.

--
*super* *possu*

Mori

Posts: 493

#2255 • • Mori purrnau
dagpa2.jpg
maxim1.sized.jpg

Gillian Anderson, pure hawt *kuolaa* *sydän* (mutta vain kun sillä on punaiset hiukset *vink*)

--
Jos et heti onnistu, on aika ottaa toiset nokoset
- Kissan motto

whispering

Posts: 871

#2256 • • whispering Super Juusto
Rose Byrne
rosebyrnesn7.jpg

Katherine Heigl
katherineheiglvd2.jpg

Shiri Appleby
shiriapplebymi6.jpg

Yukie Kawamura
yukiekawamura614cm1.jpg

Sayaka Isoyama
sayakaisoyamacc0.jpg
thomas

Posts: 5,618

#2257 • • Edited thomas
mm Shiri Appleby.. tässäpä haastaja:

mila-kunis-20080417050242457.jpg

Family Guyn Meg, eli.. tulevan Forgetting Sarah Marshall leffan tähti. Taishan tuo olla That 70's Show:ssakin.
mousez

Posts: 85

#2258 • • Edited mousez Amatimies
Sarah Lancaster

PICCHUCKSISTERPHOTOFORBLOG.jpg
genki

Posts: 872

#2259 • • Edited genki
22460f998ccf545516ee999531c721bcdc673506_m.jpg


höö miksei kuva näy?

[url]22460f998ccf545516ee999531c721bcdc673506_m.jpg[/url]

--
crop circles in the carpet