Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,411,404 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#2043 • • hallucinogen Edain

Zenni, 21.12.2007 13:49:
Hyi vittu. Joku roti :S


Noin yleisesti ottaen sulla ei oo kauheasti varaa sanoa muiden postauksista :D. Ei toi Samhardin postaama mikään ruusu ollut mutta verrattuna moneen sun postaukseen se oli kyllä aika kuuma :D.

--
pikku-*possu*

Dementation

Posts: 2,892

#2044 • • Edited Dementation wednesday?

dub state, 18.12.2007 01:14:
Verónica Sánchez (sarjasta "Serranon perhe")



Hirveen huonosti löyty kuvia typykästä, mutta tässä muutama kohtuullisen:
16losserrano190505.jpg
11637820.jpg

Ja tuo aiemmin postattu kuva on kai muokattu tästä:
veronica-sanchez.jpg

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

thomas

Posts: 5,618

#2045 • • thomas
toi ylempi on kyllä ylisöpö :)
asdf

Posts: 3,155

#2047 • • asdf

hallucinogen, 21.12.2007 13:58:
Noin yleisesti ottaen sulla ei oo kauheasti varaa sanoa muiden postauksista :D. Ei toi Samhardin postaama mikään ruusu ollut mutta verrattuna moneen sun postaukseen se oli kyllä aika kuuma :D.



No hei, en oo koskaan postannu mitään tohon viittaavaakaan :D
Dementation

Posts: 2,892

#2048 • • Dementation wednesday?
Kauheesti täältä on unohdettu kivan näköisiä julkkiksia.

Jennifer Love Hewitt

hewitt.jpg
Jennifer-Love-Hewitt_000001.jpg
HewittJenLo66054001_400.jpg

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#2049 • • niomic Guest

Dementation, 21.12.2007 14:51:
Kauheesti täältä on unohdettu kivan näköisiä julkkiksia.

Jennifer Love Hewitt



JLH kuuluu siihen kohtis hottisten kastiin, joka ei vaan niin enää nappaa kun on julkisuudessa semmonen airhead jne -imago valloillaan. Ei se nyt muutenkaan minkään rotumuijan näkönen oo, mut jos ei tietäis mammasta mitään, niin hotsittelis selkeesti enemmän :p
Freja

Posts: 8,775

#2050 • • Freja Sihteeri
Alyssa Milano on kyl ihana. Me like.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Dementation

Posts: 2,892

#2051 • • Dementation wednesday?

niomic, 21.12.2007 15:03:
JLH kuuluu siihen kohtis hottisten kastiin, joka ei vaan niin enää nappaa kun on julkisuudessa semmonen airhead jne -imago valloillaan. Ei se nyt muutenkaan minkään rotumuijan näkönen oo, mut jos ei tietäis mammasta mitään, niin hotsittelis selkeesti enemmän :p



No valtaosa tän topikin kuumista eukoista on varmaan luonteeltaan ihan perseestä tai muuten ei niin hotteja käytökseltään tai olemukseltaan, mutta tänne laitetaankin kuumimpia emäntiä kuvan kera, ei kuumimpia emäntiä luonnekuvauksen ja viimeaikaisten otsikkojen kera/perusteella *lmao* *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#2052 • • Edited Muussika Guest
On tullut jo aiemminkin, mutta Björk on todella kaunis nainen. Niin iätön, niin persoonallinen, niin luonnollinen. Menninkäinen. *sydän*
Metsäpiru

Posts: 418

#2053 • • Metsäpiru metsäpiruilee

aada, 30.12.2007 01:08:
---
Vampyrella, 29.12.2007 18:04:
On tullut jo aiemminkin, mutta Björk on todella kaunis nainen. Niin iätön, niin persoonallinen, niin luonnollinen. Menninkäinen. *sydän*

