4,750 posts, 238 pages, 4,478,958 views
OlliS, 25.4.2007 12:39:
---
Kolera, 25.4.2007 12:08:
Emmä tiijjä kuka tää on mut joku viisaampi toki vois kertoa.
---
Kertokaa mullekin :)
Alkaa jo lähentelemään täydellistä vartaloa + todella kauniit kasvot. <3
C-Hill, 12.7.2007 19:09:
---
SoundaHolic, 30.6.2007 13:32:
---
AnderS, 29.6.2007 10:27:
Tää on muutes sitten ihan mun omaa mututuntumaa, mutta mun mielestä naiset ruokkivat juuri näitä vääriä naisihanteita paljon enemmän kuin miehet. Väärillä naisihanteilla tarkoitan näitä anorektikkoja johon on lykätty silikonia, tai ilman silikonia.
ps. anteeksi off-topic
---
OSUIT NAULAN KANTAAN!
---
Allekirjoitan.
Tästä kultaisesta hokauksesta Teille, AnderS, on myönnetty ilmainen bisse mun laskuun tutussa yökerhossa seuraavan kerran kun olemme molemmat paikalla
Anselmi, 14.7.2007 15:13:
QB
AnnaBananah,
-kuvatus-
Persekeskusteluun vielä jatkoa... Eat this!!!
AnnaBananah, 12.7.2007 17:42:
Persekeskusteluun vielä jatkoa... Eat this!!!
Silikonit: YÖK. Anorektikot: YÖK YÖK. Ja uskallan väittää, että suuri osa naisista on ihan samaa mieltä. Kyllä tähänkin topikkiin useimmat pallotissit on liitetty jätkien toimesta.
Kolera, 23.7.2007 10:03:
niin siis mikä?! Quentin Beck?
C-Hill, 23.7.2007 23:09:
---
Silikonit: YÖK. Anorektikot: YÖK YÖK. Ja uskallan väittää, että suuri osa naisista on ihan samaa mieltä. Kyllä tähänkin topikkiin useimmat pallotissit on liitetty jätkien toimesta.
---
Tuskin niitä silikoneja sinne rintoihin kukaan jätkä on väkisin käynyt tukkimas.
Eli edelleen : vääriä ihanteita ruokkii naiset siinä missä miehetkin. Voidaan tietysti ajatella tätä asiaa ihan miten päin vain, mut kyl mä uskoisin että semmonen nainen, joka silikonit hommaa on ihan oikeesti sitä mieltä että ne näyttää paremmalta sit. Thus, pysyn kannassani (tai olen siis AnderSin kanssa samoilla linjoilla.)
SoundaHolic, Turhan sekaisin muutoinkin koko vastakkaisen sukupuolen edustajakaarti.
nomic, 24.7.2007 00:49:
---
SoundaHolic, Turhan sekaisin muutoinkin koko vastakkaisen sukupuolen edustajakaarti.
---
Loistavaa yleistystä!
C-Hill, Tuskin niitä silikoneja sinne rintoihin kukaan jätkä on väkisin käynyt tukkimas.
josbe, 24.7.2007 08:47:
---
C-Hill, Tuskin niitä silikoneja sinne rintoihin kukaan jätkä on väkisin käynyt tukkimas.
---
Ootko tosissas? Siitä ei varmaankaan ollut nyt kyse. Ehkä joku nainen "tukkii" niitä rintoihinsa siksi, että hänellä on huono itsetunto ja hän ajattelee miesten pitävän siitä.
serotonot, 24.7.2007 08:56:
---
Aivan. Eli tuo naisen huono itsetunto on siis miesten vika? Sehän kuitenkin on se silikonit tisseihin survova voima ilmeisesti siis?
Samoin se että joinakin päivinä hiukset eivät vain asetu oikein, vai mitä? :D
Tää on taas näitä naisten salajuonia! "Otanpa silikonit niin se tekee miehistä vähän paskempia ku niiden naisihanteen takia mun on PAKKO ottaa nää"
josbe, 24.7.2007 09:38:
---
serotonot, 24.7.2007 08:56:
---
Aivan. Eli tuo naisen huono itsetunto on siis miesten vika? Sehän kuitenkin on se silikonit tisseihin survova voima ilmeisesti siis?
Samoin se että joinakin päivinä hiukset eivät vain asetu oikein, vai mitä? :D
Tää on taas näitä naisten salajuonia! "Otanpa silikonit niin se tekee miehistä vähän paskempia ku niiden naisihanteen takia mun on PAKKO ottaa nää"
---
Tähän voisin lainata AnnaBananahin kommenttia siitä, että "siinä on taas hyvin syvällisesti pohdittu naisihanteiden ja yleensäkin ihanteiden ja trendien syntyprosessia". Kannattaa oikeasti hieman pohtia sitä tai vaikkapa lukea aiheesta pari tutkimusta, jos ei yksinkertaisesti kykene näkemään, miten ihmisen minäkäsitys kehittyy.
Kyllä sanoisin, että nuoret tytöt altistuvat näille totuudesta kaukana oleville ihanteille, vaikkapa sitten selaillessaan ensimmäistä kertaa miesten lehteä tai nähdessään ensimmäisen tyttökalenterin tai pelkästään katsomalla televisiota. Ja kyllä väittäisin, että miesten ihanteena on yleisesti ollut jo kauan ISOT TISSIT.
Ja ei, enpä usko, että nainen, jolla on huono itsetunto, miettii, että "Otanpa silikonit niin se tekee miehistä vähän paskempia ku niiden naisihanteen takia mun on PAKKO ottaa nää". Tai että sillä olisi mitään tekemistä sen kanssa, asettuvatko hiukset oikein vai ei.
Sori OT:t. Over and out.
P.S. Haluan yhä nähdä kauniita naisia tässä topikissa. :)
ezzy, 24.7.2007 10:06:
Veikkaan kyllä, että naiset altistuu ihan eri lehdille ennen Miestenlehtiä. Trendin ja cosmon tyylinen paskajournalismi myrkyttää kyllä jo aika varhain. "Millainen suhteesi/miehesi tulee olla, jotta et ole täydellinen luuseri".
josbe, 24.7.2007 10:11:
---
ezzy, 24.7.2007 10:06:
Veikkaan kyllä, että naiset altistuu ihan eri lehdille ennen Miestenlehtiä. Trendin ja cosmon tyylinen paskajournalismi myrkyttää kyllä jo aika varhain. "Millainen suhteesi/miehesi tulee olla, jotta et ole täydellinen luuseri".
---
Miestenlahden nostin esille lähinnä siksi, että se kuvaa tietynlaista miehistä maailmankuvaa. Henkilökohtaisesti muistan poikien puhuneen isoista tisseistä jo ala-asteella, ennen kuin olin lukenut ensimmäistäkään naistenlehteä.
Samaa mieltä olen tietty siitä, että nuo tyttöjen ja naistenlehdet uusintavat kaikkea sitä paskaa, mikä jo muutenkin yhteiskunnassa vallitsee.