[reiv:]nation Tour 2006 - Kotka 11.2.2006 @ Kotka

98 posts, 5 pages, 7,650 views

mikis mau

Posts: 126

#61 • • mikis mau MACAMBA
Joo kiitokset järkkäreille ja muille, tää oli onnistunu ilta kaikin puolin. Poliisi oli ihan Päällikkö psykevääntöineen ja väkeäkin piisas, ainaki se oli asenteella liikkeellä *hihu*
coolcat82

Posts: 771

#62 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Tää oli kyllä erittäin mielenkiintonen ilta pitkästä aikaa koska mulla ei ole mitään muistikuvia muuta kun se eka tequila, minkä join siinä tiskillä.. *justjoo* Kaiketi on ollu kivaa jos on tollanen kunto ollu..? Ja jos joku osaa avartaa mun muistia ton illan osalta niin ei kiitos, olen jo ihan tarpeeksi kuullu *poks* Tulin ja unohdin itseni ja kaiken muunkin että tältä osin bileet ainakin piti lupauksensa.. No, sattuuhan tota.. Olispa vaan ollu ihan kiva tosiaankin muistaa edes jotain, mut kuulemani perusteella en kyllä edes halua enää tietää...Kiitos bileistä anyway *nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Individual

Posts: 10,942

#63 • • Individual HYPNO!

coolcat82, 13.2.2006 18:08:
*poks* Tulin ja unohdin itseni ja kaiken muunkin että tältä osin bileet ainakin piti lupauksensa.. No, sattuuhan tota.. Olispa vaan ollu ihan kiva tosiaankin muistaa edes jotain, mut kuulemani perusteella en kyllä edes halua enää tietää...Kiitos bileistä anyway *nauru*


*lmao**super* Totaalirepeäminen. Paras läppä pitkiin aikoihin.
coolcat82

Posts: 771

#64 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Individual, 13.2.2006 18:11:
---
coolcat82, 13.2.2006 18:08:
*poks* Tulin ja unohdin itseni ja kaiken muunkin että tältä osin bileet ainakin piti lupauksensa.. No, sattuuhan tota.. Olispa vaan ollu ihan kiva tosiaankin muistaa edes jotain, mut kuulemani perusteella en kyllä edes halua enää tietää...Kiitos bileistä anyway *nauru*

---

*lmao**super* Totaalirepeäminen. Paras läppä pitkiin aikoihin.



*justjoo* Kiitos kannatuksesta...*igor*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Tiura

Posts: 731

#66 • • Tiura Taika
Poliisi *sydän*
kouma

Posts: 54

#68 • • kouma ystävä


Ja kuten kaikki huomaa niin me katsotaan Tumpsin kans ihan muualle. Tylsiä misuja oli noi.



;D

hahaha. no, kiva että bileisiin eksyneillä tankotanssijoillakin oli kotoisat oltavat.

--
sound in - pleasure out

toma

Posts: 2,009

#69 • • Edited toma Tototoototo
Tattista vaan meidänkin puolesta, tunnelma oli kyllä todella lämmittävä. :) Harmi ettei savukone pelannut ilmeisesti hajonneen kuumentimen takia, olisi voinut pistää näkyvyyden nolliin sen fiiliksenmaksimoimiseksi. :)

Oli hauskaa, kiitos Kotkaan!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Öykkäri

Posts: 11

#70 • • Öykkäri
Kiitsat järkkäreille, kivat pileet oli ja itse pidin varsinkin Hollen & Radiacin setistä *jiihaa*
mikis mau

Posts: 126

#71 • • mikis mau MACAMBA

kouma, 13.2.2006 21:11:
---

hahaha. no, kiva että bileisiin eksyneillä tankotanssijoillakin oli kotoisat oltavat.



Tangoilla oli luultavasti ihan samat fiilikset *hih*
aleksisi

Posts: 282

#72 • • aleksisi

kouma, 12.2.2006 20:42:

Kaurismäkikään ei ollut kaukana.


Kaurismäkeen pyritään, mutta tuskin päästään..

--
siellä missä jatkot..

Sunflower

Posts: 363

#73 • • Sunflower
Musiikista en lähde mitään sanomaan, kun työt pitivät muualla, mutta muutama palaute järjestäjien suuntaan:

- 'decot'.. Oisitte nyt jättänyt noikin vähät räpellykset tekemättä, sillä eka mielikuva oli, että essoja dj-kopilta. Ei kovin positiivista ainakaan mun mielestä.

- Laitteet. Jos järjestetään bileitä, niin eiköhän talon laitteita vois opetella hieman aikaisemmin kuin samalla kellonlyömällä kuin bileet alkaa.

Porukkaa näytti kyllä olevan kivasti ja bileetkin taisi olla ihan hyvät eli ilmeisesti musiikki pelas ok. Kiva nähdä, että jengi tykkäs!-)
serotonot

Posts: 3,137

#74 • • serotonot Paul Easy

Sunflower, 14.2.2006 13:40:
Musiikista en lähde mitään sanomaan, kun työt pitivät muualla, mutta muutama palaute järjestäjien suuntaan:

- 'decot'.. Oisitte nyt jättänyt noikin vähät räpellykset tekemättä, sillä eka mielikuva oli, että essoja dj-kopilta. Ei kovin positiivista ainakaan mun mielestä.



:D

Suht puhuttelevat decot!
peepe

Posts: 904

#76 • • peepe

serotonot, 14.2.2006 13:42:
---
Sunflower, 14.2.2006 13:40:
Musiikista en lähde mitään sanomaan, kun työt pitivät muualla, mutta muutama palaute järjestäjien suuntaan:

- 'decot'.. Oisitte nyt jättänyt noikin vähät räpellykset tekemättä, sillä eka mielikuva oli, että essoja dj-kopilta. Ei kovin positiivista ainakaan mun mielestä.

---


:D

Suht puhuttelevat decot!



no :DD
aleksisi

Posts: 282

#77 • • aleksisi

Sunflower, 14.2.2006 13:40:


- 'decot'.. Oisitte nyt jättänyt noikin vähät räpellykset tekemättä, sillä eka mielikuva oli, että essoja dj-kopilta.

ai, eiks niitä sitten saanukkaan sieltä??*ding*

--
siellä missä jatkot..

UzU

Posts: 2,361

#78 • • UzU [33100]

Sunflower, 14.2.2006 13:40:
Musiikista en lähde mitään sanomaan, kun työt pitivät muualla, mutta muutama palaute järjestäjien suuntaan:

- 'decot'.. Oisitte nyt jättänyt noikin vähät räpellykset tekemättä, sillä eka mielikuva oli, että essoja dj-kopilta. Ei kovin positiivista ainakaan mun mielestä.

- Laitteet. Jos järjestetään bileitä, niin eiköhän talon laitteita vois opetella hieman aikaisemmin kuin samalla kellonlyömällä kuin bileet alkaa.



Olenpas ollut sokea. Miks mä en nähnyt mitään esso-dekoja. Olin ehkä sitten itsekin tajunnut
mennä kyseleen dj-kopilta piristeitä.

Ja ne talon laitteet voisivat toimia niin ne sais edes viime hetkellä päälle ;)
tumpsi

Posts: 2,553

#79 • • tumpsi rekisteröitymätön
hymynaama = huumeet
turbaani = terroristi
amerikka = world police

lähenpä täst ampuun rättipäit->
anniini

Posts: 917

#80 • • anniini a-double n-double i-n-a

tumpsi, 14.2.2006 14:09:
hymynaama = huumeet
turbaani = terroristi
amerikka = world police

lähenpä täst ampuun rättipäit->



:D juuri näin.

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty