RUSH - Rubberised 11.3.2006 @ Helsinki

61 posts, 4 pages, 24,385 views

enrg

#41 • • enrg
Brain is the weapon.. that's what i told 'ya
AiDoN

#42 • • AiDoN elukka
Loisto bileet! Kamera hävis, nyt vituttaa *toktok* Jos joku nappas vessasta canonin A75 n niin voisitko palauttaa sen, lupaan vetää hellästi turpaan *grr* No ei, oma vika *uuh* Mutta jee, OD404 rokkas ja porukka oli pihalla *hymy*

--
*pahis*

Optik

#43 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
No niin, reissusta on selvitty takaisin kotiluolaan ja on aika katsoa mitä jäi käteen..

Dekot:
=====
Ai mitkä dekot? *ding* Jotenkin omaan silmään pisti dekojen minimaalisuus, voitaneen myös sanoa jopa puute... Pari hassua häkkyrälootaa lavan etuosan yläpuolella näytti enemmänkin rippeiltä kuin dekoilta.. niinkuin joskus olisi ollut enemmänkin kaikkea? *ding*

Valot:
====
Laserit oli siistin näköisiä ja screeni oli mahtava kanssa... movingheadit nyt oli.. movingheadeja*nauru*

Editti ja muokkauspuokkaus: Mihin ihmeeseen on hävinny kaikki UV-valot? pitkään aikaan missään bileissä ollu kunnollisiä UV-valaistuksia.. pari vuotta sitten niitä vielä oli.. UV-lights, where art thou?

Setit:
====
Octan vs Lulu:

Säälitti oikeastaan heidän puolestaan. Olin ensimmäisiä ihmisiä paikalla ja melkein 2/3-osaa heidän setistään soi tyhjälle salille.. vasta viimeiselle puolituntiselle tuli enemmän kuin 5 ihmistä kerrallaan tamppaamaan.. Tiedän kyllä kokemuksesta, että ensimmäisenä on vittumaisinta soittaa... mut silti

Friik vs Neon:

Täyttä tykkiä koko setti.. meinas jalat irrota ja lähtee ihan omille teilleen *jiihaa*
Saletisti illan parasta antia OD404:n lisäksi.. *joo*

Sebastian starring Kris Kylven:

Is it just me, vai onko tätä aktia tahkottu jo liikaa..? Itsellä tuli tuossa aamuviiden aikoihin mielleyhtymä päivän jauhettuun purkkaan - mautonta se jo on..*ding* Ei siinä mitään, sälleillä on skillssejä, mutta tuntuu vaan et joka rusheissa on ollu sama setti jo vuoden puolitoista..

Lavashowsta ajatus ja puolitoista.. ihan jees, pikkutuhmaa läpsintää ja tissit lavalla.. eipä siinäkään pahaa sanottavaa sinänsä.. noh, eiköhän meistä jokainen ole jossain elämänsä vaiheessa tissit nähnyt..? *ding* Miten olisi joku sirkus tapaturma tai mundus absurdus välillä? Vaikka suspensioita? Isketään porukan edessä lihakoukut selkään tai polviin ja nostetaan kolmeen metriin sätkimään? Ynnä muuta mukavaa.. Just a thought.... *justjoo*

OD404:

Hyvää mäiskettä loppuunasti, mitä nyt niiden MacIntosh tais kaatua kesken setin.. Tekniikka pettää aina (sisäpiirin insinöörivitsi(TM))

Yleiset huomiot ja vapaata Olavi Tajunnanvirtaa:

Jotenkin näitä bileitä leimasi yleinen flegmaattisuus.. Paikalla nihkeesti ihmisiä, tuttuja vielä vähemmän ja muutenkin puuttui se bailufiilis.. Meininki oli kuin olisi polkenut tulpatonta mopoa käyntiin.. Friikki, Neon ja OD404 kyllä yrittivät saada kipinää liekiksi, mutta mitä tuli ohimennen kuunneltua kanssaihmisten jorinoita näistä bileistä, ei voinut muuta kuin nyökytellä että nyt hujahti kyllä kirves kiveen näiden bileiden osalta.. Itseasiassa ensimmäisen kerran vuosiin tuli mieleen että olisiko ollut parempi vaihtoehto sittenkin jäädä välimatkalla lahteen Tuoneloihin? Tosin lahti pilaa tunnelman, siitä ei pääse yli eikä ympäri.. *nauru*

Mutta oikeasti näiden bileiden valopilkut oli pari ihmistä johon tutustuin, orpona piruna kun olin liikenteessä tälläkertaa.. Kiitokset kilsylle ja muille juttuseurasta.. *hali* olis ollu tosi tylsä ilta muuten. *hymy* Bileiden jälkeen raahauduin kampin bussiterminaalille jossa odottelin kolme tuntia bussin lähtöön 06.30 ja toiset kolme tuntia bussissa että pääsin takaisin tänne saatanan savoon *hmph* Kappas, kello on jo yli kaksi iltapäivällä... pitäis varmaan mennä nukkumaan kun on tullut jo valvottua eilisaamusta lähtien... *ding*

Hyvää yötä, kiitän, kuittaan ja poistun takavasemmalle..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

remotion

#44 • • remotion nostatus guru
huh! olen kyllä aivan erimieltä kuin edellisessä palautteessa!
Mulla oli täällä tämä vuoden paras meno päällä, jalat vispas ja kädet vispas ja muu kroppa ja pää nyki niin mahottomasti! :D
Tuntu että jokainen veti siellä ihan täysiä ja vaikka väkeä oli vähän paikalla niin kaikki nautti joka solullaan siitä musasta!
Valot oli tosi kivat, etenkin laser+strobo käytettiin tosi näyttävästi ja muutenkin älyttömän toimivat valot.

oli kyl sellasta aitoa fiilistä mitä ei esim nykyisissä halluissa enää koskaan tavoita.

OD404 tykitti tosi lujaa!
Neonin ja Friikin setti oli mielestäni muuten hyvä mut pojat kikkaili liikaa, paikotellen se vähän haittasi jo.
Sebastian+Kris tuli kyllä tanssittua läpi, mut jotnekin tosiaan tuli se purkka fiilis itsellekin, show oli mielestäni yksinkertasesti vain pirun tylsä ja turha...

Itekkin tuli oltua yksin liikenteessä ja sai oikeen kammeta että jaksoi kotoota lähteä vielä illalla raahautumaan, mutta oli se sen arvoista, annan arvosanaksi 10 musasta ja meiningistä, muulla sitten enää niin väliäkään...
Jusna666

#45 • • Jusna666 Diablo
Uuuhh.. ihan kovaa paukutusta tuli aika-ajoin..
Kivat bileet kerkes näkee tuttuja ja kerkes käydä lattiallakin.
Ihan kivaa ja todellakin letkeetä ja lepposaa meininkiä oli vaikka en ihan loppuun asti ollutkaan.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

SmILE

#46 • • SmILE Esanssi mössöö
kivaa oli ja musiikki maitto!!!! harmi vaan ku tuli sellanen välikuolema siinä eikä jaksanu vaa.... Kotiinhan se sitten päätyi aikaseen

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

#47 • • Jusna666 Diablo

sMilE, 12.3.2006 14:38:
kivaa oli ja musiikki maitto!!!! harmi vaan ku tuli sellanen välikuolema siinä eikä jaksanu vaa.... Kotiinhan se sitten päätyi aikaseen

Kotiin *vink*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

coolcat82

#48 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Tulipa sitte eksyttyä tänne ihan extempore. Ootin vähä että porukkaa ois ollu enemmänkin, mut kivempi oli bailata kun mahtu tanssimaankin. Jossaan vaihees iski tosin pieni puutuminen mut jakso kuitenki sit vielä innostuu ennen lähtöö. Jotain tuttujaki näky joiden en kyl ihan heti olis oottanu olevan paikalla. Kivaa oli joo, tuli tanssittua ja oltua jopa kerrankin selvinpäin jos ei puolta lasia skumppaa lasketa *super*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Yediah

#49 • • Yediah FINRG, Spacehouse
almost selvinpäin liikkeellä.. iski puutuminen kesken od404 ja piti sitten häippästä. hyvät kemut taas.
Zebir

#50 • • Zebir
Itse tulin paikalle melko myöhään ja olin aika hyvissä, joten bileet menivät vähän ohi. Melko tyhjää tosiaan oli eikä Sebastianin ja Kylvenin setti ollut omasta mielestäni muuttunut yhtään sitten viime kerrasta kun kävin noin vuosi sitten. Oli kyllä taas kerran melko perinteinen line-up. Jos ois Friikin ja Neonin vaihtanu Carbon basediin niin olis ollu sama kun aina ennenkin. Ei sillä että mulla mitään pahaa sanottavaa mistään olis.

