Torino 2006

251 posts, 13 pages, 47,720 views

akir0

#21 • • akir0 idleRPG champion 2009

hallucinogen, 11.2.2006 12:54:
---
Avajaisissa kyllä repeilin kun mustamies Nigeriasta ja lajina maastohiihto *nauru* toinen hyvä oli joku häiskä Madagascarilta - Alppihiihto :D Oli kyllä muutama niin eksoottinen talviurheilumaa, että oli vaikeuksia pitää pokkaa :D

Olihan siel myös se kaveri Etiopiasta, jonka piti eka perustaa maahan Hiihtoliitto, että se pääs kisoihi :)
hallucinogen

#22 • • hallucinogen Edain

akir0, 11.2.2006 12:56:
Olihan siel myös se kaveri Etiopiasta, jonka piti eka perustaa maahan Hiihtoliitto, että se pääs kisoihi :)

Joo ja oli kans joku 47v hiihtäjä(muistaakseni) joka oli tietotekniikan diplomi-insinööri :D Sit oli joku 52v ohjaskelkkailija :D Paras oli kyl viime kesän mm-yleisurheilukisat kun oli joku Samoalainen kuulantyöntäjä joka myöhästy kisoista2 päivää niin osallistui sit keihäänheittoon :D Hyvän lehtihaastattelunkin antoi "on mulla kotona vaimo ja paljon lapsia mut pitää päästä vähän valkoista naista kiksauttaa ja ei se saa kotona tietää kuiteskaan" :DDD

--
pikku-*possu*

lostgone

#23 • • lostgone
Eilisten avajaisten jälkeen hävetti entistä enemmän eräät Yleisurheilun MM-kisa-avajaiset männä vuonna. Oli Show vähän eri luokkaa kuin se Rednex.*justjoo*
Taitoluistelun seuraaminen on ollut mun speciaali vuosia, mutta kyllä melkein kaikki suomalaislajit tullee katsottua.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Mikcore

#24 • • Mikcore Eternity has passed
Uskomattoman upeat avaajaiset eilen. Vain Italialaiset pystyvät toteuttamaan jotain noin kaunista *sydän*
Kaikki oli viimeisen päälle hiottu ja mitään moitittavaa en löytänyt.
Hyviä esimerkkejä ovat Renesanssi, Ferrari sekä viimeisenä mutta ei suinkaan vähäisempänä Olympiatulen sytytys.

Joku sanoi joskus täällä klubbarissa että: "Kaikki mitä tulee italiasta on hyvää."
En voi olla eri mieltä.
Individual

#25 • • Edited Individual HYPNO!
Joo...aika aktiivisesti on tullut seurattua noita avajaisia olympiakisoissa vuosien varrella, mutta myöntää täytyy, että nämä olivat tyylikkäimmät näkemäni. Varsinkin se pyroefekti, kun olympiatuli sytytettiin oli huikean hieno ja sitten sokerina pohjalla jättimäinen punainen esirippu aukeaa ja kukas muu sieltä paljastuu kuin Pavarotti ja iso orkesteri. Nyt toivoa vaan sopii, että sama tarkkuus kantaisi myös läpi koko kisojen. Kuitenkin historiassa on surullisia esimerkkejä siitä, että avajaiset kyllä ovat hienot ja viimeisen päälle, mutta sitten kisajärjestelyt noin muuten kusee. Kyllähän nuo niin suuriksi tapahtumiksi ovat paisuneet, että hirvittää. :)
embie

#26 • • Edited embie Shwoopsie poo
Oli kaunista katsottavaa avajaisissa, mutta enemmän naureskelin Eurosportin selostajille kun olympiatulen sytytys lähestyi: "On pidetty tiukasti salassa kuka olympiatulen täällä avajaisissa sytyttää, noniin siinä se on Alberto Tomban (jos nyt muistan oikein) kädessä, ja hän sen sytyttää, ei hän enää sitä kenellekkään muulle anna...mutta ei, ei sytytäkkään, vaan x sytyttää, eikä sytytäkkään vaan nyt x antaa tulen y lle ja y lähtee viemään tulta ja sitten y antaa ö lle ja ö sen tulen nyt sytyttää, mutta ei sytytäkkään...." jotain tuontapaista selostusta sieltä tuli ja ei voinut kun hihitellä kotona, että oli varmaan selostajillakin jännää *tirsk*

Niin ja jos osun telkkarin ääreen sopivasti, niin lätkää, taitoluistelua,hiihtoa ja ampumahiihtoa voisi ihan katsoakin
luode

