Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,453,508 views

asdf

Posts: 3,155

#3382 • • asdf
Leighton Meester *pihkassa*

2mwg1x.jpg

leighton-meester-400ds0905.jpg

Leighton_Meester.jpg
Alley Cat

Posts: 489

#3388 • • Alley Cat Jedi Master

Horzi, 19.4.2009 16:26:
Henna Vaarala, Stalingrad Cowgirlsin basisti

Rakastuin Ruisrockissa tähän *sydän*



Jee! Sallan tyttöjä! *pepsodent*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Schaza

Posts: 12

#3391 • • Schaza
Mihin tää maku ämmien suhteenki nykysin on menny...? Oisin muuten laittanu ihan sen oman vaimon kuvan tänne, mut kun jengi heittää jotain mallien kuvii tuonne ni ketä täs ny perus ämmä kiinnostaa enää...?

--
Maatilan omistaja Myrkystä, trance-friikki etcetera.... Jos jollain on jotain Dune-aiheista sälää tallella niin kiinnostaa!

Skenemursu

Posts: 1,568

#3392 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Schaza, 24.4.2009 02:36:
Mihin tää maku ämmien suhteenki nykysin on menny...? Oisin muuten laittanu ihan sen oman vaimon kuvan tänne, mut kun jengi heittää jotain mallien kuvii tuonne ni ketä täs ny perus ämmä kiinnostaa enää...?

sua ilmeisesti =) ... ja toivottavasti se sun perus ämmäs ei lue klubbaria =) sen verran jopa minä olen noista 3 reikäisistä oppinut että toi perus ämmittely tietää parin päivän murjotusta ja muutaman vuoden aikana se tulee silloin tällöin esiin jossain täysin odottamattomassa tilanteessa.

mutta hmm... en mä tiedä ei kai tässä mitään yhteistä konsensusta haeta vaan mikä sun mielestä on hot!
Schaza

Posts: 12

#3393 • • Edited Schaza

Skenemursu, 24.4.2009 03:22:
---
Schaza, 24.4.2009 02:36:
Mihin tää maku ämmien suhteenki nykysin on menny...? Oisin muuten laittanu ihan sen oman vaimon kuvan tänne, mut kun jengi heittää jotain mallien kuvii tuonne ni ketä täs ny perus ämmä kiinnostaa enää...?

---
sua ilmeisesti =) ... ja toivottavasti se sun perus ämmäs ei lue klubbaria =) sen verran jopa minä olen noista 3 reikäisistä oppinut että toi perus ämmittely tietää parin päivän murjotusta ja muutaman vuoden aikana se tulee silloin tällöin esiin jossain täysin odottamattomassa tilanteessa.

mutta hmm... en mä tiedä ei kai tässä mitään yhteistä konsensusta haeta vaan mikä sun mielestä on hot!


Kyllä se vaimoke täälä käy toisinaan mun juttuni tarkistamas... mua, niinkuin emäntääkään ei nappaa nuo 30 kiloiset mallit, vaan ne 40-60 kiloiset mistä saa jostain kiinnikki. Eihän tuommoosista luikuista saa ku sellasen lipsuvan otteen. ;)

Ei toki tässä mitään yhteistä mallia haeskella, vaan nätei plikoi. Ihmettelin vain kun ei kelleen enää kelpaa ees kateltavaks. :D

Mulle toki äkkiä kelpaisi tuo Stenen laittama... :P

--
Maatilan omistaja Myrkystä, trance-friikki etcetera.... Jos jollain on jotain Dune-aiheista sälää tallella niin kiinnostaa!

Schaza

Posts: 12

#3394 • • Edited Schaza
Täytyy munki kantaa korteni tähän kekoon...

lillasys.jpg

--
Maatilan omistaja Myrkystä, trance-friikki etcetera.... Jos jollain on jotain Dune-aiheista sälää tallella niin kiinnostaa!

Stene

Posts: 430

#3395 • • Stene
[img]http://farm4.static.flickr.com/3280/3055540301_1b463f3d0e.jpg?v=0[/img]

emt. *pihkassa*
Avatar
#3396 • • astaroth Guest

Stene, 25.4.2009 00:04:
emt. *pihkassa*


kundilla on hajua ns. maanläheisemmästä kauneudesta. arvostan
Takyon

Posts: 2,945

#3397 • • Takyon Möwkö
Marisa Tomei
marisa-tomei-02.jpg

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#3400 • • jukebox Guest
*kuolaa*