Virallinen "olen krapulassa"-topic

2,231 posts, 112 pages, 910,098 views

Bio

#521 • • Bio The Bullies / Pinky

RainChild, 16.12.2006 14:28:
ei voi huh huh *poks* ehkä pitäis jossain vaihees oppia, et sitä viinaa ei välttistä tartti niin antaumuksel vetää....

tänään sit uudestaan ja juodaan enemmän *känni*
Individual

#522 • • Individual HYPNO!

larzizi, 16.12.2006 14:42:
Just tossa mietittiin eilen kaverin kanssa, että mikä siinä on kun suomalaiset on jossain sellaisessa paikassa, jossa on tarjolla esim. boolia tai muuten vain jotain sosiaalipulloja, niin niitä tarvii vetää ihan järjetön määrä ihan vaan sen takia, että kun on tarjolla ilmasta viinaa *poks*

Vaikka tässä ei nyt ihan kuolemaa tehdäkään, niin silti noiden samojen kysymysten äärellä painii. Olen tässä nyt viimeisen kolme tuntia yrittänyt keräillä itseäni, että pääsisin edes tuonne suihkuhuoneen puolelle ja ehkä joskus kauppaankin hakemaan sapuskaa. Eilen oli firman pikkujoulut ja heti kun matka kohti Kouvolaa alkoi lyötiin sidukka käteen ja sitä tahtia sitten jatkui koko ilta, joskin alussa hieman maltillisimmissa merkeissä. Lopullinen niitti oli sitten pomomme lausumat taikasanat: "tuolla on sitten tiskillä piikki auki". *poks* Ja kylläpä sitä tulikin vedettyä. Heti kun lasi tyhjeni, niin uutta hakemaan. Kaksin käsin ja kahmalokauppalla. Pitihän sitä nyt juoda, kun ilmatteeks sai.
RainChild

#523 • • RainChild

Bio, 16.12.2006 15:14:
---
RainChild, 16.12.2006 14:28:
ei voi huh huh *poks* ehkä pitäis jossain vaihees oppia, et sitä viinaa ei välttistä tartti niin antaumuksel vetää....

---

tänään sit uudestaan ja juodaan enemmän *känni*

Tänään ehkä uudestaan, mut sit kun näät mut, et voi olla samaa mieltä tosta et juodaan enemmän :D, se alkais varmaa lähennellä sairaalareissua :P. nimimerkillä toisella puolella kasvoa ruhjetta ja turvotusta niin et toine silmä vähä sirrissä. Eteinen oli raiskattu (kenkäteline kaatunu, yks naulakko saatu alas seinältä, matto jossain ihan muual, taulu saatu pois seinältä ja siihen oli viel tarttunut mun hiuksii)...

--
Rainchild is back home

RainChild

#524 • • RainChild

Indiboi, 16.12.2006 15:24:
---
larzizi, 16.12.2006 14:42:
Just tossa mietittiin eilen kaverin kanssa, että mikä siinä on kun suomalaiset on jossain sellaisessa paikassa, jossa on tarjolla esim. boolia tai muuten vain jotain sosiaalipulloja, niin niitä tarvii vetää ihan järjetön määrä ihan vaan sen takia, että kun on tarjolla ilmasta viinaa *poks*

---

Vaikka tässä ei nyt ihan kuolemaa tehdäkään, niin silti noiden samojen kysymysten äärellä painii. Olen tässä nyt viimeisen kolme tuntia yrittänyt keräillä itseäni, että pääsisin edes tuonne suihkuhuoneen puolelle ja ehkä joskus kauppaankin hakemaan sapuskaa. Eilen oli firman pikkujoulut ja heti kun matka kohti Kouvolaa alkoi lyötiin sidukka käteen ja sitä tahtia sitten jatkui koko ilta, joskin alussa hieman maltillisimmissa merkeissä. Lopullinen niitti oli sitten pomomme lausumat taikasanat: "tuolla on sitten tiskillä piikki auki". *poks* Ja kylläpä sitä tulikin vedettyä. Heti kun lasi tyhjeni, niin uutta hakemaan. Kaksin käsin ja kahmalokauppalla. Pitihän sitä nyt juoda, kun ilmatteeks sai.

Niinpäh, niinpäh :D. Yhdellä sun toisella on näemmä ollut firman pikkujoulut eilen. Oli muuten härskii meininkii *nauru*

--
Rainchild is back home

Bio

#525 • • Bio The Bullies / Pinky

RainChild, 16.12.2006 15:26:
Eteinen oli raiskattu (kenkäteline kaatunu, yks naulakko saatu alas seinältä, matto jossain ihan muual, taulu saatu pois seinältä ja siihen oli viel tarttunut mun hiuksii)...

