Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,411,232 views

whispering

Posts: 871

#4183 • • Edited whispering Super Juusto
Winona Ryder *sydän*

trafficpre2.jpg
Avatar
#4184 • • Muussika Guest

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

:D, 29.10.2009 22:24:

Olihan se tavallaan niinq yritys nokkelasti ujuttaa mukaan 1kpl kuumia emäntiä. :)



Aaaaw! :D (Niin, siis tokihan HETI aattelin tän kohteliaisuutena, vaikka yhtälailla sun postaukseen kuului tuo mun postaama piirrosemäntä... No se on kyllä ihhis!)
noemi

Posts: 535

#4185 • • noemi
Nonni, tässä kohta puol vuotta ootellu et koska joku postaa, mut ei...et kai sen on sitte ite tehtävä.

Scarlett Johansson.

--
Oikeutta koneille!

ezzy

Posts: 8,060

#4188 • • ezzy Droid-pappa
Mä en vaan pysty näkemään tossa kauneutta. Joissain harvoissa kuvissa näyttää hyvältä ja toi ei o yks niistä. Sen naama on vaan jotenkin niin epämuodostunut :D
Kolera

Posts: 4,256

#4190 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
njoono ku 8kk sitte on johansson pastettu ja oot melkee 6kk oottanu ni meinaaks se sitä et se pitäis reilun 2kk välein aina pasteta tänne =)

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#4191 • • Reivaaja Guest

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

ezzy, 30.10.2009 13:52:
Mä en vaan pysty näkemään tossa kauneutta. Joissain harvoissa kuvissa näyttää hyvältä ja toi ei o yks niistä. Sen naama on vaan jotenkin niin epämuodostunut :D


:D Tai sit silmät on killissä.

ScarletJohansson.jpg
Avatar
#4192 • • Edited Reivaaja Guest
I think.
AngelinaJolie.jpg
Keiraskinny.jpg
788172145_7e1c2b1711.jpg

Tässä yksi

11089198_tml.jpg

otsuka02.jpg

Et noi nyt riittää ainakin tältä kertaa.


E: Itseasias mä en kyl vois tehä tänne yhtään kollaasia jossa ei olisi tätä neitokaista. Nyt on monta, eikä haittaa vaikka tuplaten :)

Hulk-JenniferConnelly.jpg
jennifer-connelly.jpg

http://www.wallpapergate.com/jenniferconnelly.html
http://justjared.buzznet.com/2009/02/05/jennifer-connelly-early-show/all-comments/
http://www.desktopexchange.com/gallery/Jennifer_Connelly_Wallpaper/Jennifer_Connelly_3
Ja mikä parasta. Mä en löytäny yhtään kuvaa noista jossa niil ois perse pystyssä.
Jone

Posts: 8,258

#4193 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

Vampyrella, 28.10.2009 08:35:
P.S. Jos luet tämän jälkijunassa, niin mitä sinun piireissä ollaan mieltä siitä, että käyt ns. alaluokan tapahtumissa, eli konemusabileissä, jotka yleensä leimataan konservatiivisissa piireissä aika rankalla kädellä? Ja jos osaat jotenkin siirtää tämän keskustelun jonnekin offtopikointiin, niin kiitos, koska mä en osaa. Ois meinaan ihan mielenkiintoista jatkaa tätä ilman, että muut hermostuu. Ei siis jatketa enää täällä, pitänee tutkia foorumia tarkemmin.



Mielenkiinnolla odottelen tämän keskustelun jatkoa.

Olin oikeasti jo onnistunut tuudittautumaan siihen uskoon, että nuorien aikuisten joukosta ei löytyisi konservatiivisuuteen itsensä vapaaehtoisesti oman ainoan elämänsä kanssa kahlitsevia tyyppejä. Itsensä laittaminen johonkin kamalaan "saan tehdä näin, mutta en saa tehdä näin, näin enkä näin"-koloon päästäkseen kiipeilemään sosiaalisen statuksen kasvuportailla ja muun maailman katselu nenänvarttaan pitkin paremmuutta tuntien on tyhmää ja vastenmielistä. En voi ymmärtää miksi kukaan tervejärkinen ihminen tekee itselleen ja ympäröivälle maailmalle noin.

Meenpä venaamaan Aadan puheenvuoroa tonne ot-topiciin.
aada

Posts: 736

#4194 • • Edited aada
Siirsin (erityisellä taidolla) aimman keskustelun Off topic-jatkoihin..

Lisätään tänne vielä Olivia Palermo

Ihmiset ei vissiin kovasti tykkää siitä, mutta mun mielestä sen ilkeys ja nirppanokkamaisuus vaan lisää sen viehätysvoimaa.
Oj

Posts: 1,349

#4196 • • Oj Keep it FILTHY

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Oj

Posts: 1,349

#4197 • • Oj Keep it FILTHY

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Oj

Posts: 1,349

#4198 • • Edited Oj Keep it FILTHY
Dj Rap *kuolaa* Vois tulla meillekki vähä mixailee

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

thomas

Posts: 5,618

#4199 • • Edited thomas
aika palata asiaan..

margarita-leviva.jpg

Margarita Leviva
noemi

Posts: 535

#4200 • • Edited noemi

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

Kolera, 30.10.2009 14:05:
njoono ku 8kk sitte on johansson pastettu ja oot melkee 6kk oottanu ni meinaaks se sitä et se pitäis reilun 2kk välein aina pasteta tänne =)



no mun puolesta vaik kerran viikossa ;)

--
Oikeutta koneille!