Club CR, "Code Red's 4th Anniversary Party" 25.2.2006 @ Turku

62 posts, 4 pages, 8,746 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#41 • • Edited Jussi Soro choon!

extramppa, 26.2.2006 07:21:
Jussi soitti kyllä mielettömän hyvän setin ja mä tuos mietinkin, että soittaako se aina tollasta vai onko mun musiikkimaku muuttunut, koska mulla on sellanen muistikuva, etten mä oo ennen Jussi ässää noin paljon diggaillut.


Juu tollasta soundia mä nykyään soittelen, hiukan techimpää vaikutetta tullut mukaan.

Oli kyllä oikein kiva taas soitella Barbissa, itselläkin oli fiilis kohdallaan ja setti meni kivasti. Encoderin pyytämää tracklistiä saattaa tulla myöhemmin, ja ehkä jopa settikin jakoon, kun Josh sai otettua sen nauhalle. Katotaan nyt et läpäiseeks se mun tarkan seulan ;)

Kiitokset CR:n pojille, oli oikein kivaa.

Jotain biisilistaa, erittäin hatarien muistikuvien pohjalta ja takuuvarmasti väärässä järjestyksessä:

MK-S - Last Planet
Miika Kuisma - Miami Nice (Jussi Soro remix)
Tenth Planet - Ghosts
Jan Johnston meets Jussi Soro - Merge
George Acosta - Mellodrama (Motu remix)
Russ James - Redneck
Optima - Absolution (Jussi Soro remix)
Yanave - Las Perillas (Octagen mix)
Disco Brothers - Music is my Weapon (Mix 2)
Disco Brothers - Time still drifts away (747 mix)
Orkidea & Super8 - Embrace
Peetu S - Bigger Castle
Jussi Soro - Backlash
akiapina

Posts: 2,729

#42 • • Edited akiapina apinaki

JussiS, 26.2.2006 13:54:
Jotain biisilistaa, erittäin hatarien muistikuvien pohjalta ja takuuvarmasti väärässä järjestyksessä:



ATN - Miss a day tuli kans, hain sen just beatportista, kova kiksu \o/

Oli kyl kivaa, drinkkilippu oli <3 ja humalatila myös sen mukainen, harvoin on noin paljon tullut juotua kuudella eurolla :D Josh oli kyl vireessä, rullaavia ja erittäin tanssilattiaystävällisiä biisejä :) Jussilta tuli muutama todella maukas kiksu ja toi Janin kanssa tehty biisikin kuulosti hyvältä vaikka enää ei mitään muistikuvaa kyseisestä tekeleestä olekaan *känni* Ilmapallot ja Midwayn Amazon oli kans kivoja :) Harmi että paikan politiikka on mikä on, eilen oli varsin hyvä fiilis kun tupa oli täynnä..
emily_

Posts: 159

#43 • • Edited emily_

Aki A., 26.2.2006 14:17:
Ilmapallot oli kans kivoja :)



Ilmapallot rokkas, ja mielessä ei voinu käydä muuta, kun että ens lauantaina ne vaihtuu rantapalloihin *plur**jiihaa*

edit: Ottikohan tuolla kukaan muuten sellasia kuvia, että vois päätyä tänne Klubbariinki?
josh

Posts: 733

#44 • • josh

Josh oli kyl vireessä, rullaavia ja erittäin tanssilattiaystävällisiä biisejä :)



Juu, tää olikin 'ei-niiin-kiksuinen' setti tällä kertaa ;)
Lähinnä lämmittelyä Jussille ja mun lopettaessa lattia olikin melkoisen täynnä.
Fiilis oli prkleen hyvä!

Mukavan kiva oli soitella taas. *joo*
Kiitos CR:lle! Hyvä maku jäi bileistä ja kakusta kans ;)
pete s

Posts: 122

#45 • • pete s Pinky
no huh huh!! olipa pippalot!!!

täytyy sanoo et harvoin kuulee bileissä näin hyvää musaa koko illan.
josh ja jussi yllätti kyllä vähän eri matskulla ku mitä oon ennen kuullu heidän soittavan.

alt+f4 vetäs kyllä sellaisen setin että oksat pois.
ja se viimeinen biisi..*plur*oi joi aina toimii!!

oli kiva nähdä paljon tuttuja paikalla ja tulihan noita uusiakin.

kiitos vielä jatko porukoille kyydistä ja mukavasta seurasta.
supertony

Posts: 897

#46 • • supertony Code Red

emily_, 26.2.2006 19:27:
---
Aki A., 26.2.2006 14:17:
Ilmapallot oli kans kivoja :)

---


Ilmapallot rokkas, ja mielessä ei voinu käydä muuta, kun että ens lauantaina ne vaihtuu rantapalloihin *plur**jiihaa*

edit: Ottikohan tuolla kukaan muuten sellasia kuvia, että vois päätyä tänne Klubbariinki?