*pökr*

sä oot sit oikee kunnol riehunu :D

mutjoo.. topikin aiheeseen:

postaan valmiiks jo huomisen postauksen..
klo 9.30 "hyi vittu, mä en ikinä juo enää viinaa"
Individual

#526 • • Edited Individual HYPNO!
Ja aiheeseen liittyen, tänään Nelosella Kaverille ei jätetä- sarjan klassikko.

Kaverille ei jätetä: Pikkujoulu

Nelonen 20:15 - 21:13

Illan jakso kertoo kaikille tutuista firman pikkujouluista. Pääosissa mm. Ona Kamu, Kaija Kangas, Janne Reinikainen, P-P Petelius, Antti Litja, Vesa Vierikko ja Martti Suosalo. Uusinta.

Suosittelen!
RainChild

#527 • • RainChild

Bio, 16.12.2006 15:28:
---
RainChild, 16.12.2006 15:26:
Eteinen oli raiskattu (kenkäteline kaatunu, yks naulakko saatu alas seinältä, matto jossain ihan muual, taulu saatu pois seinältä ja siihen oli viel tarttunut mun hiuksii)...

---

*pökr*

sä oot sit oikee kunnol riehunu :D

mutjoo.. topikin aiheeseen:

postaan valmiiks jo huomisen postauksen..
klo 9.30 "hyi vittu, mä en ikinä juo enää viinaa"

Njoo, näin tais käydä. Miettisin et toi mun kotiintulo ois ollu aika kova saada videol :D. Oon luultavasti heilunu aika pahanlaisesti.

Ja samoin, luulen, että tänne tulle postattuu.. tosin luulen myös, etten pysty (mikä on sinänsä aika positiivista) vetämään samaa tahtia kuin eilen :D

BILEET *jiihaa*

--
Rainchild is back home

zeuzz

#528 • • zeuzz digital punk
en enää ikinä lähe "parille" *hikoil**eiei*
Freja

#529 • • Freja Sihteeri
En menny pikkujouluihin mut menin sit silti vaiks minne. Ja ny pitäs lähtee töihin. Mä tärisen.

*hikoil* *poks* *sars*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#530 • • cjet Guest
No hemmetti.. tietty sitä oli pakko käydä ekaa kertaa elämässään Bottalla, ettei sinne sit vahingossa eksy uutena vuotena. *pepsodent* Ja tietty me juotiin jotai snapsei joita sit sytytettii suussa palamaan. Ja tietty joku urpo *grr* oksensi mun rakkaan ystävän päälle niin että meinattiin hermostua, mut onneks siel oli aika loistavan osaava henkilökunta mikä aika nopeesti hoiti tilanteen kaikkien osapuolten kannalta ihan kivasti kuntoon. *hymy*

Mut siis.. Sen eilisen seikkailun jälkeen, mul on mun röökit hukassa, päähän koskee, tili on melkovarmasti aika tyhjä, ja siis vittu mikä kapula aluillaan. *känni*
RiD

#531 • • RiD Nukemi
Yhh, check.

Tästä voiskin melkeen pitää uuteen vuoteen asti streittarilinjaa.
Nyt on menny viimesetki mehut.

--
*super* *possu*

Jocular

#532 • • Jocular Janni
*sars**hikoil*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

#533 • • Taika Guest
*poks*

tulihan se sieltä.
Winde

#534 • • Winde Tuuli
Tuli sitte juotuu eilen aika paljon *hikoil*
Claudi0

#536 • • Edited Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
maksimuslaskutuvitutus pleeööää!!! *poks*
-andy-

#537 • • -andy- genuine dancefloor geezer
Örp... *poks* Olisinkin juonut paljon, niin tämän olon ymmärtäisi. *hikoil*
Olikohan siinä wiljamissa jotain vikaa, kun tähän aikaan illastakin on vielä ohkanen olo..? *eikä*

--
---One decade of electronic dance music
and still going strong!---

evvk

#538 • • evvk
Vähän ollan kännissää...
Flügel

#540 • • Edited Flügel Leicht begeistert
Huh. En suosittele kenellekään darraa ja pakkaamista. Kädet tärisee ja pää on pelkkää hötöä. Ei kyllä onneksi ole sellainen krapula, ettei sängystä ylös pääsisi, mutta ei tässä tilassa mitään järkevääkään saa aikaiseksi. Varmaan jätän jotain hyvinkin tärkeää tänne Turkuun - lentoliput Ausseihin tai passin tai... tai maidon happanemaan kuukaudeksi jääkaappiin tai koulun kurssikirjan hyllyn päälle tuottamaan sakkoja euro per päivä. Aargh...

Feidasin kaiken lisäksi mummoni Stockmannin kahvilatreffeillä, jotka oltiin sovittu kolmeksi. En vain päässyt ylös...ei vain pystynyt. Nolottaa...*uuh*

Edit. Helsingin Stockmannin... ja jumalan kiitos nykyajan mummoilta löytyy kännykät!

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali