turku-halinen?

31 posts, 2 pages, 19,565 views

ile

Posts: 184

#1 • • ile
öh tuota olen tänne turkuun vähän aikaa sitten muuttanut (noin viikko sitten) *jiihaa* zekkasin tossa että 36 bussi menee yöllä tonne halisten hurjaan opiskelija asuntola kylään mutta miten hemmetil sinne pääsee tossa neljän aikoihin kun viimenen bussi taitaa mennä kello 2.30? ei pääse kuin taxil? voisko joku neuvvoa?*whaat* oisin tosi íloinen kun joku neuvvosi vähän *hihu* tai jos pääsisin jonku kyydil tossa neljän aikoihin niin voisin maksaa pari egeä

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

mikey

Posts: 161

#2 • • mikey mielenterveys horjuva

ile, 4.2.2006 22:12:
öh tuota olen tänne turkuun vähän aikaa sitten muuttanut (noin viikko sitten) *jiihaa* zekkasin tossa että 36 bussi menee yöllä tonne halisten hurjaan opiskelija asuntola kylään mutta miten hemmetil sinne pääsee tossa neljän aikoihin kun viimenen bussi taitaa mennä kello 2.30? ei pääse kuin taxil? voisko joku neuvvoa?*whaat* oisin tosi íloinen kun joku neuvvosi vähän *hihu* tai jos pääsisin jonku kyydil tossa neljän aikoihin niin voisin maksaa pari egeä





eipä kyl tollasii aikoihi täälä pääse bussilla mihkää...
ainoo vaihto ehto on taksi tai kyyti...

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

Dzad

Posts: 353

#3 • • Edited Dzad Yks-kaks-RAX!
Tai polkupyörä!
Ilmainen, ympäristöystävällinen... (ja aina joskus, **** kylmää). *hymy*

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

aivastus

Posts: 499

#4 • • aivastus Ärsyttävä

Dzad, 4.2.2006 23:05:
Tai polkupyörä!
Ilmainen, ympäristöystävällinen... (ja aina joskus, **** kylmää). *hymy*

Kyllä sitä nyt muutaman metrin aina jaksaa fillarillakin polkea, ellei sitten kävele.
Nimim. 13km päivässä työmatkoja fillarilla, keli kuin keli.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Dementation

Posts: 2,892

#5 • • Dementation wednesday?
Itse olen muutaman kerran halisiin kävellyt, ei mikään kaikkein mukavin matka, mutta menee...
Ja taksi toki kulkee tai sitten voi iskeä baarista seuraa, jonne mennä yöksi tai jatkoille, jotta voi seuraavana päivänä pohtia, miten pääsee pois vaikkapa laitilasta tai lemusta (matkat 50 ja 30 kilsaa)... Eli onnea turkulaisuuden johdosta. *hih*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

johnnytys

Posts: 489

#6 • • johnnytys idän pikajuna
ainut vaihto ehto on taxi tai kävellen kävellen näkee hienoo maisemaa
*nauru*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Bio

Posts: 4,429

#7 • • Bio The Bullies / Pinky

Dementation, 5.2.2006 06:12:
Itse olen muutaman kerran halisiin kävellyt, ei mikään kaikkein mukavin matka, mutta menee...



Joo totta, jos haluaa enemmän jännitystä elämään niin voi kävellä baarista kotiin sinne halisiin..
ehkäpä vastaan tulee joku kiva nuorisoporukka, jolta saa turpaan tai iskuja kiiltävästä metallisesta esineestä. Ei siis kannata ihan jurrissa lähteä kävelee, sen verran tarvii olla selvä et jaksaa juosta karkuun.
akiapina

Posts: 2,729

#8 • • akiapina apinaki

Bio, 7.2.2006 12:43:
Joo totta, jos haluaa enemmän jännitystä elämään niin voi kävellä baarista kotiin sinne halisiin..
ehkäpä vastaan tulee joku kiva nuorisoporukka, jolta saa turpaan tai iskuja kiiltävästä metallisesta esineestä. Ei siis kannata ihan jurrissa lähteä kävelee, sen verran tarvii olla selvä et jaksaa juosta karkuun.



No hö, kyllähän tonne halisiin nyt pääsee vielä kivuttomasti, tosisissit kävelee vaikka raisioon asti *uros* Turussa pystyy onneks asumaan keskustassa järkevään hintaan, jos kämpän kanssa ei hirveä kiire ole niin keskustasta tai keskustan tuntumasta löytyy melko varmasti samanhintaisia asuntoja kuin mitä lähiöissä on. Vaatii tietty vähän tinkimistä asunnon koosta tai kunnosta..tai siitä että esim. jääkaappi on eteisessä eikä keittiössä ja uunin virkaa toimittaa tuollainen mikroakin pienempi hökötys *nauru*
Dementation

Posts: 2,892

#10 • • Dementation wednesday?

