VIOLENZ 3.3.2006 @ Turku

112 posts, 6 pages, 12,803 views

SASHA  F

#61 • • SASHA F
Kiitos kaikille oli mukawat kemut, tuli laitettua aika ryminää*pahis*
shS

#62 • • shS bzzzkkkhhhhttt..
tosiaan pienellä psykepuolella oli meno aivan mahtavaa,
kiitos negatiivi ja jussi..
ison ja pienen puolen paikkoja olis voinut vaihtaa keskenään.

rauhallisemmalla bpm:llä varustettu narinaprogepsykejotain puuttui
kokonaan ohjelmistosta.

sakkia oli melko metsässä, mutta niinhän usein on.

--
`·-.,¸_I have become death, destroyer of worlds_¸,.-·´

BUTCHER-KK

#63 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
Harmittaa niin helvetisti kun en päässyt edustamaan violenzissa, Tampereen HouseNation billeet oli niin mahtavat, että muisti palautui vastaa eilen kello 20:00 kun kaveri on kertonut mitä kaikkea olen siellä tehnyt!
Ja sen takkia päätin olla tulematta turkuun, koska olen siellä aina överi kunnossa!
Mut olen taas edustamassa HouseNation bileissä 8.4 Kårenissa! ;)

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Dzad

#64 • • Edited Dzad Yks-kaks-RAX!
Plus:

Hyvin onnistuneet bileet, vaikka 12 maksoivat.
Kun Sasha F ja Tom Cruel soittivat myös isolla puolella musa iski ihan hyvin.
Pieni puoli sopi mulle paremmin (aivan kuin lokakuun 05 Violenzeissä). *hymy*
Jussi&Negatiivi soittivat hyvää psykee, vaikka mun mielestä ajoittain liian rauhallisia biisejä, ja klo 23 ei paljon ihmisiä klubilla oli. Orfeus soitti myös kivan setin. *tanssittel*
Luna G oli positiivinen yllätys. Erityisesti noi Super Mario-biisit olivat kiva kuulla! *aplodit*

Miinus:

Eikö savukoneja ollut käytössä? I want some smoke! *hihu*

FINRG-pojat... Samat vanhat FINRG-biisit kun aina. Ja kun FINRG ei ole koskaan iskenyt paljon.. nojoo, kyllä tuli vähän tansittu teidän setin aikana.

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Orfeus

#65 • • Orfeus
Kiitos järjestäjille sekä pikkupuolella joranneille. Oli pitkästä aikaa kiva fiilis soittaa ja osittain tietty ku oli vähän erilaista materiaa laukus kun yleensä. Tekniikka pelas joka on aina plussaa*joo*
Verottaja

#66 • • Verottaja no-life / luuviulu
Kuka tykkää mistäkin.

Hyvät kekkerit oli, ainakin mun mielestä. Toki siellä tuli
wanhoja biisejä, mutta entäs sitten. Ei minuu ainakaan
häirinny. Ja sen 12e olisin voinut maksaa jo pelkästään
Sasha F:n setistä.

"no-life" kiittää ja kuittaa :)

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Jussi Soro

#67 • • Jussi Soro choon!

nuance, 4.3.2006 11:38:
No nyt on käyty Turussa.

Hei mikäs se sun vika(?) biisi oli jossa laulettiin jotain "on the flipside"? Oli aika prkleen kova raita.
nuance

#68 • • nuance cov ops, combat, sunrise

JussiS, 4.3.2006 14:38:
Hei mikäs se sun vika(?) biisi oli jossa laulettiin jotain "on the flipside"? Oli aika prkleen kova raita.

Evol Intent feat. Blip - Flipside. Ton voi poistaa beatportista huikaisevaan parin euron hintaan.
Metsäpiru

#69 • • Metsäpiru metsäpiruilee
No eipä kyllä olleet 12 euron laatuset bileet *dissaa* Hauskaa oli ja mukavia ihmisiä. Bileet maistuivat hyvin, koska en niin usein enää niissä käy. Olisi kyllä odottanut jotain vähän menevämpää esim. viimeiseltä setiltä. Miinusta hinnan lisäksi oli tosiaan tuo narikka, överit vetäneet ihmiset ja juntit ketkä näyttelevät kännykköjen taustakuviaan *justjoo*
#70 • • Rujo Mutantti Guest
Mukavatahan siellä oli, mallastuotteet maistuivat. Tuollainen kööri jukkia lauteilla muista kaupungeista ei kyllä kovin helposti irtoa halvemmalla. Violenzeissä pitäsi olla käytössä tuo alkuillasta halvemmalla sisään politiikka niin sakki jaksais eksyä sinne ajoissa eikä paljon auttais valittaa että on liian kallista kun vahtoehtokin tarjotaan. Mutta jotenkin tosiaan aiempia laimeammat karkelot jotenkin tuntui todella irtonaiselta ja päämäärättömältä.
Orfeuksen lopetusbiisi oli kyllä hauska.

