SUNRISE: ECLIPSE 11.2.2006 @ helsinki

96 posts, 5 pages, 17,680 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#81 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jee, legendaariset premin vessat! mitä ois toi paikka ilman niitä <3<3<3 Onneks naisten vessat oli kyl paremmassa kunnossa...

Joo kivaa oli se aika mikä tuli oltuu... enpä oikeen muuta osaa (taas) sanoo *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-Kerttu-

Posts: 4,542

#82 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Pienistä epäilyistä huolimatta mulla oli tosi kivaa! Porukkaa oli just sopivasti ja fiilis oikea, vaikkei tuttuja paljoa näkynytkään. Ja musa oli huippua alusta loppuun.. *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Impezki

Posts: 229

#83 • • Impezki SESSIONS2
Musa oli kyllä aivan loistavaa settiä, niin teki mieli jammaamaan kokoajan että ihmettelin että miks mä sen kamerankin raahasin mukaan. *jiihaa*

Ja oli taas hyvä katsella näitä "volumen vakkareiden" ilmeitä kun ne lampsi sisään, että mitkäs jamit tääl on. *nauru*

Pikkasen vaan välillä rupesi ahdistamaan tanssilattialla nämä tuoppien kanssa vaeltavat immeiset.
mariq

Posts: 2,154

#84 • • mariq
Mulla ei saldo näistä bileistä jääny kovin paljoo plussan puolelle. Kääliöitä tosiaan piisas paljon enemmän kuin yleensä, ja kun oma tunnelma meinasi muutenkin olla hieman vaisu, laski mielialaa aika helposti kaikenmaailman idiootit *igor*

Ja jälleen sain ihmetellä kuinka viina on halpaa!! Drinkkien hinnasta kun ilmeisesti ylivoimaisesti suurin osa tulee ns. oheistuotteista, kun siitä lantrinkiosuudesta pelkästään saa maksaa lähes saman hinnan kun sitä sisältävästä drinkistä *igor*

Onneksi kuitenkin loppuvaiheessa oma fiilis nousi sen verran, (kiitos symbiootin, mustikkashotin ja Zwekin) ettei tyystin huono fiilis jäänyt näistäkään bileistä. *tanssittel*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jammailija

Posts: 3,224

#85 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Todella hyvät bileet oli. Kaikki soittajat päälavalla soittivat alusta loppuun asti laadukasta musaa. Deniksen ja livekitaristin hulluttelu oli myös oikein mainiota seurata. Joskus toivoisi pääareenallekin tollaisia yhdistelmiä, siinä oli kunnon jammailun makua. Kiitos!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

RoboMikko

Posts: 134

#86 • • RoboMikko
Mahtavaa menoa. Aivan onnistunut ilta mun osalta. Hyvä musa kyllä paukku kokoajan molemmissa kerroksissa ja välillä ei tiennyt minne päin pyöriä tai lepattaa. Hoaksin setti jyräs kyl mulle pahasti, eikä silloin päässyt minnekkään. Otti vaan päähän ku piti polttaa sitä isoa sikaria ja juoda drinkkiä eikä päässyt heti tanssimaan *lmao*. Tekis mieli syyttää siitä jotain muuta, mutta kai se oma moga oli *hihu*

Kiitti kaikille kamuille hyvästä seurastakin. Ja tuli taas pariin uuteen hauskaan ihmiseenkin tutustuttua. *plur*

--
ND, Pure Spirit!

Sjolbi

Posts: 2

#87 • • Sjolbi
HÖ!
Sinä joka VARAStit sen mun laukkuni (puhelimen, lompsan, meikit) Volumesta lauantaina..olisi kiva jos vaikka palauttaisit löytötavaratoimistoon sen sälän millä et tee mitään. Tuskin käytät mun viisi vuotta vanhaa puhelinta tai mun plussa-korttia. Tai käytä vaan sitä plussaa, oikein vinguttelet niin saan enemmän oransseja palloja. Ja käytä ihmeessä ripsiväriä ja kajaliakin, mulla olikin sopivasti juuri silmätulehdus..Ja vaikka ajokortinkin veit, niin toivottavasti sulla on myös oma sellainen. En halua että ajan itse itseni kanssa kolarin jonain päivänä. Et varmaan säkään.

