Mun piti alunperin tulla sinne mutta suunnitelmat muuttuivat. Parempi näköjään että olin tulematta*uuh*
96 posts, 5 pages, 22,789 views

Mun piti alunperin tulla sinne mutta suunnitelmat muuttuivat. Parempi näköjään että olin tulematta*uuh*
Porukkaa oli kyllä paikallta kiitettävästi (niin Premipossea kuin muitakin)
Wert, 12.2.2006 04:23:
Oli erittäin kiva soitella :) kiva että ihmiset viihtyivät myös alakerran lattialla koko illan :)

SilverJo, 12.2.2006 02:13:
Edit. Jäi sit näemmä yks oleellinen asia puuttumaan; tää ku ei tapahtunut sisällä, vaan Volumen ulkopuolella. Kuitenkin poket liittyvät asiaan, kuulin heidän jopa vitsailevan samaan aikaan ku toisia vedettiin turpaan.. kai siinä nyt jotain vois asialle tehdä vaikkei se omaan työnkuvaan kuulukaan?

oli illan paras ylläri kun saavuit paikalle. 

UnityF, 12.2.2006 14:31:
Et kyllä ne poket meni siihin välii vaikka he eivät enää olleet volumen sisällä.
toivottavasti kukaan ei vaan tee niin... harmi ett tappeluu taas synty, ei ne ihmiset vaan osaa käyttäytyä kunnolla
moksu, 12.2.2006 14:38:
-clip-
tomii, 12.2.2006 14:54:
Siis saiko toi tappelu alkunsa Volumen sisällä vai oliko noi ehkä joitakin Alen asiakkaita tms? (sori, jos nopsaan luin viestit huolimattomasti, mutta jäi vähän epäselväksi) Kiinnostais vaan tietää...
sts, 12.2.2006 15:04:
---
tomii,
---
Kuten yllä on mainittu tappelu oli tapahtunut ravintolan ulkopuolella.
Valot oli oikein nätit
Ihkukiksua riitti niin että melkein koko ilta meni tanssiessa
Uusia ja vanhoja tuttuja oli juuri sopivasti 
Ja liian moni humalassa ollut mies ei vain voinut uskoa että emme kaivanneet ylimääräistä seuraa, vaikka asian olisi lopulta huutanut kurkku suorana
Oli nimittäin pikkasen ärsyttävää kun joku pyrkii tolla tavalla iholle! Järjestäjät luonnollisesti eivät voi pahemmin vaikuttaa tähän asiaan, mutta uskoisin että lippujen hinta ovelta voisi olla helpoin keino karsia satunnaisia tulijoita. Vaikkapa kymmenen euron hinta on jo sellainen kynnys, etteivät pahimmat tuurijuopot tule sisälle. Ennakkolipun hinta sen sijaan voisi olla nykyisen tasolla. Tai sitten alan vaan mätkiä hellokittylompsalla päähän jokaista kääliötä joka ei usko puhetta
Olipas meininkiä ja fiilinkiä
Edellisenä päivänä olin 18h työvuorossa ja ajattelin etten selviä illasta edes elossa puhumattakaan että keikka olis menny hyvin. Mutta kun pääs heittää muutaman ensimmäisen kipaleen niin johan tunnelma nousi kattoon
Oli mahtava huomata kuinka ihmiset fiilisteli kanssani ja oli mahtava tunnelma taas soittaa. Kiitos siitä kuuluu teille tamppaajille
Jossain vaiheessa meni kyl melkoiseks hitti paraatiks, mutta väliäkö nyt sillä
Hirveesti en muita kerinnyt kuuntelee kun olin aina pyörimässä jossain ja ilta meni jotenkin tosi nopeesti ohi, mutta Zwek ja Kylian soitti mahtavasti
Zwek muuten taisi soittaa kolme samaa biisiä kun mitä minä pyörittelin alakerrassa hieman aikasemmin 
tulin pöksyihini varmaan 20345678 kertaa! 

Fine ja Stefu, oi joi JOIH! Finen setistä erityisesti tykkäsin, ehkäpä sen takia että soitti On & On:in