Valot oli kyl ihkut ja varsinkin se laser <3 Dekoja nyt ei välttämättä aina tarvii hirveesti olla vaikka olishan ne kivoja kyllä. Se tanssilattialle viritetty lavasysteemi herätti hieman kummastusta. Oliks siel ollu aiemmin joku show siinä vai miks se oli tehty siihen?

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

DaJaque

#51 • • DaJaque
Ei ainaka mua haitannu vaikkei hirveesti dekoo ollu ja vaikka Sebastian ja Kris Kylven soittelivat samankuulosta settii kuin joskus aikasemmin. Kyl sitä mielellään kuunteli. Ja 0D404 oli huippu.

Vaikkei älyttömän paljoo ollu porukkaa, niin hyvä meininki näytti olevan kaikilla, ja niin oli ittellänikin. Ihan hieno ilta oli.

Niin ja oli siinä lavalla shou, tais olla samaan aikaan kun Sebastian ja Kylven soittelivat.
Zebir

#52 • • Zebir

DaJaque, 12.3.2006 17:43:
Niin ja oli siinä lavalla shou, tais olla samaan aikaan kun Sebastian ja Kylven soittelivat.

Aah, se oli sit loppu jo kun tulin sinne, kun sillon siinä oli jo random porukkaa heilumassa :)

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Hyzenthlay

#53 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Tulipa tänne sit saavuttua vähän hetken mielijohteesta *känni* En oikeestaan odottanut näiltä bileiltä mitään, joten vaikka tunnelma ei ollut niin katossa kun olisi voinut olla, se ei haitannut. Onneksi ei sentään koko bileet mennyt vaan istumiseksi ja juomiseksi, sillä tuli tanssittua vika puoltuntinen *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Yediah

#54 • • Yediah FINRG, Spacehouse

Zebir, 12.3.2006 17:24:
Itse tulin paikalle melko myöhään ja olin aika hyvissä, joten bileet menivät vähän ohi. Melko tyhjää tosiaan oli eikä Sebastianin ja Kylvenin setti ollut omasta mielestäni muuttunut yhtään sitten viime kerrasta kun kävin noin vuosi sitten. Oli kyllä taas kerran melko perinteinen line-up. Jos ois Friikin ja Neonin vaihtanu Carbon basediin niin olis ollu sama kun aina ennenkin. Ei sillä että mulla mitään pahaa sanottavaa mistään olis.

Valot oli kyl ihkut ja varsinkin se laser <3 Dekoja nyt ei välttämättä aina tarvii hirveesti olla vaikka olishan ne kivoja kyllä. Se tanssilattialle viritetty lavasysteemi herätti hieman kummastusta. Oliks siel ollu aiemmin joku show siinä vai miks se oli tehty siihen?

niinä lavaviritelmässä oli taas niitä naisia puolialastin toisiaan hinkkaamassa.. :D
remotion

#55 • • remotion nostatus guru
joo, jäi mielee se pienenpieni japanilainen tyttö, joka meni tällee *boink* *boink* *ökkö* ympäri salii, hengästy ja hihkas että nyt ei enää jaksa yhtään, sit sai lauseen loppuun ni tempas siitä takas ylös *bojoing* ja rupes taas kirmaa ympäri salii niinku jänis porkkanamaassa... tää tapahtu noin 30 kertaa viimesen puolentunnin aikana *lmao*

oli taas pitkästä aikaa päivän muista urheiluista huolimatta niin hiki että valui norona lattialle ja paidastakin pystyi puristaa ämpärillisen...

Ludmilkaa ja kaikkii muitakin jotka tykitti siin lavalla&salissa&parvella täysii oli kyl makee katsella. ja lavalla lasereiden välis pujotellessa oli todella hubaa!

Kiitti viel eräälle tutulle jonka näin ekaa kertaa livenä ja olit kyl kivaa seuraa! kiitskiits!
tindi_

#56 • • tindi_
Oli siel aivan hemmetin kivaa...hiki kyl virtas od404 aikana,tykkäsin todella paljon.
Pienesti verotti tahtia murtunu varvas mut...ei se mitään.
Kiitän kaikkia sydämeni pohjasta*pepsodent*
Sebastian

#57 • • Edited Sebastian RoboCock
Mun ja Krisin setistä sen verran, että on aika mahdotonta että tullu samaa settiä kun puoltoista vuotta sitten, kun eilisessä setissäkin oli 7 uutta levyjä jotka tuli kuriirilla perjantaina .... 4 julkaisematonta just saatua promoa ja yksi Kris Kylvenin kanssa itse tuotettu biisi *vink*

Jotta purkka fiiliksestä ei tule mikään yleinen fiilis, pidämme tauon keikoista ja vetäytymme studioon keskittymään täysin omaan tuotantoon ... ehkäpä setitkään ei sit tunnu enään samanlaisilta kun vuos sitten, kun voi itse vaikuttaa siihen mitä on musarintamaalla tarjottavana. Ainakin eilen toi oma biisi näytti uppoavan paremmin kun muut.

