Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,405,691 views

KooKie

Posts: 4,338

#3461 • • KooKie aka. Petress Pan

Vampyrella, 27.4.2009 20:58:
---
Timce, 27.4.2009 20:40:
Kaikille "vajakeille" ja "henkisesti taantuneille" toivotan "hyvää" loppuelämää. Mielipiteenne on VÄÄRÄ! *lmao**tirsk**pihkassa**plur**aplodit*

---
...and we have a winner! :DD



He must be right!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#3464 • • Muussika Guest

KooKie, 27.4.2009 20:59:

He must be right!



Oh, surely! Se joka on oikeassa, ei voi olla väärässä! Maailmassa on kaksi väriä, musta ja valkoinen! Let's keep it simple!

Ja vielä yksi huutomerkki: !
liikkuva muna

Posts: 2,652

#3466 • • liikkuva muna an egg on the move

Vampyrella, 27.4.2009 20:30:
---
Mai, 27.4.2009 20:09:

Toisen hauskan jutun minkä olen pistänyt merkille, on se, että naiset postaa monesti vaan sellasia tavallisen näköisiä, jokus jopa rumia muijia tälläseen topiikkiin..mielenkiintosta.

---


Joutuu kyllä olemaan niiiin eri mieltä! Ootko yhtään tsiigaillu esim. Zennin postaamia kuvia? Ja miten määrittelet tavallisen?

Tämähän vain osoittaa myös sen tosiasian, että jokaiselle jotakin. Se mikä on sun mielestäsi rumaa, ei välttämättä ole rumaa jonkun toisen mielestä. Valitettavasti et ole ainut, jolta mielipidettä kysytään. ;)



*joo*

freaky_goth_emo_chick.jpg
m1kk3

Posts: 5,560

#3467 • • m1kk3 no-life
:D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#3468 • • Muussika Guest

alek szahala, 27.4.2009 22:07:

*joo*

pelle.jpg



Huh, mulla jo sydän pomppas, et laitoitko nyt oikeesti sen mun klovnikuvan tänne. :DD

Ei saa säikytellä!
Kolera

Posts: 4,256

#3469 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
on kyl aika söpö pöpö <3

ja tää tuli vaan randomisti vastaa imageshackista eikä mitää hajuu kekä mut kyyyyllä!
120944375186xg9.jpg

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Watlala

Posts: 41

#3473 • • Watlala
Gemma Atkinson siinä vasta KISSA!
AlexS

Posts: 1,389

#3475 • • AlexS kummasetä
Elsi Suolanen

11513.jpg

huuuuu-uh

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Zeratul

Posts: 1,170

#3476 • • Zeratul Captain miserable

Vampyrella, 27.4.2009 20:30:
---
Mai, 27.4.2009 20:09:

Toisen hauskan jutun minkä olen pistänyt merkille, on se, että naiset postaa monesti vaan sellasia tavallisen näköisiä, jokus jopa rumia muijia tälläseen topiikkiin..mielenkiintosta.

---

Joutuu kyllä olemaan niiiin eri mieltä! Ootko yhtään tsiigaillu esim. Zennin postaamia kuvia? Ja miten määrittelet tavallisen?

Tämähän vain osoittaa myös sen tosiasian, että jokaiselle jotakin. Se mikä on sun mielestäsi rumaa, ei välttämättä ole rumaa jonkun toisen mielestä. Valitettavasti et ole ainut, jolta mielipidettä kysytään. ;)


Joutuu olee niin samaa mieltä ku Mai!
Veikkaan tosin et usein valintaan "kuumaks emännäks" vaikuttaa asiat jotka ei kuvassa välttämättä näy, suurehko osa naisista mitä tänne postataan on kumminki julkisuuden henkilöitä, esim. näyttelijöitä tai laulajia. Mut kyl miehetki on antanu näytille oman osuutensa ainaki mun makuun "tavallisen näkösiä" naisia, et ei nyt turhaan aleta sorsii moisen perusteella. *piis*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Coutsi

Posts: 51

#3479 • • Coutsi

Kolera, 27.4.2009 22:16:
on kyl aika söpö pöpö <3

ja tää tuli vaan randomisti vastaa imageshackista eikä mitää hajuu kekä mut kyyyyllä!
120944375186xg9.jpg



Huhhuh! *kuolaa**pökr*

--
I dont want to live in Finland anymore, this is a land of Nazi pigs -Kari Peitsamo, Back in the DDR

Twist

Posts: 925

#3480 • • Twist Team Kemuttajat
ginatao.jpg