RainChild, 16.12.2006 14:28:
ei voi huh huh ehkä pitäis jossain vaihees oppia, et sitä viinaa ei välttistä tartti niin antaumuksel vetää....
tänään sit uudestaan ja juodaan enemmän
2,231 posts, 112 pages, 910,112 views
ei voi huh huh ehkä pitäis jossain vaihees oppia, et sitä viinaa ei välttistä tartti niin antaumuksel vetää....
larzizi, 16.12.2006 14:42:
Just tossa mietittiin eilen kaverin kanssa, että mikä siinä on kun suomalaiset on jossain sellaisessa paikassa, jossa on tarjolla esim. boolia tai muuten vain jotain sosiaalipulloja, niin niitä tarvii vetää ihan järjetön määrä ihan vaan sen takia, että kun on tarjolla ilmasta viinaa
Bio, 16.12.2006 15:14:
---
---
tänään sit uudestaan ja juodaan enemmän
Indiboi, 16.12.2006 15:24:
---
larzizi, 16.12.2006 14:42:
Just tossa mietittiin eilen kaverin kanssa, että mikä siinä on kun suomalaiset on jossain sellaisessa paikassa, jossa on tarjolla esim. boolia tai muuten vain jotain sosiaalipulloja, niin niitä tarvii vetää ihan järjetön määrä ihan vaan sen takia, että kun on tarjolla ilmasta viinaa
---
Vaikka tässä ei nyt ihan kuolemaa tehdäkään, niin silti noiden samojen kysymysten äärellä painii. Olen tässä nyt viimeisen kolme tuntia yrittänyt keräillä itseäni, että pääsisin edes tuonne suihkuhuoneen puolelle ja ehkä joskus kauppaankin hakemaan sapuskaa. Eilen oli firman pikkujoulut ja heti kun matka kohti Kouvolaa alkoi lyötiin sidukka käteen ja sitä tahtia sitten jatkui koko ilta, joskin alussa hieman maltillisimmissa merkeissä. Lopullinen niitti oli sitten pomomme lausumat taikasanat: "tuolla on sitten tiskillä piikki auki". Ja kylläpä sitä tulikin vedettyä. Heti kun lasi tyhjeni, niin uutta hakemaan. Kaksin käsin ja kahmalokauppalla. Pitihän sitä nyt juoda, kun ilmatteeks sai.
RainChild, 16.12.2006 15:26:
Eteinen oli raiskattu (kenkäteline kaatunu, yks naulakko saatu alas seinältä, matto jossain ihan muual, taulu saatu pois seinältä ja siihen oli viel tarttunut mun hiuksii)...
Bio, 16.12.2006 15:28:
---
RainChild, 16.12.2006 15:26:
Eteinen oli raiskattu (kenkäteline kaatunu, yks naulakko saatu alas seinältä, matto jossain ihan muual, taulu saatu pois seinältä ja siihen oli viel tarttunut mun hiuksii)...
---
sä oot sit oikee kunnol riehunu :D
mutjoo.. topikin aiheeseen:
postaan valmiiks jo huomisen postauksen..
klo 9.30 "hyi vittu, mä en ikinä juo enää viinaa"
Mark Hamilton, 17.12.2006 20:29:
Vähän ollan kännissää...