Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,018,238 views

Snaggo

Posts: 1,147

#341 • • Snaggo ;__;
Uuden näytönohjaimen myötä FarCry*sydän*

...sekä S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl. hitto et on hyvin tehty peli, pirun vaikeeta päästä vauhtiin vaa, vieläkin jumissa alkumetreillä *hmph*

--
bojoing.

Avernian

Posts: 7,451

#342 • • Avernian Kerettiläinen

alek száhala, 23.7.2007 14:31:
Ave Parthia!



Ratsastavat keihäänheittäjät oli aika liian tehokkaita tossa pelissä :(

Joko on Medieval II pelattu kymmeniä kertoja läpi?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

liikkuva muna

Posts: 2,652

#344 • • liikkuva muna an egg on the move

Avernian, 4.8.2007 19:08:
---
alek száhala, 23.7.2007 14:31:
Ave Parthia!

---


Ratsastavat keihäänheittäjät oli aika liian tehokkaita tossa pelissä :(

Joko on Medieval II pelattu kymmeniä kertoja läpi?



Mun mielessä tossa oli aika hyvässä balanssissa yksiköt. Slingerit ja jousimiehet tiputti aika tehokkaasti keihäshepat. Medieval II:sta pelailin aika pitkälle Maureilla, mutta alko ottaan päähän ne piispat, merchantit ja huonosti toteutetty taistelusysteemi. Hevosmiehet törmää jalkaväkeen kun seinään (nostaa vielä peitset ylös ennen osumaa) ja jousiampujilla ei tee käytännössä yhtään mitään.
Avernian

Posts: 7,451

#345 • • Avernian Kerettiläinen

alek száhala, 5.8.2007 17:37:
-- Slingerit ja jousimiehet tiputti aika tehokkaasti keihäshepat. --



Jos niin väität. Itellä ei ollut ollenkaan moisia ongelmia. Jos jalkamiehet on avoimella kentällä, voi hepoilla aina vain juosta päältä (ratsuväellä oli ihan uskomattomat bonukset jalkaväkeä vastaan). Jos välissä on muuri, piti paikalle raahata katapultti. Tosin ilman katapultteja ei kotoa tarvi lähteä muutenkaan :p

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

AcidR

Posts: 521

#346 • • AcidR Serine (Distortion)
Onhan se toi wow. :) Nyt taas uus expansion luvassa, varmaan ens vuoden puolella tulee. Onneks oon sillon intissä niin ei tarvii vaivata mieltä 80 levun capilla :D Pääsee sit vaikka rollaamaan alusta... Ja jos tähän malliin jatkuu niin varmaan tiedossa jo 90 level cap. *pepsodent*

Snaggo, 4.8.2007 14:12:
...sekä S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl. hitto et on hyvin tehty peli, pirun vaikeeta päästä vauhtiin vaa, vieläkin jumissa alkumetreillä *hmph*



Kyllä hypetin kun luvattiin Fallouttia first-person-shooterin muodossa. Jäipä sit kuitenkin läpipeluun jälkeen aika huono maku suuhun. Se vapaamuotosuus jätetty ihan liian pinnalliseks. Idea hyvä, toteutus huono... Mut ihan hyvä perus räiskinnäks. ^^
Samu81

Posts: 1,224

#347 • • Edited Samu81 kokolihaa
FPS -genrestä Americas Army syyhyttää sormia yhä, elikkäs tämä:

http://www.americasarmy.com/

-Ehdottomasti realistisin multiplayer-FPS mitä on.


Liki 3 ja ½ vuoden aktiivisen pelailun jälkeen, yhä vain tuo jaksaa kiinnostaa :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

ezzy

Posts: 8,060

#348 • • ezzy Droid-pappa

Lansetti, 5.8.2007 19:09:
EVE-Online <3

Sopii satunnais pelaajalle erittäin hyvin kun ei tartte olla aina kyttäämässä hahmon kehitystä..



Eikös tuo nyt nimen omaan ole päinvastoin, kun pitää vähän väliä käydä kattelemassa uus skilli treenaukseen? Itse en löytänyt tuosta mitään koukuttavaa valitettavasti ja palasin WoWin pariin. Ehkä kyl kadu pahemmin :)
ezzy

Posts: 8,060

#349 • • ezzy Droid-pappa

Lansetti, 6.8.2007 16:17:
---
ezzy, 6.8.2007 09:19:
---
Lansetti, 5.8.2007 19:09:
EVE-Online <3

Sopii satunnais pelaajalle erittäin hyvin kun ei tartte olla aina kyttäämässä hahmon kehitystä..

---


Eikös tuo nyt nimen omaan ole päinvastoin, kun pitää vähän väliä käydä kattelemassa uus skilli treenaukseen? Itse en löytänyt tuosta mitään koukuttavaa valitettavasti ja palasin WoWin pariin. Ehkä kyl kadu pahemmin :)

---


Noniinno, hahmon kehitykseen loppuvaiheessa vaaditaan jo kuukauden mittaisia odotuksia, että ei sitä nyt ihan kokoaikaa joudu loggaileen vaihteleen skillejä ;)

WoW:in vaatima 24/7 tyyli ei innosta itseä enää, ei tulis mieleenkään enää grindaa lvl70 -> lvl80 *sars*



Niin, paljon mielummin maksaa saman summan kuussa eikä tee muuta kuin loggaa kerran kuussa sisään laittamaan skillin juoksemaan...eiku

24/7 nyt ei ihan kulu wowiinkaan :)
liikkuva muna

Posts: 2,652

#351 • • liikkuva muna an egg on the move

Avernian, 5.8.2007 18:55:
---
alek száhala, 5.8.2007 17:37:
-- Slingerit ja jousimiehet tiputti aika tehokkaasti keihäshepat. --

---


Jos niin väität. Itellä ei ollut ollenkaan moisia ongelmia. Jos jalkamiehet on avoimella kentällä, voi hepoilla aina vain juosta päältä (ratsuväellä oli ihan uskomattomat bonukset jalkaväkeä vastaan). Jos välissä on muuri, piti paikalle raahata katapultti. Tosin ilman katapultteja ei kotoa tarvi lähteä muutenkaan :p



Mun mielestä Rome tw:n barbarian invasionissa taistelusysteemi oli hiottu huippuunsa. Ainoat överiäijät RTW:ssä mun mielestä on germaanien berserkerit. Käytännössä 7-8 yksikköä nitä leipo armeijan kun armeijan, menee spartalaisetkin poikki ja pinoon. Bloodlust päälle vaan ja sit voikin kelata taistelun loppuun, kantsii kokeilla jos ei oo kokeillu :p
Avernian

Posts: 7,451

#352 • • Avernian Kerettiläinen

alek száhala, 6.8.2007 22:41:
Mun mielestä Rome tw:n barbarian invasionissa taistelusysteemi oli hiottu huippuunsa. Ainoat överiäijät RTW:ssä mun mielestä on germaanien berserkerit. Käytännössä 7-8 yksikköä nitä leipo armeijan kun armeijan, menee spartalaisetkin poikki ja pinoon. Bloodlust päälle vaan ja sit voikin kelata taistelun loppuun, kantsii kokeilla jos ei oo kokeillu :p



Vois kokeilla. Juokseeko ne hevosen nopeudella kans? (Koska muuten imho ne on vaan tykinruokaa horse archereille.)

Millä sä muuten hoitelit sitten barbaarikansojen horse archerit?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

liikkuva muna

Posts: 2,652

#353 • • liikkuva muna an egg on the move

Avernian, 6.8.2007 22:44:
---
alek száhala, 6.8.2007 22:41:
Mun mielestä Rome tw:n barbarian invasionissa taistelusysteemi oli hiottu huippuunsa. Ainoat överiäijät RTW:ssä mun mielestä on germaanien berserkerit. Käytännössä 7-8 yksikköä nitä leipo armeijan kun armeijan, menee spartalaisetkin poikki ja pinoon. Bloodlust päälle vaan ja sit voikin kelata taistelun loppuun, kantsii kokeilla jos ei oo kokeillu :p

---


Vois kokeilla. Juokseeko ne hevosen nopeudella kans? (Koska muuten imho ne on vaan tykinruokaa horse archereille.)

Millä sä muuten hoitelit sitten barbaarikansojen horse archerit?



Yleensä tietokone on sen verran tyhmä, että kämmää archereidensa kanssa ja berserkerit saa ne kiinni *joo*.

Yleensä slingerit ja perus jousijampat pistää hyvin pataan horse archereita (lukuun ottamatta Armenialaisten katafraktiarchereita, joilta tosin loppuu nuolet aika nopeesti ja sen jälkeen ne voi hoidella joko keihäsmiehillä tai ratsuväellä). Horse archerit on kieltämättä vittumaisia, jos niitä on paljon. Mutta mulle ei ainkaan koskaan tullu niistä ylitsepääsemätöntä ongelmaa.

