106 posts, 6 pages, 49,124 views
odecca, 11.3.2007 19:36:
Mä oon juhannuksena 4 kertaa RMJ:ssäniin ja tuol kotisivuilla luki et Sash on varmistunut jo esiintymään, Scooter ei vielä....

Lisäksi tuo sivujen mainoslupaus "alueita muutetaan ja uudistetaan" tarkoittanee käytännössä sitä, että Mecano / Dance Factor -alueesta josta on loistavan kauniit näköalat merelle tullee isoisoISO räbä & rnb -luola, EnergyDise!!!! Ja jonnekin nurkkaan ehkä tulee jokin ankea tanssimusiikkisirkusteltta, vähänkuin 2002.Samu*, 11.3.2007 19:45:
Svartholma olisi muuten pop, mutta RMJ:ssä on aina ollut kaikille kaikkea -> sinne on saanut helposti taviskamut messiin toisinkuin jonnekin Svartholmaan... Ja juhannuksessa tykkään että on muutakin kuin vain ja ainoastaan biittiä..

Ei oikein viitsisi lähteä RMJ:hin kun siellä on nyt Sedu organisoimassa. Veikkaisin että kaupallinen musiikki vie voiton klubimusiikista kun Seppo on esiintyjiä varaamassa.
mikke, 11.3.2007 19:49:
---
Samu*, 11.3.2007 19:45:
Svartholma olisi muuten pop, mutta RMJ:ssä on aina ollut kaikille kaikkea -> sinne on saanut helposti taviskamut messiin toisinkuin jonnekin Svartholmaan... Ja juhannuksessa tykkään että on muutakin kuin vain ja ainoastaan biittiä..
---
joo, ja tänä vuonnahan Svartholmaa ei ilmeisesti edes järjestetä kaupungin kiellon takia![]()
![]()
Tulee kyllä ikävä, elämäni hienoin juhannus oli viime juhannus Svartholmassa<3
Andy_, 15.3.2007 20:13:
tieto myös sinne päin...lisätiedot myöhemmin*hihu*
kaikki kerralla. Ja siis koko jengi mukana. Mä, isä ja äiti, sisarukset(kaikki 3) ja heidän puolisot ja sit toi täti ja hänen mies. Kivvaa!
pop, 21.5.2007 23:50:
eikös juhannuksena ole muuta konemusatapahtumaa kuin RMJ?
ois kiva joku pienimuotonen esim. mökki uimapaikkoineen, grilleineen hyvää musaa ja mukavia uusia ja vanhoja tuttavuuksia. Onko kellään tiedossa sellaisesta?

harmi kun se ei ole enää samassa paikassa luonnonhelmassa.. toisaalta kyllä tämäkin kiinnostaisi http://www.linnanjuhannus.com/Etusivu.htm
ja onhan tässä vielä onneksi aikaa funtsia mihin päätyy...