VIOLENZ 3.3.2006 @ Turku

112 posts, 6 pages, 12,787 views

Camfer

#102 • • Camfer

astaroth, 5.3.2006 19:19:
---
Camfer, 5.3.2006 19:09:
ja livemmällä meiningillä.. ettei vain sieltä läppäristä heitetä niitä biisejä pikkasen muuteltuina.

---

miten esmes alek voi muuttaa settiään "livempään" suuntaan?

Jos on nähnyt Lab 4:n ja Carbon Basedin livenä esimerkiksi niin sitten tiedät mitä mä tarkoitan livemmällä.

ei paljoa sydäntä lämmittäny kun katseli että läppäristä napsautetaan tota ja sit melkein seitään 4min tumput suorina. mitä olen näitä live-settejä kuunnellut jossain muualla maailmalla niin siellä taas nämä samat biisit kuullosti enemmän live mallisilta.. vai uupuiko järkkäreiltä vain rauta ettei alek saanu mystisiä äänikojeita eteensä?
johnnytys

#103 • • johnnytys idän pikajuna

nuance, 5.3.2006 19:23:
---
Elvirith, 5.3.2006 16:59:
By the way, sinä, joka pyörit ympäri näyttelemässä puhelintasi turvallisen välimatkan päästä kyselemässä nispuja; tuu ensi kerralla vähän lähemmäksi sen sun luuris kanssa, niin että voin upottaa sen jonkun tuoppiin. *toktok*

---

Hei mikä juttu tää on? Mitä siinä puhelimessa on mitä ne näyttelee?

se tuli näyttämään taustakuvaa missä luki esso!! anna mulle esso
hmm lähin tietämäni esso on kupittaan-ja uudenmaantien risteyksessä!!!!!!*hih**hih*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Seb

#104 • • Seb

johnny^_^, 7.3.2006 12:02:
---
nuance, 5.3.2006 19:23:
---
Elvirith, 5.3.2006 16:59:
By the way, sinä, joka pyörit ympäri näyttelemässä puhelintasi turvallisen välimatkan päästä kyselemässä nispuja; tuu ensi kerralla vähän lähemmäksi sen sun luuris kanssa, niin että voin upottaa sen jonkun tuoppiin. *toktok*

---

Hei mikä juttu tää on? Mitä siinä puhelimessa on mitä ne näyttelee?

---

se tuli näyttämään taustakuvaa missä luki esso!! anna mulle esso
hmm lähin tietämäni esso on kupittaan-ja uudenmaantien risteyksessä!!!!!!*hih**hih*

Täytynee puuttua keskusteluun tässä kohtaa. Vaikka asia saattaa näyttää ja kuulostaa harmittomalta ja hyvinkin hauskalta se ei sitä ole. Klubin konemusiikkitapahtumat on noteerattu jo huumepoliisin huomiolla ja jos sama meno (od:t ja erittäin näkyvä huumekauppa) jatkuu tulevaisuudessa tapahtumissa, on Klubi pakotettu lopettamaan nämä tapahtumat. En usko, että tapahtumissa tämän sanomisen jälkeen tapahtuu aineiden myymisen/nauttimisen kannalta merkittäviä muutoksia, mutta toivon tietenkin parasta. Tällä hetkellä teemme yhteistyötä huumepoliisin kanssa.
#105 • • astaroth Guest

Camfer, 7.3.2006 08:14:
Jos on nähnyt Lab 4:n ja Carbon Basedin livenä esimerkiksi niin sitten tiedät mitä mä tarkoitan livemmällä.

ööh... millä tavalla suoranaisesti labin ja carbonin livet eroavat alekin omasta? samalla tavalla ne biisit tulee jonossa ihan kaikilla, erona on vain lavaesiintyminen (= ensiksi mainitut riehuu vitun kännissä). ei se sen livemmäksi tule, jos aleksilla olisi syna edessä. ehkä suurin ero tulee, kun e-nrg heittää välillä mikserillä efektejä, mikä ei sekään vaadi sitä napin painamista suurempaa ponnistusta ;)
efo

#106 • • efo Laserpoint

??? :D
Eli lavakarisma tekee liven?