Mä oon nyt pelannu ton total warin läpi (tai 40+ provinssiin asti ja paria myllyä vaille läpi) germaaneilla, kartagolla, parthialla, roomalla, briteillä, makedonialla ja seleukideillä. Joista viimeisin oli ehkä vaikein pelata heti alussa päälle rynnivän egyptin takia. Kuitenkin kun saa talouden kuntoon niin loppupeli menee helposti, koska noilta löytyy käytännössä kaikki pelin hyvät yksiköt: norsut, katafraktit, chariotit, falangit ja legioonalaiset.

Toi barbarian invasion on nyt menny läpi vasta kelteillä, huomattavasti vaikeempi imo kun pelkkä rome total war.
lohikarme

Posts: 1,730

#354 • • lohikarme RitariVittupää
Bioshockia oottelen kalalle.

--
Qualis artifex pereo

Muikku

Posts: 427

#356 • • Muikku
Halffis kakkosen sivupeli Portal näyttäis olevan aika jännä, samoin kun Team Fortress 2. Halo 3 syyhyttää ja StarCraft II, oh siinä vasta odottaminen! Alan Wake kuulostais kans kivalta.
KiimanenKurre

Posts: 791

#357 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
viime peleihin lisäyksiä... pc:lle : F-22 Lightning 3 , ja muita sotamuotoisia pelejä/simuleita

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Verottaja

Posts: 1,174

#358 • • Verottaja no-life / luuviulu
Odottelen:

- Team Fortress 2
- Fortress Forever

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Cloud

Posts: 2,162

#359 • • Edited Cloud Game Freak

ezzy, 6.8.2007 17:05:
---
Lansetti, 6.8.2007 16:17:
---
ezzy, 6.8.2007 09:19:
---
Lansetti, 5.8.2007 19:09:
EVE-Online <3

Sopii satunnais pelaajalle erittäin hyvin kun ei tartte olla aina kyttäämässä hahmon kehitystä..

---


Eikös tuo nyt nimen omaan ole päinvastoin, kun pitää vähän väliä käydä kattelemassa uus skilli treenaukseen? Itse en löytänyt tuosta mitään koukuttavaa valitettavasti ja palasin WoWin pariin. Ehkä kyl kadu pahemmin :)

---


Noniinno, hahmon kehitykseen loppuvaiheessa vaaditaan jo kuukauden mittaisia odotuksia, että ei sitä nyt ihan kokoaikaa joudu loggaileen vaihteleen skillejä ;)

WoW:in vaatima 24/7 tyyli ei innosta itseä enää, ei tulis mieleenkään enää grindaa lvl70 -> lvl80 *sars*

---


Niin, paljon mielummin maksaa saman summan kuussa eikä tee muuta kuin loggaa kerran kuussa sisään laittamaan skillin juoksemaan...eiku

24/7 nyt ei ihan kulu wowiinkaan :)



Mua Evessä rupesi juurikin ärsyttämään se, että sillä mitä itse tekee ei oikein ole merkitystä skillien etc nousuun, koska ne tulee tuolla timer systeemillä pelaatko vai et.
Nykyisellään varsinkin kun ainoat järkevät charat on full int, perception hahmoja Niin se tekee pelistä myös vähän yksipuoleisen.

vaikka onhan se kivaa, että hahmo saa ns "expaa" kun et pelaakaan. Niin se että pelissä ollessaan sitä vaan rytkyi ilman suurta näkyvää hyötyä kunnes "expat" oli automaattisesti tulleet ja pysty ruveta käyttää parempaa frigatee. Niin se ei vaan jaksanut kiinnostaa lopulta minuakaan.


Tosin toi tietyn asteinen kun et ole pelissä saat silti pientä expaa tms voitaisiin helposti muuntaa muihinkin morppehin. Kunhan se ei olisi se pääasiallinen tai helpoin keino saada sitä skilzoria. Mutta esim 1/4osa expana tms se voisi jo toimiakin.

Tällä hetkellä odottelen jotain järkevää peliä Wii:lle jotta sitä vois ehkä pelata yksinkin jos sen hankkii eikä vaan partykonsolina käyttää. Minä se atm minusta on koska ne yksinpelit on shaipaa.

Pc:lle Noh on ainakin hyvän näköstä tuo starre2 mutta rts:sät ei oo koskaan olleet se mun "avot" juttuni, mutta täytyyhän sitä kokeilla.

Kyllä se whammer online taitaa silti olla kaikkein odotetuin peli mulle edelleen.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.