Peruskaura jutusta sen verran - laittakaa ihmeessä ehdotuksia line-upista mikä vetäisi ja toimisi paremmin ... kiinnostaa!
tomo

#58 • • tomo ¤ motaOy ¤
jep. huh huh:D
olin ihan alusta loppuun... ja viimeks oon diggaillu 9 vuotta sitten
näin vilpittömästi hardi-kemuista... lapsilla oli kivaa, joskin taas
muutama liian litkuinen pentu oli päästetty sisään, mut onhan noita
joka puolella... :I

nuo teidän kommentit jostain settien tylsyydestä oli kuin tätini
klassinen lausahdus "mut täähän on kokoajan ihan samaa..."
niinpä, ehkäpä jos tuollaisella kokemattomalla korvalla kuuntelee,
voi tuo pitää paikkansa, mutta ei se nyt ihan noin mee:P

ja show liian kesy, vittu sitä verta tarvi näkyy, ku oikeesti en
mee bileisiin voimaan pahoin. itse en nähny showta, mut ne
on aina hyvii ja tarkkaan suunniteltuja ko tilaisuuteen..
ja lihakoukuilla roikuttamista oon nähny kerran ja se oli
jo liikaa sekin...

multa propsit sebastianille ja koko tiiviille tiimille, joka on vuosia
luottanut juttuunsa ja tehnyt vitusti töitä sen oman vision eteen.
stadin bileskene paranis jos näin yritteliästä possee löytyis kans
house + muista aloista kans.

nurisijoille *dissaa*, muille kultsuille *pus*

tomo
remotion

#59 • • remotion nostatus guru

Sebastian, 12.3.2006 20:31:
Mun ja Krisin setistä sen verran, että on aika mahdotonta että tullu samaa settiä kun puoltoista vuotta sitten, kun eilisessä setissäkin oli 7 uutta levyjä jotka tuli kuriirilla perjantaina .... 4 julkaisematonta just saatua promoa ja yksi Kris Kylvenin kanssa itse tuotettu biisi *vink*

tuon ongelma on hieman siinä et volyymi on hieman hiljaisempi kuin normaalisti jotta jää tilaa rummuille mikä on ihan loogista, sitten taas kun on ne rummut nii biisistä ei tanssilattialla yleensä oo paljoo enää kuullu muuta kuin komppiosastoo ja bassoa.
Joten sitä ei välttämättä nin hyvin edes huomaa mitä biisejä on soinut kun periaattees siinä pinnalla kuuluu niin vahvasti se komppi ja vaikka pirun hyvin vedättekin yhteen jarummuttelut jne, ni ne on kyllä kuultu ja nähty silti aika monta kertaa riippumatta biiseistä, eikä ny tarkota sitä että pitäis ruveta soittaa jotain kansantansseja siellä niil vehkeillä vaan ehkä vähän harvemmin tuo performanssi ja välillä sitten antaa suosiolla tilaa muille seteille... vaihtelu virkistää. vaikka oiskin hyvää puuroa joka aamu...

Jotta purkka fiiliksestä ei tule mikään yleinen fiilis, pidämme tauon keikoista ja vetäytymme studioon keskittymään täysin omaan tuotantoon ... ehkäpä setitkään ei sit tunnu enään samanlaisilta kun vuos sitten, kun voi itse vaikuttaa siihen mitä on musarintamaalla tarjottavana. Ainakin eilen toi oma biisi näytti uppoavan paremmin kun muut.

jep ehkä hyvä ratkaisu. tai sitten vaihteeksi ihan dj setti vain.

Peruskaura jutusta sen verran - laittakaa ihmeessä ehdotuksia line-upista mikä vetäisi ja toimisi paremmin ... kiinnostaa!

NuNRG tai K90!! ;)
Hoitsu

#60 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)
Harmi ettei bileisiin ollut valunut enempää väkee, mutta olipa ainakin tilaa tampata*jiihaa*
Huva fiiwis tuli loistavista seteistä*aplodit* ja IhQuista bilettäjistä*tanssittel*

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)