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

display23

#107 • • display23

---
vai uupuiko järkkäreiltä vain rauta ettei alek saanu mystisiä äänikojeita eteensä?

Eiköhän se ole nuo artistit, jotka tuovat itse mukanaan sellaisen arsenaalin kuin katsoo tarpeelliseksi. Ei järjestäjää kannata mistään raudan puuttesta syyttää.
Camfer

#108 • • Camfer
Niin, lavakarismaa. ja jos ette ole huomanneen niin ne biisit eivät rankenteellisesti ole samanlaisia kuin esim. ceedeellä olevat kappaleet. ja mä olen vissiin ainut joka tahtoo live esiinytmiseltä sitä että vedetään siihen jokin live-elementti, esiintyminen kuuluu siihen automaattisesti ja sitten se että se esitettävä biisi on enemmän sitä lennossa leikkimistä ym. jos nyt näin vaikeesta tekstistä ketään tajuaa. Lab4 heittää tätä hyvin, biisit mitä he soittavat ovat sellaisia että ne tietää mitä he soittavat ja siihen lisätään lennossa ehkä muutamia uusia instrumenttejä ja sen semmosta, eikä heidän biisit välillä tahtoneet loppua millään kun he oikein innostuivat repimään jotain biisiä uuteen uskoon.

niissä on enemmän niitä jekkuja ym. kyllä nyt jokainen joka musiikkia nyt tekee pystyy tekemään DARUDE setin.

(viimeksi kun näin lab4:sen 2002 clorias niin ei sillon kyllä kumpikaan ollut humalassa eikä mömmöissä lavalla. aloittivat vasta takahuoneessa setin jälkeen)
Jussi Soro

#109 • • Jussi Soro choon!

astaroth, 7.3.2006 13:07:
ööh... millä tavalla suoranaisesti labin ja carbonin livet eroavat alekin omasta? samalla tavalla ne biisit tulee jonossa ihan kaikilla, erona on vain lavaesiintyminen (= ensiksi mainitut riehuu vitun kännissä). ei se sen livemmäksi tule, jos aleksilla olisi syna edessä. ehkä suurin ero tulee, kun e-nrg heittää välillä mikserillä efektejä, mikä ei sekään vaadi sitä napin painamista suurempaa ponnistusta ;)

Ööh, eiköhän camfer tässä aja takaa siis sitä, että voihan niitä taustoja ja itse biisejä muokkailla aika vapaastikin "lennosta". Sequsta rakenteet uusiks, knobiboksi kiinni ja VST:n potikoita räpläämään, synasta melodiat lennosta, efektejä jnejnejnejne. Aivan liian usein konemusalive on sitä, että painetaan keikan alussa sekkarista "play" ja pousataan lavalla puol tuntia, kun tosiaan kaikki toikin olis mahdollista tehdä.

Mainittakoon vielä etten sen tarkemmin kyllä kuunnellut Alekin liveä, enkä tiedä mitä hän sitten siellä koneen takana teki.
ControlFreak

#110 • • ControlFreak moisture_maniac
Tiedättekö että missä Alek Szahala esiintyy seuraavan kerran?
johnnytys

#111 • • johnnytys idän pikajuna

DysforiaA, 7.3.2006 22:54:

jos kerran kuulut klubitukseen niin herra menee´alekin profiilista kattoo tai sen saitilta*vink**igor*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

ControlFreak

#112 • • ControlFreak moisture_maniac

johnny^_^, 8.3.2006 17:31:
---
DysforiaA, 7.3.2006 22:54:

---

jos kerran kuulut klubitukseen niin herra menee´alekin profiilista kattoo tai sen saitilta*vink**igor*

Kävin kattoo jo aikaisemmin eikä niitä keikkoja ollut. Kysyin juuri häneltä henk.kohtaisesti ja hän sanoi pitävänsä keikkataukoa kunnes saa tarpeeksi biisejä tehtyä.*hymy*