31 posts, 2 pages, 20,072 views
ile, 4.2.2006 22:12:
öh tuota olen tänne turkuun vähän aikaa sitten muuttanut (noin viikko sitten) zekkasin tossa että 36 bussi menee yöllä tonne halisten hurjaan opiskelija asuntola kylään mutta miten hemmetil sinne pääsee tossa neljän aikoihin kun viimenen bussi taitaa mennä kello 2.30? ei pääse kuin taxil? voisko joku neuvvoa? oisin tosi íloinen kun joku neuvvosi vähän tai jos pääsisin jonku kyydil tossa neljän aikoihin niin voisin maksaa pari egeä
Kyllä sitä nyt muutaman metrin aina jaksaa fillarillakin polkea, ellei sitten kävele.Dzad, 4.2.2006 23:05:
Tai polkupyörä!
Ilmainen, ympäristöystävällinen... (ja aina joskus, **** kylmää).
Dementation, 5.2.2006 06:12:
Itse olen muutaman kerran halisiin kävellyt, ei mikään kaikkein mukavin matka, mutta menee...
Bio, 7.2.2006 12:43:
Joo totta, jos haluaa enemmän jännitystä elämään niin voi kävellä baarista kotiin sinne halisiin..
ehkäpä vastaan tulee joku kiva nuorisoporukka, jolta saa turpaan tai iskuja kiiltävästä metallisesta esineestä. Ei siis kannata ihan jurrissa lähteä kävelee, sen verran tarvii olla selvä et jaksaa juosta karkuun.
Bio, 7.2.2006 12:43:
Joo totta, jos haluaa enemmän jännitystä elämään niin voi kävellä baarista kotiin sinne halisiin..
ehkäpä vastaan tulee joku kiva nuorisoporukka, jolta saa turpaan tai iskuja kiiltävästä metallisesta esineestä. Ei siis kannata ihan jurrissa lähteä kävelee, sen verran tarvii olla selvä et jaksaa juosta karkuun.
Aki A., 7.2.2006 12:53:
tosisissit kävelee vaikka raisioon asti
Dementation, 7.2.2006 17:45:
Mä varmaan yön pimeydessä reivivaatteissa, talvisin untuvatakissa ja hupparin huppu päässä, kädet taskussa näytän niin paljon sit ite joltain puukottaja narkkarilta, etten oo vielä koskaan edes meinannut joutua tappeluun turussa tuntemattomien kanssa... Mutta en tiiä sit kuinka yleistä se on.
Dzad, 4.2.2006 23:05:
Tai polkupyörä!
Ilmainen, ympäristöystävällinen... (ja aina joskus, **** kylmää).
Dementation, 7.2.2006 17:47:
---
Aki A., 7.2.2006 12:53:
tosisissit kävelee vaikka raisioon asti
---
Oon muuten kerran myöhästynyt viimeisestä dösästä turun päässä ja sit kävellyt nousiaisiin. Ei ollut rahaa eikä yösijaa ja seuraava bussi meni joskus kuuden tunnin päästä. Olin nopeammin kotona kuin mitä olisin ollut jos olisin odottanut bussia. Ja pysypä lämpimänä.
Toista kertaa en kyl varmaan kävelis, en mä ihan hullu sentään oo...
Individual, 9.2.2006 11:36:
Paljos siitä tuli kilometrejä?
xcft, 5.2.2006 00:51:
Nimim. 13km päivässä työmatkoja fillarilla, keli kuin keli.
happosepi, 14.2.2006 23:17:
Ai niinku tällee julkisesti full support pimeille takseille.. lol.