Kuvia räpsittiin, katsotaan jos vaikka jokunen niistä löytäisi tiensä tännekin *vink*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

ile

Posts: 184

#47 • • ile
no joo olipahan taas partyt näätte sitten joskus niitä kuvii mitä otin kuhan edelleenkin saan sen hemmetin netin kotiin =) ihan hauskaa oli ja f4 oli kyllä yllättävän hyvä hmm........ ilmapallot oli ihan hauska keksintö mutta suurin osa tais poksahtaa heti alkuunsa rikki *hymy*

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

remotion

Posts: 5,283

#48 • • remotion nostatus guru
en oo ku yksissä code redeissä ollu (tosi silloin noin 40hengen porukal omien bileiden "jatkoilla" kun sosos meni kii klo 2)
mut semmonen kutina jäi et turussa jos käyn ja samaan aikaa cr:T löytyy ni sinne mennään :)

Keep up the good work tai miten se nyt sanotaankaan...
John

Posts: 1,384

#49 • • Edited John Lauma

RINY, 26.2.2006 12:06:
---
laite, 26.2.2006 10:37:
Melkein kuin Kårenilla, meinaan kaljajonoissa. Vitun hienoa kun baarimikko vaan ignoroi sut ja odottelet sen 15min baaritiskin vieressä seisten sitä, että sattuis joku vaikka juottamaan sitä kaljaa eikä silti onnistu. Selkeesti ammattimaista toimintaa, tuli ihan Sokeri mieleen ennen henkilökunnan vaihtamista (nykyään taitaa tulla kalja alle minuutissa, oli ryysis miten paha tahansa).


---


Itse en tän kertaisissa bileissä ollut, mutta on tuolla tullut käytyä monesti ja samaa olen siellä huomioinut että baaritiskillä saat todellakin seistä pahimmassa tapauksessa puolisen tuntia. *eiei* Ja todellakin, tuntuu ettei ne edes katso päin vaikka siinä olis seissy sen puol tuntia. Turhaantuminen siinä iskee jos pitää juomaansa odotella niin kauan vaikkei sitä jonoa oliskaan niin paljoa. Siellä alakerrassa varsinkin sais olla vähän enemmän henkilökuntaa myymässä niin sais senki homman hoidettua edes varttia nopeammin. *tirsk*



<salaliittoteoria>
Olisiko tässä nyt taustalla se perinteinen konemusiikkiporukan savustaminen? Konemusiikki-iltoina seisotetaan porukkaa tiskillä nini kauan että kyrpiintyvät ja joko jättävät ostamatta tai menevät yläkertaan ostamaan, jonka jälkeen ravintolan on helppo vedota klassiseen "teknoporukka ei juo tarpeeksi viinaa"-argumenttiin.
</salaliittoteoria>

vrt. Diivan ovi. Se joka oli auki keskellä talvea.

--
Fancy some cheese, Gromit?

supertony

Posts: 897

#50 • • Edited supertony Code Red

John, 27.2.2006 15:59:
---
RINY, 26.2.2006 12:06:
---
laite, 26.2.2006 10:37:
Melkein kuin Kårenilla, meinaan kaljajonoissa. Vitun hienoa kun baarimikko vaan ignoroi sut ja odottelet sen 15min baaritiskin vieressä seisten sitä, että sattuis joku vaikka juottamaan sitä kaljaa eikä silti onnistu. Selkeesti ammattimaista toimintaa, tuli ihan Sokeri mieleen ennen henkilökunnan vaihtamista (nykyään taitaa tulla kalja alle minuutissa, oli ryysis miten paha tahansa).


