61 posts, 4 pages, 24,376 views
sMilE, 12.3.2006 14:38:
kivaa oli ja musiikki maitto!!!! harmi vaan ku tuli sellanen välikuolema siinä eikä jaksanu vaa.... Kotiinhan se sitten päätyi aikaseen
DaJaque, 12.3.2006 17:43:
Niin ja oli siinä lavalla shou, tais olla samaan aikaan kun Sebastian ja Kylven soittelivat.
Zebir, 12.3.2006 17:24:
Itse tulin paikalle melko myöhään ja olin aika hyvissä, joten bileet menivät vähän ohi. Melko tyhjää tosiaan oli eikä Sebastianin ja Kylvenin setti ollut omasta mielestäni muuttunut yhtään sitten viime kerrasta kun kävin noin vuosi sitten. Oli kyllä taas kerran melko perinteinen line-up. Jos ois Friikin ja Neonin vaihtanu Carbon basediin niin olis ollu sama kun aina ennenkin. Ei sillä että mulla mitään pahaa sanottavaa mistään olis.
Valot oli kyl ihkut ja varsinkin se laser <3 Dekoja nyt ei välttämättä aina tarvii hirveesti olla vaikka olishan ne kivoja kyllä. Se tanssilattialle viritetty lavasysteemi herätti hieman kummastusta. Oliks siel ollu aiemmin joku show siinä vai miks se oli tehty siihen?
Sebastian, 12.3.2006 20:31:
Mun ja Krisin setistä sen verran, että on aika mahdotonta että tullu samaa settiä kun puoltoista vuotta sitten, kun eilisessä setissäkin oli 7 uutta levyjä jotka tuli kuriirilla perjantaina .... 4 julkaisematonta just saatua promoa ja yksi Kris Kylvenin kanssa itse tuotettu biisi
Jotta purkka fiiliksestä ei tule mikään yleinen fiilis, pidämme tauon keikoista ja vetäytymme studioon keskittymään täysin omaan tuotantoon ... ehkäpä setitkään ei sit tunnu enään samanlaisilta kun vuos sitten, kun voi itse vaikuttaa siihen mitä on musarintamaalla tarjottavana. Ainakin eilen toi oma biisi näytti uppoavan paremmin kun muut.
Peruskaura jutusta sen verran - laittakaa ihmeessä ehdotuksia line-upista mikä vetäisi ja toimisi paremmin ... kiinnostaa!