Juhannus Suomessa?

106 posts, 6 pages, 43,210 views

Skenemursu

Posts: 1,568

#61 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
viime juhannus meni mukavasti kaverin mökillä konemusiikkia kuunnellen toivottavasti löytyy jotkut mökkibileet tänäkin vuonna kun ei mitään kiinnostavia konemusiikki tapahtumia näytä olevan :(
pirpeli

Posts: 5,533

#62 • • pirpeli
Ois ihana päästä jonkun mökille*iloinen*
Kutsuja otetaan vastaan!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

odecca

Posts: 41

#64 • • odecca
Mä oon juhannuksena 4 kertaa RMJ:ssä *nauru* niin ja tuol kotisivuilla luki et Sash on varmistunut jo esiintymään, Scooter ei vielä....
Samu81

Posts: 1,224

#65 • • Edited Samu81 kokolihaa

odecca, 11.3.2007 19:36:
Mä oon juhannuksena 4 kertaa RMJ:ssä *nauru* niin ja tuol kotisivuilla luki et Sash on varmistunut jo esiintymään, Scooter ei vielä....



Hep, 5 viimestä juhannusta *blush* *nauru*

Vaan tänä vuonna RMJ on SeduVipRMJ *dissaa* Lisäksi tuo sivujen mainoslupaus "alueita muutetaan ja uudistetaan" tarkoittanee käytännössä sitä, että Mecano / Dance Factor -alueesta josta on loistavan kauniit näköalat merelle tullee isoisoISO räbä & rnb -luola, EnergyDise!!!! Ja jonnekin nurkkaan ehkä tulee jokin ankea tanssimusiikkisirkusteltta, vähänkuin 2002.

Svartholma olisi muuten pop, mutta RMJ:ssä on aina ollut kaikille kaikkea -> sinne on saanut helposti taviskamut messiin toisinkuin jonnekin Svartholmaan... Ja juhannuksessa tykkään että on muutakin kuin vain ja ainoastaan biittiä..

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

m1kk3

Posts: 5,560

#66 • • m1kk3 no-life

Samu*, 11.3.2007 19:45:
Svartholma olisi muuten pop, mutta RMJ:ssä on aina ollut kaikille kaikkea -> sinne on saanut helposti taviskamut messiin toisinkuin jonnekin Svartholmaan... Ja juhannuksessa tykkään että on muutakin kuin vain ja ainoastaan biittiä..


joo, ja tänä vuonnahan Svartholmaa ei ilmeisesti edes järjestetä kaupungin kiellon takia *nyyh* *dissaa* *grr*

Tulee kyllä ikävä, elämäni hienoin juhannus oli viime juhannus Svartholmassa<3

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

antti83

Posts: 206

#67 • • antti83
No voi nyt perkele jos ei Svarttista tänä vuonna järjestetäkään. Oli kyllä viime vuonna niin mukava juhannusreissu Loviisassa. Varmaan sen melun takia tänä vuonna ei lupaa tullut. Sen Teho-stagen olisi voinut sijoittaa sinne sisäpihalle, jolloin se ei olisi haitannut äänen puolesta ollenkaan. Mutta ilmeisesti sen ravintolan omistaja ajatteli että hänen ravintolansa myynnin kannalta olisi parempi jos se lava olisi siinä raflan vieressä, jolloin ihmiset voivat siinä istuskella, nauttia ruokaa ja juomaa ja katsella esiintyjiä samalla. Jos se olisi ollut siellä sisäpihalla niin porukka olisi käynyt vain ohimennen ravintolassa ostoksilla matkallaan varsinaiselle esiintymisalueelle, jolloin myyntiä ei välttämättä olisi tullut tarpeeksi. Ja sen takia nyt ei lupaa hellinnytkään. *hmph* Ei oikein viitsisi lähteä RMJ:hin kun siellä on nyt Sedu organisoimassa. Veikkaisin että kaupallinen musiikki vie voiton klubimusiikista kun Seppo on esiintyjiä varaamassa. *justjoo*
Syce

Posts: 1,649

#68 • • Syce

mikke, 11.3.2007 19:49:
---
Samu*, 11.3.2007 19:45:
Svartholma olisi muuten pop, mutta RMJ:ssä on aina ollut kaikille kaikkea -> sinne on saanut helposti taviskamut messiin toisinkuin jonnekin Svartholmaan... Ja juhannuksessa tykkään että on muutakin kuin vain ja ainoastaan biittiä..

