Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,033,123 views

Ergilion

Posts: 751

#1401 • • Ergilion
oujeah, tänä vloppuna pääsee vetelemään viimeistä osaa Tales of Monkey Island: Chapter 5 Rise of the Pirate God. *jiihaa*

Viimenen chapteri jäikin sellaseen cliffhangeriin, ettäh *ankka*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

or_neon

Posts: 598

#1402 • • or_neon mr2090
Kyllä se taitaa olla tämä Uncharted 2: Among Thieves *sydän*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Arsk4_

Posts: 833

#1403 • • Arsk4_ Lihis
Kilikolin Dirt 2! Suosittelen kaikille reisinkipelien ystäville *hymy*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Slim_Jim

Posts: 573

#1404 • • Slim_Jim
Hommasin Steamista Left4Dead 2:n ja kaupan päälle tuli Red Orchestra.

Leftistä kokeilin pari matsia ja aika meh, punaorkkaa taas tullut jauhettua aivan älyttömästi.
Mahtava peli, joku Modern Warfare 2 saa mun puolesta mennä itseensä.
tomii

Posts: 3,594

#1405 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

HasaKuningas, 4.12.2009 15:32:
hihii kävin ostaa sen DA:On

kattoo ny viikonlopun aikana onks siitä mihinkään... *justjoo*

.......................................

No nyt on tullut sitten pelattua n.14 tuntia tähän mennessä, lvl10 ollaan tällä hetkellä *pepsodent*

Oli taas pieni reality check kun on WoWissa tottunut siihen, että Pull > AoE

Niin tuossa ei sitä AoEta oikeen oo :D välillä on päästelty ärräpäitä vaikka normaalitasolla pelaillaan.

Tulee ihan Black Islen baldurs gate 1 ajat mieleen ja muut taktikko rope naksut



AoE? No eniveis: toi on tuonut mullekin tosi vahvasti Barldur's Gaten mieleen, joka on vain ja ainoastaan hyvä asia. :) Niinhän nuo ovat kehittäjätkin sanoneet, että Dragon Age on "henkinen jatko" Baldur's Gateille. Ite oon pelannut jonkun päälle 40h. Taitaa olla main story ehkä puoles välissä. :) Tosta on ollu hauska kuulla esim. duunissa kuinka jengi on pelannut tota tosi eri tyylillä. Esim. 2 duunikaveri veti ton about just 40h:ssa läpi, kun sit taas minä ja yksi toinen kollega ollaan just pelattu joku 40h ja vasta puoles välissä. :D No, täytyy myöntää, että mä pelaankin niin, että joka kolkka on koluttava läpi. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Saarre

Posts: 1,151

#1406 • • Saarre
team fortress 2:seen o tullu taas päivityksiä ja eiköhän se viekki sitte taas ison osan ajasta ^-^

--
*tähti* Full hearts cant lose

Ergilion

Posts: 751

#1407 • • Ergilion

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


AoE? No eniveis: toi on tuonut mullekin tosi vahvasti Barldur's Gaten mieleen, joka on vain ja ainoastaan hyvä asia. :) Niinhän nuo ovat kehittäjätkin sanoneet, että Dragon Age on "henkinen jatko" Baldur's Gateille. Ite oon pelannut jonkun päälle 40h. Taitaa olla main story ehkä puoles välissä. :) Tosta on ollu hauska kuulla esim. duunissa kuinka jengi on pelannut tota tosi eri tyylillä. Esim. 2 duunikaveri veti ton about just 40h:ssa läpi, kun sit taas minä ja yksi toinen kollega ollaan just pelattu joku 40h ja vasta puoles välissä. :D No, täytyy myöntää, että mä pelaankin niin, että joka kolkka on koluttava läpi. :)



AoE = Area of Effect, eli esim joku tulipallo loitsu mikä tekee lämää useampaan olioon.

