niomic, 6.5.2009 00:44:
Pitää nyt sanoa, etten oikein ymmärrä mikä noista nyt tekee jotenkin aidompia. Olivat ne enemmän minunkin makuun, kuin suuri osa muovibarbeista, mutta en nyt henkilöitä tuntematta niitä aidommiksi rupeaisi heti toitottamaan(, enkä varsinkaan normaaleiksi ;). Noillakin mimmeillä kuitenkin tyylit ja pukeutuminen noudattaa vain pienempien yhteisöjen trendejä, ei siinä ole tavallaan mitään eroa, sulle vaan sattuu noiden yhteisöjen trendit tipahtamaan :P
Jossei se olis musta lampaan heittämistä susilaumalla, laittaisin tänne linkkejä tutuista ja muutamista tuntemattomistakin tytöistä, joita olen ihan livenä tavannut. Mutta koska en halua kenellekkään sitä kohtaloa, että joutuu kuulemaan typeriä henkilökohtaisuuksia, niin pitää sitten postata ihmisiä jotka ovat julkisesti itsensä asettaneet susilaumoille.
Mutta imho vaikka noi SG tytöt olis alasti ja kaikki noi tänne postatut muovibarbiet olis alasti, niin uskon että muhun iskee enemmän se että tissit ei ole silikonia tai yritä edes olla täydelliset, se että kasvot ei ole tusinatavaraa ja se että persoonallisuus näkyy. Toki se yleensä näkyy sitä paremmin mitä vähemmän kyseessä on mallikuva ja mitä enemmän henkilökohtainen otos (tämän vuoksi tutut ihmiset olis hyvä kohde tähän topikkiin), mutta siis persoonallisuus on silmissäni todella tärkeää ja monet SG tytötkin on mun silmissä melko mitättömiä, koska se persoona ei vaan irtoa.
Tietenkin täytyy muistaa että tässä topikissa arvostellaan ulkonäköä tai oikeammin ulkoasua, joka sisältää ihmisen, vaatteet, puitteet, kuvauksen, mahdolliset kuvankäsittelyt ja paljon muutakin. Emme siis voi arvostella täällä luonteita ja en mä luonteen aitoudesta nyt puhukkaan, vaan lähinnnä operaatioiden/lavastuksen vähentämistä, sekä photoshoppauksen vähentämisestä.