---

joo, ja tänä vuonnahan Svartholmaa ei ilmeisesti edes järjestetä kaupungin kiellon takia *nyyh* *dissaa* *grr*

Tulee kyllä ikävä, elämäni hienoin juhannus oli viime juhannus Svartholmassa<3





Svartholm:ssa ei järjestetä juhannusta mutta suunnitteilla on Loviisaan vastaavat bileet!
Lisätietoja myöhemmin---->
Strobocop

Posts: 161

#70 • • Strobocop Skenepoliisi
Jaha, mä taidan viettää juhannuksen ulkomailla jos täällä ei kerta ole mitään eikä huvita viettää sitä Koff-vuoren alla itikantapon merkeissä.

--
Three strikes and you are out!

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#73 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
todennäköisesti & toivottavasti: EI! *pepsodent*

--
dasinoaisnvs

Progress

Posts: 955

#74 • • Progress
töissä tämäki jussi, niinku yleensä ennenki... sit kyl jussin jälkee lähden Vilnaan muutamaksi päiväksi. Siel onki sit monet bileet...mun 30v, isän 60v, tädin ja sen miehen 40v hääpäivä...*hih* kaikki kerralla. Ja siis koko jengi mukana. Mä, isä ja äiti, sisarukset(kaikki 3) ja heidän puolisot ja sit toi täti ja hänen mies. Kivvaa! *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

pop

Posts: 114

#75 • • pop pop
eikös juhannuksena ole muuta konemusatapahtumaa kuin RMJ?
ois kiva joku pienimuotonen esim. mökki uimapaikkoineen, grilleineen hyvää musaa ja mukavia uusia ja vanhoja tuttavuuksia. Onko kellään tiedossa sellaisesta? *whaat*

--
;)

KooKie

Posts: 4,338

#76 • • KooKie aka. Petress Pan
Oon tyytyväinen, kunhan mulla on Kabanossia, Kopparbergin mustikka- ja vadelmasiidereitä, pussillinen Makuunin karkkeja ja Keksin muru mukana.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Syce

Posts: 1,649

#77 • • Edited Syce

pop, 21.5.2007 23:50:
eikös juhannuksena ole muuta konemusatapahtumaa kuin RMJ?
ois kiva joku pienimuotonen esim. mökki uimapaikkoineen, grilleineen hyvää musaa ja mukavia uusia ja vanhoja tuttavuuksia. Onko kellään tiedossa sellaisesta? *whaat*



katsoppas pari pykälää ylöspäin!

edit. oletkin näköjään huomannut jo *hihu*
Samu81

Posts: 1,224

#78 • • Edited Samu81 kokolihaa
RMJ..

Juurikin tänään aikamoinen kivi vierähti pois harteilta kun viimeinkin varmistui edes jollain tapaa ettei tarvitse yksin lähteä ja vieläpä matkaan pitäisi lähteä julmetun isolla, luokkaa 7,5m pitkällä asuntoautolla *jiihaa*
Messiin vaan kaikki romut popeista, läppäristä ja aggregaatista alkaen ni alkaa olemaan puitteet about kohdillansa...

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

pop

Posts: 114

#79 • • pop pop
Svartholman juhannuksessa tuli viime vuonna oltua ja se oli aivan mahtava *plur* harmi kun se ei ole enää samassa paikassa luonnonhelmassa.. toisaalta kyllä tämäkin kiinnostaisi http://www.linnanjuhannus.com/Etusivu.htm
Kiitoksia vain vinkistä *iloinen* ja onhan tässä vielä onneksi aikaa funtsia mihin päätyy...

--
;)

Slim_Jim

Posts: 573

#80 • • Slim_Jim
Itse painun Neulaniemeen juuri Kuopion ulkopuolella sukulaisten mökille perinteisille (k)rapu(la)juhlille. Rapuja, rapulointia, saunomista, hyvää ruokaa ja viiniä sekä koskenkorvaa suoraan pakastimesta <3