92 posts, 5 pages, 22,817 views
Lahti!!!
Normaalioloissa olisin sulautunut joukkoon, mutta olin tällä kertaa päätynyt autoilemaan. No sitä saikin sitten harrastaa melkolailla illan aikana.

kiitokset kaikille iltaan tavalla tai toisella osallistuneille 
nii ja murkulle kans extrahug
sts, 12.3.2006 05:49:
"omg lol noob sul on joku kiksupaita päällä etsä tiiä mitää täst skenest"
TemeZ, 12.3.2006 14:04:
3) Kiitos (siitä minkä aikaa oltii, yhtäkkii oltiiki jo ihan muualla ku la vidassa)
ps. ainiin
Olihan taas ilta, eikä ees tänne asti ikunä päässyt..
bates, 12.3.2006 15:37:
---
TemeZ, 12.3.2006 14:04:
3) Kiitos (siitä minkä aikaa oltii, yhtäkkii oltiiki jo ihan muualla ku la vidassa)
ps. ainiin
---
Eilen sai kyl termi "supersaw" ihan uuden merkityksen...Olihan taas ilta, eikä ees tänne asti ikunä päässyt..
Mellu-, 12.3.2006 15:34:
-harjoittele känninen vetämistä varmuuden vuoksi
Mellu-, 12.3.2006 15:34:
kiitokset niille ketkä mun eteen sitä viina kanto..joutu lähtee kovan kännin takia kotiin nukkumaan toooosi aikaseen,kiitokset kyyditsiälle *HYMY*
ensi vuoden muistilista:
-ÄLÄ aloita juomista bissellä ja wiskillä klo 11 AAMULLA
-ÄLÄ tee nii vahvaa boolia :D
-harjoittele känninen vetämistä varmuuden vuoksi
-älä juo kaikkea mitä sulle kannetaan
kiitoksia,anteeksi.. oli parhaat synttärit ikinäkiitokset kaikille iltaan tavalla tai toisella osallistuneille
nii ja murkulle kans extrahug
. Ei kai tuo muuten mitään poikkeuksellista lärväämistä ollut - alkoholin aiheuttamia negatiivisia ilmiöitä en ainakaan itse nähnyt.
sts, 12.3.2006 05:49:
ps. päivän hymyn sain kyllä siitä ihmisestä joka tuli heittämään jotain "omg lol noob sul on joku kiksupaita päällä etsä tiiä mitää täst skenest"
Juhgu, 12.3.2006 22:48:
Meitsiä taas hymyilytti nää "TIMPPA SÄ OOT JUMALA" -huutelut, hetken luuli että oli eksynyt ulkopuolisena johonkin junkkapoikien sisäpiirin homoluolaan.