eli jos on tottunut siihen, että tankki ottaa kaikki Monsut ja sitten vaan pew pew kaikki kerralla hengiltä, niin tossa DA:Ossa ei oikeen oo sellasta vaan pitää yksitellen mätkytellä kaikki hengiltä *pepsodent*

tosin huomasin tossa vähän aikaa sitten, että Roguen pommien heittely on aika tehokasta ja voi osua useampaan, niin sitä hyödynnetään vastaisuudessa.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

tomii

Posts: 3,594

#1408 • • Edited tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

HasaKuningas, 13.12.2009 16:51:
---

AoE = Area of Effect, eli esim joku tulipallo loitsu mikä tekee lämää useampaan olioon.

eli jos on tottunut siihen, että tankki ottaa kaikki Monsut ja sitten vaan pew pew kaikki kerralla hengiltä, niin tossa DA:Ossa ei oikeen oo sellasta vaan pitää yksitellen mätkytellä kaikki hengiltä *pepsodent*

tosin huomasin tossa vähän aikaa sitten, että Roguen pommien heittely on aika tehokasta ja voi osua useampaan, niin sitä hyödynnetään vastaisuudessa.



Multa menee nyt vähän ohi mitä sä haet tolla esimerkillä. :D Siis ymmärsinkö oikein, että koitat sanoa, ettei tossa olisi mahdollisuus tehdä lämää useammalle oliolle kerralla? Vai mitä? Nimittäin mun koko taistelutaktiikka tällä hetkellä perustuu loitsuihin, jotka tekee useammalle vastustajalle lämää kerralla (esim. Inferno, Fireball, Blizzard, Waking Nightmare tai Cone of Ice -loitsut hyvinä esimerkkeinä), ja omillekin (oletettaen, että pelaa tarpeeks vaikeella vaikeusasteella). Ite en ole puolestaan kertaakaan käyttänyt noita pommeja, enkä myrkkyjäkään. :) Mutta kuten sanoin, niin vähän meni toi sun pointti ohi ja saatoin nyt väärinkäsittää täysin sun sanoman. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Wolverine

Posts: 1,860

#1409 • • Wolverine
assassins creed 2. on toi vaan kaiken hehkutuksen arvoinen. varsinkin noi THE TRUTH-jutut on ihan helvetin hyvin tehty, tekis mieli vetää foliohattu päähän kaiken sen salaliittoteoriasäädön jälkeen. ehkä 30% pelistä pelattu eikä malta odottaa seuraavaa otollista pelihetkeä.
Ergilion

Posts: 751

#1410 • • Ergilion

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Multa menee nyt vähän ohi mitä sä haet tolla esimerkillä. :D Siis ymmärsinkö oikein, että koitat sanoa, ettei tossa olisi mahdollisuus tehdä lämää useammalle oliolle kerralla? Vai mitä? Nimittäin mun koko taistelutaktiikka tällä hetkellä perustuu loitsuihin, jotka tekee useammalle vastustajalle lämää kerralla (esim. Inferno, Fireball, Blizzard, Waking Nightmare tai Cone of Ice -loitsut hyvinä esimerkkeinä), ja omillekin (oletettaen, että pelaa tarpeeks vaikeella vaikeusasteella). Ite en ole puolestaan kertaakaan käyttänyt noita pommeja, enkä myrkkyjäkään. :) Mutta kuten sanoin, niin vähän meni toi sun pointti ohi ja saatoin nyt väärinkäsittää täysin sun sanoman. :)



no joo ääh :p turha selittää kun ei termit/pelit oo tuttuja saatika samoja xD

jatketaan -->

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Avatar
#1411 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

tomii, 13.12.2009 17:11:
Multa menee nyt vähän ohi mitä sä haet tolla esimerkillä. :D Siis ymmärsinkö oikein, että koitat sanoa, ettei tossa olisi mahdollisuus tehdä lämää useammalle oliolle kerralla? Vai mitä? Nimittäin mun koko taistelutaktiikka tällä hetkellä perustuu loitsuihin, jotka tekee useammalle vastustajalle lämää kerralla (esim. Inferno, Fireball, Blizzard, Waking Nightmare tai Cone of Ice -loitsut hyvinä esimerkkeinä), ja omillekin (oletettaen, että pelaa tarpeeks vaikeella vaikeusasteella). Ite en ole puolestaan kertaakaan käyttänyt noita pommeja, enkä myrkkyjäkään. :) Mutta kuten sanoin, niin vähän meni toi sun pointti ohi ja saatoin nyt väärinkäsittää täysin sun sanoman. :)


Rogue ilman myrkkyä on kuin warriori ilman haarniskaa tai maagi ilman sauvaa. Ainoo vaan et rogue on paskin hahmo koko pelissä :/ Jätin ekan pelin vittuuntuneena kesken ja vaihdoin maagiin, jolla ei saa yhtä makeita kiksejä, kuin selkäänpuukottajasta noin yleensä.

