178 posts, 9 pages, 93,390 views
blades, 26.1.2006 10:46:
Sen BPM:n, joka tuossa edellä mainittiin, edustajana tekee mieli kommentoida, että kiva on että ainakin jotkut todella kaipaavat ohjelmaa tänne Kuopioon. Niin minäkin. Ääneni meni psykelle, ehkä senkin vuoksi että se ja DnB siinä mukana(ei ehkä kuitenkaan allekirjoittaneen musaa pääasiassa) taitaa kaikkein vähiten löytää loppujen lopuksi Kuopioon.. Tosin tekno, trance ja kaikki niitä raskaammat maistuisivat.. Mutta olisi todella kiva nähdä jonkun jatkavan konebileitten järjestelyä. Ainakin mielenkiintoa olisi ihmisillä. Itselläni ei ole oikein aikaa järjestää ja taistella tätä jokseenkin keskimäärin konemusiikille vastaista ilmapiiriä vastaan (enkä tarkoita teitä hyvät lukijat ;) ), mikä ilmenee vaikeutena järjestää ravintoloihin mitään, koska Kuopion tanssiravintolat ovat nykyään lyöttäytyneet osaksi jotain suurempaa valtakunnallista ketjua, eivätkä siten paikallisia yrittäjiä enää ja näin he eivät voi päättää edesä täysin ohjelmaansakaan. Se vaikeuttaa heidän kykyään olla avoimena "Kuopiossa ei kaupalliselle -" eli konemusiikille. Heidän mielestään kaikkien pitäisi kuunnella RnB ja jos ei kuuntele, muuta pois Kuopiosta tai toinen vaihtoehto on, että yksinkertaisesti hommaa DJ kotiisi... ;)
mayam, 27.1.2006 15:02:
Mä uskoisin samaa mitä Os^ tossa yllä sano, eli et perus kiksu sais varmaan parhaiten "tavisjengin" liikkeelle. Orkidean keikal oli kyl tosi kivasti porukkaa!!
Indigo, 27.1.2006 17:38:
Ihmettelen muuten tuota analogiaa Orkidea = kiksu, koska suurin osa Orkidean keikoista joita olen viimeisen parin vuoden aikana kuullut on ollut enemmänkin progressiivista trancea kuin kiksua. Tosin semantiikan viidakko on aikamoista ryteikköä, toisinsanoen termit voidaan käsittää hyvinkin monella tavalla.
twinbyte, 27.1.2006 19:48:
Orkidea muuten soitti viimekertasella kuopion keikalla 8h setin --
Samaa mieltä olen. Kuopiossa Orkidean kiksu uppoaa hyvin porukkaan. Itse olen kuullut Orkidean parhaat setit Kuopion ulkopuolella, jolloin tyyli on paljon muutakin kuin vain kiksua. Orkidean Kuopion keikat ovat olleet pettymyksiä monipuolisuuden puutten vuoksi:(
Tanssiessa parasta on musiikin monipuolisuus ja loppua kohden kaikki mehut irti kropasta musiikki. Itse äänestin Teknoa.
Alimieli, 31.1.2006 08:57:
....Tähdessä aikoinaan soiteltiin jotain mukavaakin muzakkia, mutta aika kuollutta tuo meininki siellä on.