Club CR, "Code Red's 4th Anniversary Party" 25.2.2006 @ Turku

62 posts, 4 pages, 8,739 views

supertony

Posts: 897

#21 • • supertony Code Red

KittyCleo, 24.2.2006 02:26:
Hei, tännehän ehtisin viimeseks kaheks tunniks vielä duunin jälkeen!
Miten sattuikin.. ja kappas, silloin soittaa Alt-F4 .. huippendaalia!*iloinen*

Mutta sitä kakkua en ehdi saamaan.. *uuh* meen ite keikalle jo kasilta..
No mähkikää te munkin puolesta*slurps*



...suklaakakkuakin vielä *vink*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Bio

Posts: 4,429

#22 • • Bio The Bullies / Pinky
Juu, tänne ehdottomasti tänään!
Onpa tosiaan aika menny kun CR täyttää taas vuosia.

Häppärit, nam *känni*
Encoder

Posts: 310

#23 • • Encoder Kofeinisti
Tjahas, tänä iltana olis monta huonoa vaihtoehtoa mihin baariin mennä, ja sitten olis tämä. Eipä ole vaikea valinta. Tänne siis. Häppärit, mitähäh?

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

laite

Posts: 2,994

#24 • • laite MastahWankah
Tänne! Toni sano pokeille et mulla on kamera varmaan messissä, ettei tuu samaa showta kuin viimeksi tyyliin "onko sulla esim jotain valokuvaajakorttia?" ;D
supertony

Posts: 897

#25 • • supertony Code Red

Encoder, 25.2.2006 16:31:
Tjahas, tänä iltana olis monta huonoa vaihtoehtoa mihin baariin mennä, ja sitten olis tämä. Eipä ole vaikea valinta. Tänne siis. Häppärit, mitähäh?



Kerran vielä; Member Cardilla ilmainen sisäänpääsy klo 24'ään asti ja olut, salmari ja Barbi shot 1.5e koko illan. Iso olut(0.5l) 2.7e ja Hanasidut 2.5e. Siinäpä ne *hymy*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

supertony

Posts: 897

#26 • • supertony Code Red

laite, 25.2.2006 16:54:
Tänne! Toni sano pokeille et mulla on kamera varmaan messissä, ettei tuu samaa showta kuin viimeksi tyyliin "onko sulla esim jotain valokuvaajakorttia?" ;D



...välitän infoa eteenpäin *vink* Aina sekään ei valitettavasti auta...näköjään... *uuh*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Saarre

Posts: 1,151

#27 • • Saarre
tänne tultiin käymään ihan espoosta asti <3 *plur*

--
*tähti* Full hearts cant lose

ile

Posts: 184

#28 • • ile
no voi nööö mistä tollasen kortin sitten sais mikä onkaan sk kortti?

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

ile

Posts: 184

#29 • • ile

supertony, 25.2.2006 18:10:
---
laite, 25.2.2006 16:54:
Tänne! Toni sano pokeille et mulla on kamera varmaan messissä, ettei tuu samaa showta kuin viimeksi tyyliin "onko sulla esim jotain valokuvaajakorttia?" ;D

---


...välitän infoa eteenpäin *vink* Aina sekään ei valitettavasti auta...näköjään... *uuh*



minäkin taidan ottaa kameran mukaan :) että silleen :) sinisist hiuksist meitsin tunnistaa varmasti *hymy*

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

supertony

Posts: 897

#30 • • supertony Code Red

ile, 25.2.2006 18:56:
no voi nööö mistä tollasen kortin sitten sais mikä onkaan sk kortti?



Tsekkaa www.sk-ravintolat.fi Sieltä saattaa löytyä lisä-infoa *vink*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

josh

Posts: 733

#31 • • josh
Jaahas, sitten nokka kohti Turkua.

Eiköhän ole komiat karkelot tiedossa! *joo*
jaydeearm

Posts: 16

#32 • • jaydeearm
Huhhuh mitäpä sanois. Suoraan sanottuna ihan helvetin hyvät bileet. Funtsin jo alussa, että hiton toimivat alottelubiisit oli menossa. Jussi sit kyl räjäytti potin ku tuli niin kovaa veisua eetteriin, että morjes. Ehkä jengi ois toivoinu tällästä settiä vimesimmässä choonissa? Russ Jamesin Redneck toimii vaan hiton hyvin muhun.