Tos on niit kombinaatioita, joita kantsii käyttää. Icestorm (vika jääbuildissa) ja electric stormin ku yhdistää, tulee aikamoista AoE:ta. Grease ja mikä tahansa kipinä = ihan ok lämää.

Itse en kyllä kovinkaan taktisena näe peliä normi tankki depsu hiileri taktikoinnin lisäksi. Ärsyttää noissa, kun oikeastihan kantsis rogue ja maagi teurastaa ekana, niin vihut aika harvoin käy niiden kimppuun, kunhan eka on agrotettu tankilla hetken. TOinen mikä tossa imo on huonoa, on jousimiesten hyödyttömyys. Oli taas peli, jota ennen 'NHL 95 vanhanaikasta' arvostin, mutta josta on mennyt maku kyseisen varman taktiikan takia. Kuolemat tulee lähinnä huonoista ajoituksista, tai sitten niiden autotaktiikoiden takia ja mikromanageroinkin joka matsin läpi, kun ne taktiikat on niin staattisia. En kyllä usko, että tietokonetta vielä fiksummaksi saisikaan nykyään..

Olin ällistynyt kun vihut jossain vaiheessa tajus kiertää greasen, eikä enää juossut typeränä päin. Ikävä kyllä Alistairilla on kauhia tarve millään taktisella optiolla, joka warriorille edes etäisesti sopii, tehdä niin. Ja se vituttaa, kun siitä lipasta voi voitokas peli kääntyä tappioksi ja sitten joutuu taas läpättää hetken aikaa. Olisin toivonut myös hieman enemmän charruja.

Se lahjasysteemi on ihan naurettavaa. Samoin bordelli. Niiku wtf? Kuinka alas nörtit on vajonnu?
No joo, unohda et kysyin..

No kyl toi varmaan loppuun tulee ehkäpä pelattua.

Odotan itse jotain hyvää hiiviskelypeliä. Niitä ei oo montaa.
tomii

Posts: 3,594

#1412 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Reivaaja, 13.12.2009 19:03:
---

Olin ällistynyt kun vihut jossain vaiheessa tajus kiertää greasen, eikä enää juossut typeränä päin. Ikävä kyllä Alistairilla on kauhia tarve millään taktisella optiolla, joka warriorille edes etäisesti sopii, tehdä niin. Ja se vituttaa, kun siitä lipasta voi voitokas peli kääntyä tappioksi ja sitten joutuu taas läpättää hetken aikaa. Olisin toivonut myös hieman enemmän charruja.



Mä käytän tosi paljon "hold position":ia, ettei omat äijät lähe juoksentelee minnekään minne en niitä halua. Tossa kun on joissaan paikoissa sellasia tilanteita, että vihulaiset saattaa jopa perääntyä, ja sit tietty se joku wariori lähtee juoksee sen perään ja nurkan takana on 10 vihulaista lisää ja sit ollaankin kusessa taas. Tai klassikko on, että sun warrior lähtee hakkaa jotaan vastustajaa, joka on siellä Infernon keskellä. :D Mutta on toi silti askel eteenpäin, että voi pistää niitä taistelutaktiikoita, ne ei vaan aina toimi ihan moitteetta, ainakaan, jos se taistelu kestää vähän kauemmin.

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#1414 • • Edited tomii kallion herttua
Vihdoinkin aloin pelaa Batman: Arkham Asylumia. On kyllä kieltämättä koukuttava peli, kokoajan sellanen "vielä hetki" -viba tossa. :) Siistiä toi mätkintäkin, kun porukka höökii oikeesti jengillä päälle, eikä millään vuoronumeroilla (toki eniten palkitsee noi erilaiset silent takedownit :). Mutta kaikenkaikkiaan todella onnistuneesti rytmitetty peli: välil otetaan matsia, välil hiivitään, välillä tutkitaan, etsitään hyviä tapoja ottaa jengi hiljaisesti maihin jne. Toimii. Jos olisi pelkkää napinhakkausmäiskettä, niin ei ainakaan meikäläistä koukuttais noin hyvin.

