2,168 posts, 109 pages, 1,066,085 views
Jo vuonna 1997 ilmoitettu Duke Nukem Forever on monien käänteiden jälkeen vihdoin valmistumassa ja sen luvataan ilmestyvän Xbox 360:lle, PS3:lle ja PC:lle ensi vuonna.
Peliä alkujaan kehitänyt 3D Realms/Apogee ja julkaisija Take-Two sopivat oikeuskiistansa viime kesäkuussa. Pelin viimeistelyn on kuitenkin saanut vastuulleen viimeksi Borderlands-räiskinnän tehnyt Gearbox Software.
Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:
Dragon Age 2 -trailer out!
http://dragonage.bioware.com/da2/
---
Dragon Age 2 -trailer out!
http://dragonage.bioware.com/da2/
---
Uuh, harmi ettei tule pyöriin mun koneella :(
Enivei, tuli hommattua tuo Dragon Age Origins, ja oon kyl niin koukussa
ettei mitään rajaa. Tiesin kyl vanhana NeverwinterNights-hörhönä, että peli
tulee kolahtaan meikäläiseen, mut... :D
Aaaaaaaaaaaaah about 3 viikkoo vielä niin Fallout tulee <3
massiivinen vitutus kyl et kaikki pelit tulee taas samaan aikaan ja kesällä ei tullu yhtään mitään. ihan hetken sisällä tulee cod: black ops, assasssins creed: brotherhood ja fallout: new vegas. millä vitulla sitä pystyy päättämään mitä noista pelais? pitäs kuitenkin jaksaa käydä töissä ja tehdä muutakin.
---
Aaaaaaaaaaaaah about 3 viikkoo vielä niin Fallout tulee <3
massiivinen vitutus kyl et kaikki pelit tulee taas samaan aikaan ja kesällä ei tullu yhtään mitään. ihan hetken sisällä tulee cod: black ops, assasssins creed: brotherhood ja fallout: new vegas. millä vitulla sitä pystyy päättämään mitä noista pelais? pitäs kuitenkin jaksaa käydä töissä ja tehdä muutakin.
---
13 peliä kesken ps3:lla, niin päätös on EI MITÄÄN :D Harmittaa ettei o tarpeeks kiinnostusta pelata, niin mikään ei etene. Pitäis vaan olla tarpeeks mukaansatempaavia moninpelejä co-opilla mulle.
Borderlands ja Lost planet 2 vois olla pari mitä vois harkita. Oliks Ass. Creed 2:ssa moninpeli?
Tänään putosi luukusta peli, joka on aikanaan mennyt multa ihan ohi, mutta monet puhuneet hyviä juttuja, eli The Witcher (Enchanced Edition). Nyt vain pohtimaan, että milläköhän ajalla tätä ehtisi pelata. :P No, pysykööt instaamatta ainakin vielä hetken, kunnes saan pari peliä "alta pois". :) Tää peli rupesi myös sen takia syyhyttämään, koska kakkonen on tuloillaan ja se näytti sangen hyvältä.
---
Tosta olis kohta tulossa jatko-osakin. Itse en jaksanu vanhalla raudalla pelata orkkista kovinkaan pitkälle vaikka kyseessä olikin nautittava peli. Karmivat spellit ja inventorysäätö oli kyllä perseestä. Mut hieno ilmapiiri