98 posts, 5 pages, 8,724 views
Sunflower, 14.2.2006 13:40:
- 'decot'.. Oisitte nyt jättänyt noikin vähät räpellykset tekemättä, sillä eka mielikuva oli, että essoja dj-kopilta. Ei kovin positiivista ainakaan mun mielestä.
- 'decot'.. Oisitte nyt jättänyt noikin vähät räpellykset tekemättä, sillä eka mielikuva oli, että essoja dj-kopilta. Ei kovin positiivista ainakaan mun mielestä.
- Laitteet. Jos järjestetään bileitä, niin eiköhän talon laitteita vois opetella hieman aikaisemmin kuin samalla kellonlyömällä kuin bileet alkaa.
Individual, 14.2.2006 13:42:
---
---
Hymynaama=esso ? Katsojan silmässä ja sitä rataa...
Sunflower, 14.2.2006 22:32:
--clip--
---
---
---
---
Ehkä, mutta siihen ne aika yleisesti liitetään. Varsinkin kun näistä konemusabileistä on muutenkin jengillä tietty kuva, niin tällaisilla vedoilla sitä ei ainakaan muuteta parempaan suuntaan. Ymmärtäisin vielä jotenkin, jos kyseessä olisi jotkut oikeasti hyvännäköiset kuvat, mutta kun näin ei edes ole. Typerän ja mauttoman näköistä ja kun mielleyhtymä on mikä on, niin en ihan oikeasti käsitä, miksi niitä pitää bileisiin viritellä.
Ja talon laitteiden toimimisesta: Ne voisi ehkä tarkistaa läpi hieman aijemmin, joten jos jotain muutakin kuin käyttäjäpohjaista häiriötä on, niille voitaisiin ehkä ehtiä tehdäkin jotain.
toma, 14.2.2006 22:42:
---
Ja talon laitteiden toimimisesta: Ne voisi ehkä tarkistaa läpi hieman aijemmin, joten jos jotain muutakin kuin käyttäjäpohjaista häiriötä on, niille voitaisiin ehkä ehtiä tehdäkin jotain.
---
Totta, mutta aivan yhtä hyvin laitteet olisi voinut ravintolan puolesta tarkastaa päiviä ennen tapahtumaa. Kun menemme johonkin yökerhoon tai ravintolaan, oletus on, että laitteet mitä siellä on sanottu olevan toimivat, ja joku paikan päällä osaa niitä käyttää ja tarvittaessa opastaa jos on jotain epäselvää. Nyt kukaan ei tiennyt asiasta tuon taivaallista, ja puhelimen päästä tavoitettu tyyppi (jonka status ei minulle ikinä oikein selvinnyt?) tosiaan yritti neuvoa, mutta häntäkään asia ei tuntunut liiemmin kiinnostavan.
Ja tosiaan, savukoneen osalta kyse oli teknisestä viasta. Olisitteko hoitaneet paikalle toisen esim sillä tunnin varoitusajalla joka ihan maksimissaan olisi (tosin harvemmin missään tulee edes niin kauan ennen bileiden alkua savukonetta käytettyä)? Usko pois, meitä kismitti sen toimimattomuus varmasti paljon enemmän kuin teitä.
---
---
---
---
Ehkä, mutta siihen ne aika yleisesti liitetään. Varsinkin kun näistä konemusabileistä on muutenkin jengillä tietty kuva, niin tällaisilla vedoilla sitä ei ainakaan muuteta parempaan suuntaan. Ymmärtäisin vielä jotenkin, jos kyseessä olisi jotkut oikeasti hyvännäköiset kuvat, mutta kun näin ei edes ole. Typerän ja mauttoman näköistä ja kun mielleyhtymä on mikä on, niin en ihan oikeasti käsitä, miksi niitä pitää bileisiin viritellä.