---


Oi-i *hellokitty*



ookkonää nähny björkiä ilman meikkiä ja photaria *vink*

mut jooooo, samaa mieltä *hymy*
Avatar
#2054 • • Muussika Guest

Medusa, 30.12.2007 03:47:

ookkonää nähny björkiä ilman meikkiä ja photaria *vink*

mut jooooo, samaa mieltä *hymy*



Olen ainakin ilman photaria nähnyt televisiossa. Meikistä vaikea sanoa. Antasin kyllä vaikka pääni pantiksi, että neito on tuhat kertaa kauniimpi kuin useimmat naiset, esim. minä, ilman meikkiä. Hän on vaan niin persoonallisen kaunis. Itse puolestani olen ihan vastakohta, nukkemainen, mutta tähän on tyydyttävä. :)

Solumassaa ku solumassaa kukin meistä loppupeleissä on. :) Tuhat kertaa ulkokuorta enemmän arvostan Björkin musiikkia. Olenpa muuten huomannut, että en ole kertaakaan hehkuttanut täällä sellaisia neitoja, joiden musiikista ja tietystä sielunmaisemasta en pidä. Vaikken tunne henkilöitä, ja mielikuvani voi olla väärä, niin sisäisen kauneuden mielikuvalla on kuitenkin merkitys. Joojoo, tän pitäisi olla vain ulkoista olemusta hehkuttava topicci, mutta nykyään mun on hiton vaikea ajatella vain ulkoista olemusta ihmisissä kun kauneudesta tai seksikkyydestä puhutaan. Sisältä se kaikki kumpuaa, niin kliseiseltä kuin tää kuulostaakin.

Estetiikka on toki kaunis ja hieno asia, mutta yksinään niin kovin ontto ja hauras.
..no such user..

Posts: 1,106

#2055 • • ..no such user..

Vampyrella, 29.12.2007 18:04:
On tullut jo aiemminkin, mutta Björk on todella kaunis nainen. Niin iätön, niin persoonallinen, niin luonnollinen. Menninkäinen. *sydän*



Björk on kyllä kaunis. Niinku luonnonkaunis sillai et se oikeen hehkuu... <3 =)
..no such user..

Posts: 1,106

#2056 • • Edited ..no such user..

Vampyrella, 30.12.2007 04:34:
Joojoo, tän pitäisi olla vain ulkoista olemusta hehkuttava topicci, mutta nykyään mun on hiton vaikea ajatella vain ulkoista olemusta ihmisissä kun kauneudesta tai seksikkyydestä puhutaan. Sisältä se kaikki kumpuaa, niin kliseiseltä kuin tää kuulostaakin.



Joo kun tätäkin topikkia nopeesti silmäilee niin kauheen monet naiset noissa kuvissa on jotenkin sillai pakotetulla tavalla kauniita.

Samaa mieltä tossa.

Sit kun joskus mulla on taas nainen niin saa kyllä olla ihan aidosti persoonaltaan kaunis. :) Björk meiningillä...

Noista kuvista heräs sellanen ajatus, et jos ihmiset muutenkin katsois toisiaan enemmän niinku ihmisinä, tai ehkä jos kaikki vaan uskaltais olla sitä mitä oikeesti on niin sithän kaikki löytäis helpommin sellasen ihmisen kenen kanssa on oikeesti sielunkumppani ja tommonen esittäminen ja kulissit ei ois tiellä missään.

Vähentyis avioriidatkin ja sodat maailmassa ja kaikilla ois kivempaa =)

Kukaan ei esittäis esim työpaikoilla et tykkää jostakin jos ei oikeesti tykkää eikä tulis konflikteja siks että joku kaveri kelle on esittäny olevansa jotain muuta kun on ja se on sit sun kanssa sen takia kaveri ei sovi siihen muottiin minkä on sille mielessä luonut... (ja päinvastoin)

mä luulisin et sillon ehkä kaikki vois olla björkmäisellä tavalla kauniita =)

Se meinaan vaikuttaa ihmiseltä joka aidosti on sitä mitä on, ei pidättele, ja antaa loistaa...