#27 • • luode
en nyt erityisesti seuraa muita kun lumilautailua, mutta jos nyt ei satu parempaakaan tekemistä olla niin kyllä niitä muitakin lajeja tulee varmasti katsottua. kuten jo aamulla katselin yhdistetyn mäkiosuuden. lätkääkin tulee ehkä katsottua vähän tiiviimmin. onhan se tietenkin aina hieno sattua teeveen eteen silloin kun suomalaiset pärjäävät.

avajaiset olivat kyllä todella hienot. se oli hienon näköistä kun ne kiipeilivät sinne verkkoon ja lopuksi muodostivat sitten rauhan kyyhkyn ja etenkin olympiatulen sytytys se oli niin mahtava, ettei toista. kuten selostajakin sanoi, tästä pisteet italialle. *joo*
Kimbou

#28 • • Kimbou
joo, kyllä ainakin lätkä pitää kattoo....Tuli noista avajaisista mieleen (oli muuten tosi näyttävät) että kannataako suomen edes hakee kisoja itelleen, en usko et suomi pystys ikinä järjestää noin hienoja kisoja....

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Verano

#29 • • Verano Merituuli
Argh, kun noi norskit veti lujaa loppusuoralla, ei saanut Tallus mitalia. Ja Manninen hyyty aika hyvin :( Sillekin ois suonut olympiamitalin.
Lyylikki

#30 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Amma, 11.2.2006 10:51:
Avajaisissa akrobaattien seinäkiipeily (varsinkin heidän seinälle muodostamansa rauhan kyyhky)

Olin ihan huuli pyöreenä, kun näin sen kiipeilyn. Aivan mahtavaa. Päätin myös, että joskus pitää Olympialaisten avajaisiin päästä. Kesä tai talvikisoihin, ei oo niin suurta väliä, mutta kokemaan se tunnelma.

Mä varmaankin kattelen vähän kaikke, mitä nyt sattuu tulemaan. Sen verran on sinivalkoista urheiluhulluutta mullekin suotu, että olipa laji 50 km pertsa tai curling, niin tulee katottua ja jännättyä. Yleensä en kylläkään uskalla kattoo esim. jääkiekon ratkaisumatseja, liian jännittävää mulle, en pysy housuissani.

Vähän kyllä ottaa päähän tuon Mannisen puolesta. Nuinhan se vaan taitaa aina kaikille suomalaisille käydä.
Mikki

#31 • • Mikki

Lyylikki
Yleensä en kylläkään uskalla kattoo esim. jääkiekon ratkaisumatseja, liian jännittävää mulle, en pysy housuissani.

Joo. ne viimeset ratkaisevat matsit on aina todellisia jännitysnäytelmiä..
Onneks Mascotista saa halpaa olutta jännityksen loiventamiseen *hymy*

--
Names are for friends, so I dont need one.

Lyylikki

#32 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Mikki,
Joo. ne viimeset ratkaisevat matsit on aina todellisia jännitysnäytelmiä..
Onneks Mascotista saa halpaa olutta jännityksen loiventamiseen *hymy*

Totta turajat kuomaseni. Siellähän me sitten nähdään, kun Suomi kaataa finaalissa Kanadan *vink*
Mikcore

#35 • • Mikcore Eternity has passed
Suomella on jo kax mitalia \\o/

Tosta on hyvä lähtee liikkelle *hymy*
hallucinogen

#36 • • hallucinogen Edain

Mikco, 13.2.2006 09:39:
Suomella on jo kax mitalia o/

Tosta on hyvä lähtee liikkelle *hymy*

Mun täytyy sanoa, et itse oon kyl pettynyt. Yhdistetystä ois ehdottomasti pitäny tulla mitali, lautailusta varsinainen mitalisade. Mäkihypystä voi olla tyytyväinen kun siinä on sen verran monta hyvää kaveria tyrkyllä mitaleille.

--
pikku-*possu*

#37 • • emppu Guest
Tuli tos viikonloppuna vilastuu naisten kiekkoa. Tota joo...aika kauheeta. Mun mielest suomen akat menny alaspäin pahasti. Ei tota tietysti voi verrata miehiin mut sitten viimenäkemän ni ei kyl putki kulkenu tai muutakaan akoil.Oli aika kauheeta kateltavaa*nauru* Joutu vaihtaa kanavaa. Toivottavasti kurlinkii tulis taas sillee et näkis jotain matseja. Seo hiano laji*joo*
Mikcore

#38 • • Mikcore Eternity has passed
Aina ei voi voittaa *hymy*
Kyllä se siitä...
Jinx

#39 • • Jinx Superfeminine
Joukkuemäki ja sit miesten ja naisten kiekkojoukkueet. Niin ja tietysti curling on sellanen laji mistä menestystä voi hyvinkin tulla.

--
Pyllykkä