Miettisin kans et miten Alt+F4 meinaa parantaa, mut jumalauta... Larry Mountains 54 (mun viime vuoden yks suurimpia suosikkeja) oli kyl semmone pommi. Jengi joras aika kovaa siin vaihees ja alko ehkä pienonen lasku niillä vaiheilla. Above & Beyond tuli ainakin kaks kertaa; What It Feels Like For A Girlin remixin muodossa ja Alone Tonight sois kans. Coast 2 Coastin Home oli se biisi minkä jälkeen nälkä voitti ja piti lähtee Hesburgerin suuntaan, mut hitto. Jos viimet kemut Barbis oli kaikkien aikojen parhaat ni nä oli paremmat. Kiitos erittäin paljon. *hymy*
Firefox

Posts: 47

#33 • • Firefox
Joo, oli taasen loisto bileet XD Keskiviikosta lähtien biletetään sitten Espanjassa, saa nähdä mikä siellä on meininki...Kiitos kaikille tunnelmanluojille tästä viimeisestä biletyksestä Suomen malliin muutamaan kuukauteen!

--
It*s now or never...

emily_

Posts: 159

#34 • • emily_
Kyllä kelpas taas! Ens lauantaita odotellessa *nauru* *hihu*
extramppa

Posts: 217

#35 • • extramppa hengailija
Oli kyllä ihan mukava meno. Harmi vaan, että missattiin Peten setti kun se soitti niin aikasin. Jussi soitti kyllä mielettömän hyvän setin ja mä tuos mietinkin, että soittaako se aina tollasta vai onko mun musiikkimaku muuttunut, koska mulla on sellanen muistikuva, etten mä oo ennen Jussi ässää noin paljon diggaillut. Siitä on kyllä varmaan melkosesti aikaakin, kun oon viimeks sen kuullut soittavan...

Illan viimenen biisi kyllä kruunas kaiken! Juuri se paras (ja mulle ainoa oikea) versio Silencesta! Paras viimenen biisi vuosiin.*tanssittel*

Odotus/jonotusajat baaritiskillä oli kyllä törkeen pitkiä, ois ollut varmaan asiallista pari baarimikkoa lisää. Samoin tulee vähän miinusta siitä, ettei ollut oikeen kunnolla tilaa tanssia ilman että olisi ollut kokoajan jollain kulkureitillä.

Mutta bileet oli hyvät, näitä lisää.
laite

Posts: 2,994

#36 • • laite MastahWankah
Melkein kuin Kårenilla, meinaan kaljajonoissa. Vitun hienoa kun baarimikko vaan ignoroi sut ja odottelet sen 15min baaritiskin vieressä seisten sitä, että sattuis joku vaikka juottamaan sitä kaljaa eikä silti onnistu. Selkeesti ammattimaista toimintaa, tuli ihan Sokeri mieleen ennen henkilökunnan vaihtamista (nykyään taitaa tulla kalja alle minuutissa, oli ryysis miten paha tahansa).

Bileet oli ihan "ok", paikka on tosi pimeä, mutta piti kuitenkin parit kuvat ottaa testimielessä. Katsellaan illalla kunhan filkat tulee kehitettyä pois. Kaljan jonottaminen alkoi kuitenkin pidemmän päälle kyrpimään siihen malliin, että siirryttiin Blancon puolelle ja siellähän sitä menoa sitten riittikin.
supertony

Posts: 897

#37 • • Edited supertony Code Red
No niin, on taas aika palautteen...

Kokonaisuutena bileet toimivat kyllä tosi hyvin. On toki totta, että juomia sai odotella paikoitellen luvattomankin kauan. Ja oli siellä muutama muukin asia talon puolesta, joka tällaista vanhaa partaa jäi ihmetyttämään/askarruttamaan... *grr**tirsk**tirsk**tirsk**grr*

Itse illan kulusta; jo heti yhdentoista jälkeen oli selkeät ennusmerkit hyvistä kemuista ilmassa. Jengiä valui mestoille varsin kiitettävää tahtia ja täytekakkukin oli jo syöty ennen puolta yötä *hymy*

Musiikillisesti Pete aloitteli varsin maistuvalla kiksulla, mukavan rauhallista ja vokaalipitoista siihen alkuun. Propsit siitä *joo*

Josh oli myös ihan liekeissä; vikat puoli tuntia rokkas taas niin penteleesti, ettei oikein tiennyt miten päin siinä dj-kopissa olisi ollut! Ja sen kyllä huomasi tanssilattiastakin; ennen kahtatoista mentiin jo aivan täysiä *hymy* Vika biisi oli by the way aivan mieletön *joo*

Jussi soittelikin sitten vähän spesiaalimpaa saundia; kuultiinhan siellä taas hänen yksi uusi biisikin. Ja varsin maistuva sellainen! Jussin setin aikana meno olikin sitten jo aikalailla mieletön. Loppupuoli setistä upposi porukkaan kuin häkä *joo*

Eikä varmasti ollut Alt+F4'n helppoa jatkaa Jussin jälkeen. Oli meno ja saundi sen verran villiä. Mutta mainiostihan se lähti; toka biisi sai jo kylmät väreet pintaan. Oli kyllä mainiosti rakennettu kaksituntinen, ja sen näki myös taas kerran tanssilattiastakin *joo*

Toisinsanoen; tarkoituksena oli antaa musan puhua puolestaan näissä kemuissa. Ja niinhän siinä kävi, että jengiä oli mestoilla runsaasti. Juomatkin oli vielä halpoja ja kakkukin oli tosi jees *hihu* Varsin mainiot synttärit siis *hymy*

Kiitokset kaikille soittajille, runsaalle bileyleisölle sekä kaikille tutuille. Oli kiva nähdä teitä taas pitkän tauon jälkeen *hihu*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

rainy

Posts: 208

#38 • • rainy

laite, 26.2.2006 10:37:
Melkein kuin Kårenilla, meinaan kaljajonoissa. Vitun hienoa kun baarimikko vaan ignoroi sut ja odottelet sen 15min baaritiskin vieressä seisten sitä, että sattuis joku vaikka juottamaan sitä kaljaa eikä silti onnistu. Selkeesti ammattimaista toimintaa, tuli ihan Sokeri mieleen ennen henkilökunnan vaihtamista (nykyään taitaa tulla kalja alle minuutissa, oli ryysis miten paha tahansa).



Itse en tän kertaisissa bileissä ollut, mutta on tuolla tullut käytyä monesti ja samaa olen siellä huomioinut että baaritiskillä saat todellakin seistä pahimmassa tapauksessa puolisen tuntia. *eiei* Ja todellakin, tuntuu ettei ne edes katso päin vaikka siinä olis seissy sen puol tuntia. Turhaantuminen siinä iskee jos pitää juomaansa odotella niin kauan vaikkei sitä jonoa oliskaan niin paljoa. Siellä alakerrassa varsinkin sais olla vähän enemmän henkilökuntaa myymässä niin sais senki homman hoidettua edes varttia nopeammin. *tirsk*
Encoder

Posts: 310

#39 • • Encoder Kofeinisti
Jepjep, olipa hyvä liike tulla tänne. Viitosen verran tais täälläkin lukee infoissa sisäänpääsyn hinnaksi, mutta eipä multa ainakaan kukaan rahastanut, vaan löivät sen sijaan kolmen juoman drinkkilipun käteen. Vesikin oli - ohmygosh - ilmaista! Eipä oo näin halvaks tullut baarissa käyminen aikoihin. Hyvä mieli jäi. Musiikinkin puolesta.

Mutta asiaan. Jussin ja AltF4:n setit ehdin kuunnella. Progetrancet oli näköjään jätetty edellisille deejiille ja alusta asti oli jo ihan reipasta vääntöä. Jussi soitti aika hiton monta sellaista kappaletta, mistä mietti alkuun että "joo, tän tiiän, tän oon varmasti kuullu" ja sitte hetken kuluttua tajuaa, että enhän mä tätä sittenkään oo missään kuullut. Tracklistiä kehiin? Keskivaiheilla hauskaa techimpää soundia, ja kokonaisuudessaan ihan kivat soitannat.

Alt-F4:ltä tulikin sitten ilmapalloja ja kunnon maailmanhalauskiksua. *hymy*
Ekstrapropsit Keep Onista, sitä toivoin ja odotin.

jaydee, 26.2.2006 03:44:
Coast 2 Coastin Home



Tais olla Chakra - Home *vink*

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Bio

Posts: 4,429

#40 • • Bio The Bullies / Pinky
Eipä taas CR pettänyt, oli kyllä mahtavat kemut!
Josh vetäs hyvää energistä soundia, josta Jussi jatkoi vielä tiukempaan. Mä myös ajattelin et onpas siinä ALT+F4:n pojilla tekemistä, että saa kovemman menon päälle. Mut noi jäbät pisti sellast setitystä että huh.. ekat biisit oli ihan kyl kovia, ne bassot *sydän*

Juu ja ne drinkkilaput oli vaan pelkkää plussaa.
Kiitos CR-porukalle bileistä!