...oikeesti todella kaunista.
Avatar
#2057 • • Edited Muussika Guest

029, 30.12.2007 07:36:

Noista kuvista heräs sellanen ajatus, et jos ihmiset muutenkin katsois toisiaan enemmän niinku ihmisinä, tai ehkä jos kaikki vaan uskaltais olla sitä mitä oikeesti on niin sithän kaikki löytäis helpommin sellasen ihmisen kenen kanssa on oikeesti sielunkumppani ja tommonen esittäminen ja kulissit ei ois tiellä missään.


Näinpä juuri. Pitää löytää sellainen ihminen, jonka kanssa haluaisi elää sokeanakin. Sellainen, jonka kanssa haluaa elää sitten, kun iho rypistyy. Ulkokuori rapistuu, mutta se mitä on sisällä voi parhaassa tapauksessa puhjeta vielä enemmän kukkaan elämän myötä.


029, 30.12.2007 07:36:

Kukaan ei esittäis esim työpaikoilla et tykkää jostakin jos ei oikeesti tykkää eikä tulis konflikteja siks että joku kaveri kelle on esittäny olevansa jotain muuta kun on ja se on sit sun kanssa sen takia kaveri ei sovi siihen muottiin minkä on sille mielessä luonut... (ja päinvastoin)


Teennäisyys, esittäminen ja teeskentely eivät mielestäni ole ihannoitavia asioita. Itse koen, että juuri esimerkiksi työpaikka on kuitenkin sellainen ympäristö, jossa on kyettävä tulemaan toimeen sellaistenkin ihmisten kanssa, joiden seurassa ei välttämättä mielellään viettäisi aikaa työpaikan ulkopuolella. Toimeen tulemisen ei mielestäni tarvitse tarkoittaa teeskentelyä ja esittämistä. Sen sijaan, että kuulutettaisiin kovaan ääneen (tai puhuttaisiin selän takana) kenestä pitää ja kenestä ei, on mielestäni tärkeämpää keskittyä ammatilliseen asioiden hoitamiseen ja erilaisen osaamisen arvostamiseen. Jollakin persoonalla voi olla osaamista sellaisessa asiassa, josta toinen ei taas niin paljoa tiedä. Mielestäni jokaisen tulisi skarpata työpaikalla siten, että vaikuttaa omalla käyttäytymisellään positiivisesti työilmapiiriin.


029, 30.12.2007 07:36:

Se meinaan vaikuttaa ihmiseltä joka aidosti on sitä mitä on, ei pidättele, ja antaa loistaa...

...oikeesti todella kaunista.


Näin minäkin Björkistä ajattelen, ja siksi hänen kuvansa tänne laitoinkin. :) Kuten sanoin, en henkilöä kuitenkaan tunne, joten ajatukseni perustuu vain mielikuvaan.

Pahoittelut tästä totaalisesta OT:stä. *nauru*

Lisättäköön vielä, että ymmärrän hyvin teitä jotka täällä ihastelette ihmisiä ihan vaan sen ulkoisen olemuksen perusteella. En tuomitse ollenkaan sitä. Ihmissilmä on luotu pitämään estetiikasta, ja jokaisella on omat mieltymyksensä. Mullakin on. Mun mieltymykset vaan kumpuaa nykyään yhä enemmän tuolta jostain ihmisten sisältä, ja myönnän toivovani, ettei kenellekään ulkokuorella olisi enemmän merkitystä kuin sisimmällä. :)
Kolera

Posts: 4,256

#2058 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
hymykuvatSL_vi.jpg

ITSA TARP!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#2059 • • Lilly Guest
Jes Brieden*sydän*
Occu

Posts: 2,528

#2060 • • Edited Occu
Olga Kurylenko

--
..::MOI::..