Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,413,815 views

AnderS

Posts: 470

#1381 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Tää on muutes sitten ihan mun omaa mututuntumaa, mutta mun mielestä naiset ruokkivat juuri näitä vääriä naisihanteita paljon enemmän kuin miehet. Väärillä naisihanteilla tarkoitan näitä anorektikkoja johon on lykätty silikonia, tai ilman silikonia.

ps. anteeksi off-topic
Yunie

Posts: 214

#1383 • • Edited Yunie

AnderS, 29.6.2007 10:27:
Tää on muutes sitten ihan mun omaa mututuntumaa, mutta mun mielestä naiset ruokkivat juuri näitä vääriä naisihanteita paljon enemmän kuin miehet. Väärillä naisihanteilla tarkoitan näitä anorektikkoja johon on lykätty silikonia, tai ilman silikonia.

ps. anteeksi off-topic


Ja ne naiset on sellasia jotka vaan kattoo ja syö surullisena suklaata ajatellen että mä haluun tollasen kropan eikä ne sit tee asialle mitään :/ (tää on sit vaan stereotypia :D) Älkää suuttuko mulle mut monella se on näin. Nyt ite lopetan tän offaamisen kans ja alan hommiin.

Edit: Pistäsin ite jonku kuvan jos olis joku joka ruokkis silmää mut eipä sellasta ole tällä hetkellä. Alyssa Milano oli sellanen mut sit sain tarpeekseni sen silikoneista *sars*
MiksuK

Posts: 74

#1385 • • MiksuK hmm
Amanda Renberg *pihkassa*

En tiiä mikä täs tytössä on mut oon vaan niin in lööv..huhhuh! *pökr*

Eikä oo mikään photoshopattu beibe *nauru*

Abadrum.1.jpg

Apantip2.0.jpg

--
There are two ways of being creative. One can sing and dance. Or one can create an environment in which singers and dancers flourish.

Avatar
#1386 • • 3:15 Guest

AnderS, 29.6.2007 10:27:
Tää on muutes sitten ihan mun omaa mututuntumaa, mutta mun mielestä naiset ruokkivat juuri näitä vääriä naisihanteita paljon enemmän kuin miehet. Väärillä naisihanteilla tarkoitan näitä anorektikkoja johon on lykätty silikonia, tai ilman silikonia.

ps. anteeksi off-topic


OSUIT NAULAN KANTAAN! Turhan sekaisin muutoinkin koko vastakkaisen sukupuolen edustajakaarti.*släp*
Timce

Posts: 5,381

#1387 • • Timce
Ehkä vähän liian helppo, mut mä olen rakastanut tähän mimmiin.

heidi_klum.jpg

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

samlainio

Posts: 1,264

#1388 • • samlainio

Tapsalainen, 29.6.2007 11:06:
Evangeline Lilly-Järvinen



:DDDDDD hitto oliks toi sun tyttis?? Mä ajattelinki, ett olen nähny se jossai! =D On hän kyllä kaunis juu!!
Kolera

Posts: 4,256

#1389 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Freja, 29.6.2007 10:11:
---
hallucinogen, 29.6.2007 10:09:
Taas on todistettu ylläolevilla kuvilla, että naiset eivät tajua naisten päälle mitään :D

---


oo hiljaa, pelkonen-fani :D


jos jaanasta on kyse ni eihän telkkarista tullu tilttiä vaan jaana aina =P mut täytyy kyl taas vetää hallulle Mette-kortti =P Fergie on vähän ku carmen electra joskus toimii ja joskus taas vittu ei tipan tippaa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

Posts: 4,256

#1392 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Freja, 1.7.2007 16:18:
---
Kolera, 1.7.2007 16:12:
Eiku tämä! http://entimg.msn.com/i/gal/TV_haveThey-HaventThey/JenniferEsposito%5B2001-2005%5D.jpg vaikka näyttäs siltä et on skalpellin kautta. no vittu ei vieläkää tullu suoraa kuvaa ruutuu....vai tuliks? no kai joku sen sit ilmottaa ku liikaa vaivaa muka on =P

---


tirsk, sil o 2001-kuvassa viikset *lmao*


ai oli vai ku mä katoin vaan sen nenää ja lommoposkia lähinnä =P
ehkä mä tajuun huomenna et mikä toi kuvajuttu onkaan sit tosiaan =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#1393 • • Freja Sihteeri

Kolera, 1.7.2007 16:29:
ai oli vai ku mä katoin vaan sen nenää ja lommoposkia lähinnä =P
ehkä mä tajuun huomenna et mikä toi kuvajuttu onkaan sit tosiaan =P



No tollaset perus tummentumat mitä tollasilta espositoilta voi odottaa. tai siis et mikä on kai iha normaalia.

Thank god mä oon skandinaavi.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Bannaani

Posts: 52

#1395 • • Edited Bannaani
Persekeskusteluun vielä jatkoa... Eat this!!!

*piis*

--
:: Let The Light Shine In ::

C-Hill

Posts: 1,141

#1398 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Hyvä varsi, mut aika pökkelö näyttelijä ja halpa-halli -nuken naama.
No offence, onnea Brian Austin Greenille vai mikäs sen 90210:n dj-heebon nimi nyt onkaan jonka kans toi misu seukkaa.
C-Hill

Posts: 1,141

#1399 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

SoundaHolic, 30.6.2007 13:32:
---
AnderS, 29.6.2007 10:27:
Tää on muutes sitten ihan mun omaa mututuntumaa, mutta mun mielestä naiset ruokkivat juuri näitä vääriä naisihanteita paljon enemmän kuin miehet. Väärillä naisihanteilla tarkoitan näitä anorektikkoja johon on lykätty silikonia, tai ilman silikonia.

ps. anteeksi off-topic

---

OSUIT NAULAN KANTAAN!


Allekirjoitan.
Tästä kultaisesta hokauksesta Teille, AnderS, on myönnetty ilmainen bisse mun laskuun tutussa yökerhossa seuraavan kerran kun olemme molemmat paikalla *aplodit*
Anselmi

Posts: 2,578

#1400 • • Anselmi And sell me
QB

--
sen pituinen se