2,168 posts, 109 pages, 1,065,543 views
Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:
Pakko kyllä kommentoida että mistä johtuu että kaikki hyvät pelit osuu taas samaan saumaan? MW3, BF3, Batman, Dark Souls, Skyrim jne.
Ennen kesää ei taas tullut yhtään mitään mitä olisi jaksanut pelata pidempään ja koko kesä menikin vanhan paskan uusimisella. Mistä syystä kesällä ei julkaista mitään kunnon pelejä? Jos jollain on tähän järkevä selitys niin pliis infotkaa mua koska homma häiritsee todella paljon, ainakin itsellä olisi kesän aikana ollut hyvin aikaa pelailla eikä täällä Suomessa ole jatkuvasti +30 astetta ja auringonpaistetta niin että jaksaisi olla ulkonakaan. WHY GOD WHY!??!=?!!11ONEONEONE!!1!?!
---
Pakko kyllä kommentoida että mistä johtuu että kaikki hyvät pelit osuu taas samaan saumaan? MW3, BF3, Batman, Dark Souls, Skyrim jne.
Ennen kesää ei taas tullut yhtään mitään mitä olisi jaksanut pelata pidempään ja koko kesä menikin vanhan paskan uusimisella. Mistä syystä kesällä ei julkaista mitään kunnon pelejä? Jos jollain on tähän järkevä selitys niin pliis infotkaa mua koska homma häiritsee todella paljon, ainakin itsellä olisi kesän aikana ollut hyvin aikaa pelailla eikä täällä Suomessa ole jatkuvasti +30 astetta ja auringonpaistetta niin että jaksaisi olla ulkonakaan. WHY GOD WHY!??!=?!!11ONEONEONE!!1!?!
---
Kesällä ei julkaista ns. blockbuster-pelejä juurikaan siitä syystä, ettei niillä ole silloin optimaaliset myynnit. Noi isot proggikset on sellasia, että niiden pitää ihan oikeasti myydä helvetisti, siksi riskejä ei haluta ottaa ton kesän suhteen. Tossa suhteessa näkyy myös ikävästi se, että pelibisnes on sairaan iso viihteen ala näinä päivinä, ja sillä halutaan takoa rahaa maksimaaliset määrät. Syksy on siis priima-aikaa, kun kesä on ohi ja ihmiset alkavat puhaltelemaan pölyjä konsolien ja tiettareiden päältä. Myös se, että joulu on suht lähellä, vaikuttaa tohon. Mutta joo, olen ihan samaa mieltä, että liikaahan noita nyt tulee taas samaan syssyyn. Mutta tällaista tämä on nykyään, ei tule helpottumaan toi ryppäissä julkaisu jatkossakaan, ellei pelaaminen koe jotaan suurta romahdusta.
---
---
jeps, toki ymmärrän tuon mutta toisaalta pelaaminen on sellaista että kyllähän sitä tulee tehtyä kesälläkin. en ainakaan itse pidä konsolia mitenkään pölyttymässä kesän ajan enkä pidä edes itseäni minään hc-pelaajana.. mutta noh ei voi mitään.
---
---
---
jeps, toki ymmärrän tuon mutta toisaalta pelaaminen on sellaista että kyllähän sitä tulee tehtyä kesälläkin. en ainakaan itse pidä konsolia mitenkään pölyttymässä kesän ajan enkä pidä edes itseäni minään hc-pelaajana.. mutta noh ei voi mitään.
---
Onhan tää aika kiireistä aikaa ku vähän listaa noita peleja:
Forza4 14.10
Assassins Creed - Revelations - 15.11
Batman - Arkham City - 21.10
Battlefield 3 - 27.10
CoD - Modern Warfare 3 - 8.11
NFS - The Run - 17.11
Skyrim - 11.11
Uncharted 3 - 2.11
Näiden lisäksi just tuli NHL ja Fifan uusimmat versiot, joista itsellä Fifa tänävuonna vie sitä peliaikaa.
Näiden lisäksi just tuli NHL ja Fifan uusimmat versiot, joista itsellä Fifa tänävuonna vie sitä peliaikaa.
If quake was done today...
Olen kyllä vahvasti samoilla linjoilla
http://dome.fi/pelit/uutiset/jos-quake-tehtaisiin-tanaan-mita-pirua-fps-peleille-oikein-on-tapahtunut