Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:
täytyy kyl sanoo et toi oblivion gatejen sulkeminen oli yhtä helvettiä. niitä piti sulkea X määrä ja kaikki olivat täysin samaa toistoa toiston perään. muutenkin tuossa oblivionissa vitutti se että teet mitä tahansa ja levelaat ylöspäin niin kaikki viholliset jotka oot jo tappanu herää henkiin kun tuut mestoille uudestaan ja niillä on taas helvetin paljon kovemmat armorit jne ettet voi vaan juosta niiden läpi. kyl mä ainaki haluun että kun oon tarpeeks kova jätkä siinä pelissä niin mä voin jyrätä ne helpoimmat kundit sekunneissa enkä jäädä taistelemaan henkeni edestä joka kerta.
Joo jotenkin... hitto jo siitä ekasta vastaan tulevasta Oblivion Gatesta tulee todella nopeasti sellanen "mitä helvettiä tää paska on?!" -fiilis, en vain tiedä miksi. Kait se on yhdistelmä sitä, että inhoan sitä lookkia mitä siellä Oblivion-porttien takana on, ja muutenkin, ne tosiaan oli vaan tylsiä.
Toi vihollisten re-spawnaus, varsinkin crpg-peleissä, joissa muutenkin pelattavaa on aina se 30-100h++, on mun mielestä vähän syntiä. Onneksi sitä ei enää kauheasti tule vastaan. Ja joo, samaa mieltä: jos olet levelillä 30 hyvien varusteiden kanssa, niin jotkut pahaiset normi goblin-rentut pitää kyl kaatua yhestä-kahesta iskusta. Ja pikemminkin pitää vaan olla sitten niitä sikakovia eri önniäisiä sitten pistämässä kampoihin kovemmalle sällille. En tosin usko, että tossa Skyrimissä tullaan enää käyttämään tollasta kuminauha-levelausta vastustajilla. Esim. Fallouteissahan sit vaan tulee pahempia, uusia monsuja kehiin, kun pääset leveleitä ylöspäin ja ne pikku-paskiaiset kaatuu silti iisisti. Mutta... pidetään nyt kuitenkin sormet ristissä varmuuden vuoksi. :D