Toivottavasti tulit onnelliseksi siitä määrästä viinaa jonka ostit mun kortilla. Toivottavasti tulet myös onnelliseksi siitä, kun tiedät että elän sairaspäivärahalla ja rahat eivät olleet minun joten olen velkaa melkoisen summan. Minä en tekisi pahaa edes kärpäselle. En edes sinulle vaikka sinut nyt näkisin. Pikemminkin mollaisin itseäni kun uskoin taas että kaikki ihmiset ovat niin ystävällisiä ja hyväsydämisiä.

Toivottavasti pidät myös hyvää huolta laukustani. Olihan se kuitenkin lampaan muotoinen ja siksi sillä oli nimikin, Bää. Rapsuttelethan Bäätä aina välillä. Ja kiitos kun edistit mun elämääni taas hiukan.

Jos ihan oikeasti uskallat viedä jotkin tavarat löytötavaratoimistoon, niin olisihan se kiva. En mä siellä istu vahtimassa, koska sä tuut. Että ihan anonyyminä voit mennä.

Take care!
Saara

Posts: 1,954

#88 • • Saara #2970

Sjolbi, 13.2.2006 21:11:
-klips-



Ikävää. Henkilö joka sen vei, ei ehkä omista elämää, eikä välttämättä lue klubbaria.

Mutta silti ihan perseestä varastaa toiselta.

plur.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

sts

Posts: 7,969

#90 • • sts Sama pyynti aitta!

Jammailija, 13.2.2006 10:41:
Todella hyvät bileet oli. Kaikki soittajat päälavalla soittivat alusta loppuun asti laadukasta musaa. Deniksen ja livekitaristin hulluttelu oli myös oikein mainiota seurata. Joskus toivoisi pääareenallekin tollaisia yhdistelmiä, siinä oli kunnon jammailun makua. Kiitos!



Odota vain ;)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#91 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Allekirjoittaneen räpsimät kuvat julkaistu *hihu*

http://www.klubitus.org/kuvasto.php?id=802


Otin tällä kertaa hieman "pehmeämmän" kulman näihin söpistely fotoihin *plur* Näin Ystävänpäivän kunniaks *sydän*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

sapeli

Posts: 11,768

#92 • • sapeli jokukukamikä?

Steven Hoaks, 14.2.2006 12:06:
Allekirjoittaneen räpsimät kuvat julkaistu *hihu*



Todella hienoja! *whaat* *kuolaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#93 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Pienimuotoisen kilpailun voisin laittaa tähän väliin *hihu*

Hyvin simppeliä. Arvaa mistä alla oleva kuva on otettu mahdollisimman tarkkaan. Kenties millä tavalla ja missä kohtaa Club Volumea. Palkinto olisi kaksi vapaalippua tapahtumiin vaihtoehtoisesti joko

24.2.2006 ARMAGEDDON: Legion of angels @ Hima & Sali
http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=8095
tai
25.3.2006 SUNRISE: HELIOSPHERE @ Club Volume
http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=8628

Ps: Tiedän kyllä kenelle olen kertonut tuosta kuvasta joten älkää pilatko ja möläyttäkö sitä heti *grr* Tai kertoko kenellekkään kaverille. Ollaan ihan reiluja sitten *hihu*

Ilmoitan voittajan heti kun oikea vastaus tulee tai jos vastaus on jo hyvin hyvin lähellä *joo*


Kuva siis tämän linkin alla
http://www.klubitus.org/kuva.php?id=20789

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

alphamagic

Posts: 3,628

#95 • • alphamagic
Oli aivan mielettömän onnistunu ilta *plur*
Kiitos Stefulle Reflektin Need to be loved:sta, illan ehdoton kohokohta ja meinas tulla vallan itku *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#96 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
KATTO AUKI! :D

Oli hubaa kiitos!

Push - Strange World *sydän*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_