Club Tuonela 11.3.2006 @ Lahti

92 posts, 5 pages, 15,496 views

Kolera

Posts: 4,256

#21 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Hienoa mä voinki sit olla selvinpäin *sydän*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se

Mellu-, 22.2.2006 00:25:

muahahaha :D moneltas oot tulossa *vink**pahis* mitäs kivaa keksitään?



tuun nuancen kyydillä ei viel mitää tarkempaa tietoo mut tulos oon joka tapauksessa.. *hihu*
mehän keksitään vaikka mitä.. Lahti puhuu näistä bileistä viel 10 vuoden päästä *nauru*
Mellu-

Posts: 4,006

#24 • • Mellu-
o-ouuuu *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Kolera

Posts: 4,256

#26 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

UnityF, 22.2.2006 00:28:
---
Kolera, 22.2.2006 00:26:
Hienoa mä voinki sit olla selvinpäin *sydän*

---


katotaanko *pahis*


BEWARE! I will use the limanen sormi korvaan FORCE!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

paavi

Posts: 24

#28 • • paavi
Ku tuun niin muut saa varoo sillä olen takaisin noussut vouden jälkeen.... teen ja haluun ja näin on tuleva.
nuance

Posts: 1,963

#30 • • nuance cov ops, combat, sunrise

T-mu, 22.2.2006 00:32:
Vidan äänentoisto on kokenut tänään muutoksia, alapää on putsattu ja styrkkareita vähän viritelty. Päräyttävää äänimaisemaa luvassa *pepsodent*



Päräyttävää. Älkää sitten illan aikaiaisemmat deejiit ajako sitä pioneeria punasella, perkele.
akir0

Posts: 2,554

#32 • • akir0 idleRPG champion 2009

nuance, 23.2.2006 21:40:
---
Päräyttävää. Älkää sitten illan aikaiaisemmat deejiit ajako sitä pioneeria punasella, perkele.



Tärkeintähän on, että valot ei vilku vaan palaa koko ajan punasena. Myös leijuntojen aikana!

Eivaan, eiköhän ne pysy hanskassa, etenki jos toi yks hakkaa kepillä sormia koko ajan.
nuance

Posts: 1,963

#33 • • nuance cov ops, combat, sunrise

akir0, 24.2.2006 10:02:
Eivaan, eiköhän ne pysy hanskassa, etenki jos toi yks hakkaa kepillä sormia koko ajan.



Joo. Martin on kova poika piexemään.

Viimeks ku soitin lahdessa ni polkkapojat jätti mulle sellasen tilanteen et ääni särkee jo intron aikana, ja siit on aika gay lähtee pudottaa tasoja ku tanssilattialla jengi on tottunu siihen puuropaskaan ja helvetinmoiseen meteliin. *igor*

Paras oli kyl Hytkyn bileissä viime syksynä, ku mua ennen soitti joku tyttönen jotain chilliä idm-meininkiä pioneerin ledien hakatessa +10dB. Lattian puolella ei ollu ees hirveesti volaa mut sitäkin enemmän särkevää puuroa. *eikä*
Tupuna

Posts: 51

#34 • • Tupuna
Nyt tämänkin tyttösen mukana olo on ihan sata varmaa!*iloinen* ja pakkohan Kamizta on tulla kuulemaan!*plur**pihkassa**sydän**jiihaa*

--
Kellon lyödessä kaksitoista...muutun...Shrekiksi!

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#35 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
hah! mää tuun pistää vähn lahtee sekaisin!!! *pahis*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

display23

Posts: 3,069

#36 • • display23

nuance, 24.2.2006 10:05:


Viimeks ku soitin lahdessa ni polkkapojat jätti mulle sellasen tilanteen et ääni särkee jo intron aikana, ja siit on aika gay lähtee pudottaa tasoja ku tanssilattialla jengi on tottunu siihen puuropaskaan ja helvetinmoiseen meteliin. *igor*




Ihme tissiposkimussuttaja!
nuance

Posts: 1,963

#37 • • Edited nuance cov ops, combat, sunrise

Galrav, 9.3.2006 12:53:
Ihme tissiposkimussuttaja!



\,,/(.)>.<(.)\,,/

edit: no mitä vittuu. paska klubbari ei anna tehdä slayerii.
nuance

Posts: 1,963

#38 • • nuance cov ops, combat, sunrise
slayer.gif
seilori

Posts: 482

#39 • • seilori

akir0
Tärkeintähän on, että valot ei vilku vaan palaa koko ajan punasena. Myös leijuntojen aikana!

Eivaan, eiköhän ne pysy hanskassa, etenki jos toi yks hakkaa kepillä sormia koko ajan.



Toivottavasti ei soitella kyl sellast musaa mis on jatkuvasti leijuntoi, oksettaa nykyää koko termi ;) Olkoon ne mieluuummin edes taukoja..

Tavoitteeksi voisi ottaa pistää joka vaihdolla musaa vähä hiljasemmaks niin et yleisö ei huomaa mitään.. lopuks onkin sit täysin hiljaista! (olisi Nuancekin mielissään ;)
phear

Posts: 804

#40 • • Edited phear &lt;X&gt;
Nii-i joo, Basso-gaala vai Tuonela? *iloinen*

Kai se tää on.