---


Itse en tän kertaisissa bileissä ollut, mutta on tuolla tullut käytyä monesti ja samaa olen siellä huomioinut että baaritiskillä saat todellakin seistä pahimmassa tapauksessa puolisen tuntia. *eiei* Ja todellakin, tuntuu ettei ne edes katso päin vaikka siinä olis seissy sen puol tuntia. Turhaantuminen siinä iskee jos pitää juomaansa odotella niin kauan vaikkei sitä jonoa oliskaan niin paljoa. Siellä alakerrassa varsinkin sais olla vähän enemmän henkilökuntaa myymässä niin sais senki homman hoidettua edes varttia nopeammin. *tirsk*

---


<salaliittoteoria>
Olisiko tässä nyt taustalla se perinteinen konemusiikkiporukan savustaminen? Konemusiikki-iltoina seisotetaan porukkaa tiskillä nini kauan että kyrpiintyvät ja joko jättävät ostamatta tai menevät yläkertaan ostamaan, jonka jälkeen ravintolan on helppo vedota klassiseen "teknoporukka ei juo tarpeeksi viinaa"-argumenttiin.
</salaliittoteoria>

vrt. Diivan ovi. Se joka oli auki keskellä talvea.



Ihan mielenkiintoinen teoria *hymy* Kyse taitaa kuitenkin olla ihan kaikessa yksinkertaisuudessaan vaan siitä, että kyseisen alakerran baaritiskien sijoitus ja baarimikkojen määrä ei vastaa "kysyntää". Onpa kyse sitten ollut Puuterista tai Mocasta, niin alakerta on aina ollut hieman ongelmallinen asiakkaan näkökulmasta. Baarimikkoja vois siis olla ainakin yksi enempi ja muutenkin sen koko baaritiskin sijoitus on vähän kenkunlainen. Sehän on ollut siis yhtä epätoimiva jo kohta kymmenen vuotta *vink*

Mutta siis, hyväksi havaittu tapa on tulla ajoissa mestoille, tilata prikallinen tai kaksi halpaa häppärijuomaa ja tissutella niitä yksin tai porukalla *joo**super**känni*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Josba

Posts: 322

#51 • • Josba Anjunadiggari
Kaikesta maksamaan tottuneelle oli kyllä positiivinen ylläri päästä ilmaiseksi sisään, saada drinksukuponki käteen ja vielä saada ihan ilmaista vettä... Eli halvaksi tuli, kerrankin. *hymy*
Pääsin paikalle hiukan ennen Jussin setin alkua ja herra soitti kyllä todella hyvää tavaraa. Ja tampereen kaksikko jatkoi sitten mukavalla kiksulinjalla. Tuli sieltä ainakin Alt+F4 ja Avannon Flutekin, kuten oli odotettavissa, ynnä makoisaa Anjunatavaraa. Mutta kyllä se Silence vikana biisinä on jo aika vanha keksintö... Vaikka siinä ei sinällään mitään vikaa olekaan.

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

extramppa

Posts: 217

#52 • • extramppa hengailija

Josba, 27.2.2006 18:00:
Mutta kyllä se Silence vikana biisinä on jo aika vanha keksintö... Vaikka siinä ei sinällään mitään vikaa olekaan.



Ja mä en kyllä oo vuosiin kuullut sitä bileissä! *ding* Ai niin mutta en mä kyllä vuosiin oo käynytkään juuri missään.*tirsk*
tempest

Posts: 44

#53 • • tempest
sillä se silence uskallettii soittaa ku rupesin kelaan että en oo kyllä vuosiin kuullu sitä missään bileissä, aina tulee vaan barber's adagio for strings :)
Josba

Posts: 322

#54 • • Josba Anjunadiggari
No joo, mulle se oli osunut kohdalle juuri kaksissa edellisissä bileissä illan vikana biisinä... Edellisenä iltana Tab & Super8 soitti sen setin viimeisenä ennen encorea ja Hallmarkeissa Tab soitti sen tasan viimeisenä kipaleena. Mutta hyvä kappalehan se on ja tuota versiota ei olekaan kuullut niin kauhean usein.

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

Bio

Posts: 4,429

#56 • • Bio The Bullies / Pinky

laite, 4.3.2006 09:43:
http://laite.org/images/clubcr/index_lb.html
Sori, enempää ei varmaan tällä kertaa tule. Mä meen jatkamaan saikkua ->



Toi kolmas kuva on hiton hieno, ku oot saanu kuvattua kun joku toinen on just kuvaamas ja siin näkyy sen salamavalo. Lisäks siin kuvas joku ihme jätkä hehkuttelee kiksusormel :D
Bio

Posts: 4,429

#58 • • Bio The Bullies / Pinky
heh, ihan näytti ku joku ottais kuvaa siin ja salama välähtää :D
emily_

Posts: 159

#59 • • emily_
Hih, löysin itteni *tirsk*
laite

Posts: 2,994

#60 • • laite MastahWankah
Ei ku joo toi tossa vasemmalla. Kyl se muuten taitaa olla jonkun kamera (piti kurkata täydessä koossa skannista).

Kivvoo.