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#1415 • • Reivaaja Guest

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

tomii, 27.12.2009 16:31:
Vihdoinkin aloin pelaa Batman: Arkham Asylumia. On kyllä kieltämättä koukuttava peli, kokoajan sellanen "vielä hetki" -viba tossa. :) Siistiä toi mätkintäkin, kun porukka höökii oikeesti jengillä päälle, eikä millään vuoronumeroilla (toki eniten palkitsee noi erilaiset silent takedownit :). Mutta kaikenkaikkiaan todella onnistuneesti rytmitetty peli: välil otetaan matsia, välil hiivitään, välillä tutkitaan, etsitään hyviä tapoja ottaa jengi hiljaisesti maihin jne. Toimii. Jos olisi pelkkää napinhakkausmäiskettä, niin ei ainakaan meikäläistä koukuttais noin hyvin.



Täytynee kokeilla :) Splintteriä odotellessa.
tomii

Posts: 3,594

#1416 • • tomii kallion herttua
Piiiiiiiiitkästä aikaa tuli hommattua PC-peli, eli Torchlight. Kiva peli tollasiin "nollat taulussa" pelailuhetkiin. Mut ei voi kyl paljoa pelata kerralla, kun alkaa jo tuntumaan se yksi syy miksen enää oikein jaksa pc:llä pelata, eli niskat ja hiirikäsi ei saa ansaitsemaansa lepoa duuniviikon asettamaan rasitukseen. :/ Mun mielestä kaikkiin peleihin joutaisi tekemään padi-tuen, vaikka se olisikin pelattavuudeltaan paskempi. Tota Torchlightiakin vois ihan siedettävästi pelata padilla (nyt hiirinaksuttelupuristit putoilee tuoliltaan roflailemaan ;). :) Toivonkin, että noi Blizzardin "aiotaan joskus kyllä tehdä konsolipelejäkin" -heitto viittaisi siihen, että Diablo 3:sta tulisi myös konsoliversio.

--
reivaan kunnes kuolen

Septique

Posts: 441

#1417 • • Edited Septique
Call of Duty 4:sta ja D2LOD hakannu frendin kanssa aika hyvin. Ja nyt todella iso odotus Battlefield Bad Company 2:lle! Aivan tajuttoman makeen näkönen peli ja toivottavasti itse pelaaminen on samanlaista.
Ergilion

Posts: 751

#1418 • • Ergilion
Kaveri hankki sellaisen pelin kuin Dominions 3, sellasen käsityksen sain, että ilmeisen arvostettu turn-based strategy scenessä.

Siinä otettiin vähän lämmittävää soppaa ja vierestä katsoin kun kaveri hehkutti ja pelaili samalla. Tunnin siinä jaksoin katella ja sitten annoin Official Shit Stampin sille, koska en jaksanut keskittyä siihen vaan vaadin, että nyt katsotaan videoita *pepsodent*

Kyllähän jälkeenpäin arvosteluja lukiessani sitten selkosi, että peli vaatii melkoisen määrän kärsivällisyyttä ja oppimiskynnystä, jolloin se saattaisi olla ihan nautittavakin.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

placiq

Posts: 1,260

#1419 • • placiq Jorkki
Forza 3:sta on nyt tullu pelailtua. Varsin mukavaa vaihtelua hakata vaihteeks jotain autopeliä. Batman: Arkham Asylum odottelis kans tossa hyllyssä. Ehkä noiden parissa just selviää Mass Effect 2:n julkasuun saakka *slurps*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#1420 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
League of Legends, eli tuttavallisemmin LOL! Hauskaa pvp-mättöä 3-5 äijän tiimeissä. Yks parhaista ilmaispeleistä.

Eipä tartte enää pelailla Dotaa Warcraft III:ssa. *pepsodent*