Bio, 7.2.2006 12:43:
Joo totta, jos haluaa enemmän jännitystä elämään niin voi kävellä baarista kotiin sinne halisiin..
ehkäpä vastaan tulee joku kiva nuorisoporukka, jolta saa turpaan tai iskuja kiiltävästä metallisesta esineestä. Ei siis kannata ihan jurrissa lähteä kävelee, sen verran tarvii olla selvä et jaksaa juosta karkuun.



Mä varmaan yön pimeydessä reivivaatteissa, talvisin untuvatakissa ja hupparin huppu päässä, kädet taskussa näytän niin paljon sit ite joltain puukottaja narkkarilta, etten oo vielä koskaan edes meinannut joutua tappeluun turussa tuntemattomien kanssa... Mutta en tiiä sit kuinka yleistä se on.
Kaikilla mahdollisilla lähiöillä olen tainnut kävellä yöaikaan, eikä vielä oo edes pelottanut...

Kukin tietty tallaa tavallaan...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#11 • • Dementation wednesday?

Aki A., 7.2.2006 12:53:
tosisissit kävelee vaikka raisioon asti *uros*



Oon muuten kerran myöhästynyt viimeisestä dösästä turun päässä ja sit kävellyt nousiaisiin. Ei ollut rahaa eikä yösijaa ja seuraava bussi meni joskus kuuden tunnin päästä. Olin nopeammin kotona kuin mitä olisin ollut jos olisin odottanut bussia. Ja pysypä lämpimänä. *ding*

Toista kertaa en kyl varmaan kävelis, en mä ihan hullu sentään oo...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

sielu hänkin

Posts: 343

#12 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Keskusta - Halinen on ihan hiton hc reitti sieltä yliopiston välistä ja yokylän koriskenttien läpi jokirantaa pitkin. Hitto se on yks hienoimmista "koti"matkoista mitä oon kävelly, kesällä.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Bio

Posts: 4,429

#13 • • Bio The Bullies / Pinky

Dementation, 7.2.2006 17:45:
Mä varmaan yön pimeydessä reivivaatteissa, talvisin untuvatakissa ja hupparin huppu päässä, kädet taskussa näytän niin paljon sit ite joltain puukottaja narkkarilta, etten oo vielä koskaan edes meinannut joutua tappeluun turussa tuntemattomien kanssa... Mutta en tiiä sit kuinka yleistä se on.



Nojoo.. tottahan tuo. Mä vaan oon vainoharhainen, kun itelle tapahtunu scheissee aikoinaan..
ile

Posts: 184

#14 • • ile

Dzad, 4.2.2006 23:05:
Tai polkupyörä!
Ilmainen, ympäristöystävällinen... (ja aina joskus, **** kylmää). *hymy*




no hahaa kun oliskin niin ajasin pyörällä mulla ei ole kun kuopioss pyörä pitää kai ostaa joku rämä pyörä täältä ei kellään sattus oleen myytävänä :D?no joo tuun perjantaina ja lauantaina bilettää mut täytyy varmaan lähtee sitten perjantaina siihen 2,30 bussiin kun ei jaksa kävellä tjsp katotaan nyt :) nähään siell'ä :D

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

Individual

Posts: 10,942

#15 • • Individual HYPNO!

Dementation, 7.2.2006 17:47:
---
Aki A., 7.2.2006 12:53:
tosisissit kävelee vaikka raisioon asti *uros*

---


Oon muuten kerran myöhästynyt viimeisestä dösästä turun päässä ja sit kävellyt nousiaisiin. Ei ollut rahaa eikä yösijaa ja seuraava bussi meni joskus kuuden tunnin päästä. Olin nopeammin kotona kuin mitä olisin ollut jos olisin odottanut bussia. Ja pysypä lämpimänä. *ding*

Toista kertaa en kyl varmaan kävelis, en mä ihan hullu sentään oo...


Paljos siitä tuli kilometrejä?
Dementation

Posts: 2,892

#16 • • Edited Dementation wednesday?

Individual, 9.2.2006 11:36:
Paljos siitä tuli kilometrejä?



Turun linja-autoasemalta, jonne siis olin jo kävelyt noin kolmen kilsan päästä on porukoiden vanhalle kämpälle joku 30 - 35 kilsaa *hikoil*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Alénka

Posts: 210

#17 • • Alénka RASPIZDÄIKA
Onhan täällä pimeitä takseja keskustassa, 7:llä eurolla pääse minne vaan(melkein halvin vaihtoehto, jos porukalla mennään!)

--
Excuse me - have you seen my brain ?

happosepi

Posts: 1,070

#18 • • happosepi
Ai niinku tällee julkisesti full support pimeille takseille.. lol.
Sphyxia

Posts: 3,308

#19 • • Sphyxia Maracujá!

xcft, 5.2.2006 00:51:
Nimim. 13km päivässä työmatkoja fillarilla, keli kuin keli.



Nimim. aikoinaan 18 km päivässä fillarilla. Those were the days ... *nauru* Tosin ei talvella.
iLJA

Posts: 218

#20 • • iLJA

happosepi, 14.2.2006 23:17:
Ai niinku tällee julkisesti full support pimeille takseille.. lol.



No miks ei? *ding*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...