Jatkoilla oli mukavan lepposaa, kiitos uusille ja vanhoille tutuille. Kotiin hoippuminen 6 aikoihin oli aika hilpeätä.
Amuck

#71 • • Amuck dub-i-dub

Rujo Mutantti, 4.3.2006 15:43:
Violenzeissä pitäsi olla käytössä tuo alkuillasta halvemmalla sisään politiikka niin sakki jaksais eksyä sinne ajoissa eikä paljon auttais valittaa että on liian kallista kun vahtoehtokin tarjotaan.

Tuo on kyllä kannatettava idea. Itse menin fiilistelemään sinne jo ennen kymmentä, olin viides ihminen paikan päällä. :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Sador

#72 • • Sador bilehörhö
oli kyl bileet joo... turhan tasapaksua kokonaisuudessaan.
sasha f soitti kyl ehdottomasti parhaiten, mut rx:n ja alekin suuret odotukset ja fiilikset kaatus setin alun ääniongelmiin(oli myrkkyä mun korville) ja biisit oli mitä oli..
ei tosiaan ollu 12e arvoset bileet...
menee huonoudessaan meikäläisen top3 listalle.

harmi näin *nyyh* potentiaalia olisi ollut vaikka mihin.

--
party, party...

Tom_Cruel

#73 • • Tom_Cruel
Kiinnostaisi nyt tietää mikä niissä pippaloista niin huonon teki? *eikä*

En ymmärrä mikä siinä lipun hinnassa tekee niin mahdottoman tällä kertaa? Joka kerta lipun hinta on ollut 12e pintaan. Tällä kertaa ennakkoja ei ollut myynnissä. Ja suoraan sanottuna niin pieni prosentti kävijöistä ostaa sen pari euroa halvemman lipun bileisiin, että melkein turhaa vaivan näköä niiden myyminen on. Eri asia olisi jos vaikka puolet asiakkaista ostaisi sen.

Vielä vähän mitä se hinta sisältää:
Jos vertaa Klubia normaali iltana - Violenzen iltaan, eroahan on kuin yöllä ja päivällä. Tietenkin voitaisiin kaikki valot yms extra jibot viedä pois jolloin violenz näyttäisi hyvin paljon opendecks illalta. Siihen päälle vielä pikkuhuone kokonaan pois ja päälavalle noin 3 dj:tä soittamassa, sitten oltaisiin siinä 6e lipun hinnassa.

Ketä tämä sitten houkuttelee? -ei ainakaan itseäni!

--
Club Violenz

antonsonin

#74 • • Edited antonsonin laserpoint.
Miks jengi marisee jostain 12e lipunhinnasta, suomessa noi hinnat on varmaan euroopan halvimmat. Ymmärtäkää se että bileiden järjestäminen ei ole mitään ilmaista touhua eikä ruusuilla tanssimista ja takkiin otto riski on aina olemassa.
ps.del.iz

#75 • • ps.del.iz Member Off
No oli kyllä tuo 12e aivan liikaa tuollaisesta menosta (6e olisi ollut oikea hinta).... menossa ei ollut mitään uutta mullistavaa eli aika matalan tasoista perussettiä *eiei*
Mutta kun en 2kk käynyt missään oli tämä parempaa kuin ei mitään *jiihaa* *piis*
martina

#76 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä

Tom_Cruel, 4.3.2006 21:58:
Kiinnostaisi nyt tietää mikä niissä pippaloista niin huonon teki? *eikä*

En ymmärrä mikä siinä lipun hinnassa tekee niin mahdottoman tällä kertaa? Joka kerta lipun hinta on ollut 12e pintaan.

no juuri siksikin ketutti hintalaatusuhde, koska aiemmat violenzit ovat olleet ihan huippuja.
tunnelmaa nakersi paikan uskomaton kolkkous, pahat laiteviat etc...

ja ei, nyt ei ole päässyt käymään nk. fasteja.
eli ei nämä nyt missään nimessä maailman huonoimmat kekkerit olleet, mutta odotuset oli helkkaristi korkeemmalla.
#77 • • Rujo Mutantti Guest
Martina, herätys. Nuo oli Violenzit, ei Fastit. :D
martina

#78 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä

Rujo Mutantti, 5.3.2006 13:44:
Martina, herätys. Nuo oli Violenzit, ei Fastit. :D

no shit sherlock. *nauru*

ooops, nyt huomasin edellisen postauksen ajatusvirheen. *blush*
#80 • • Edited karrik Guest
Moi ja pahoittelut kaikille niille, jotka odottivat mun ja Tommy/Heart Breakerin saapuvan pitkästä aikaa Turkuun ihmisiä moikkaamaan. Saamani migreenikohtaus vei sekä soitto- että autolla-ajokyvyn, joten jouduimme feidaamaan viime tipassa :(

Karri