Risooko joulu ?

348 posts, 18 pages, 99,005 views

Claquesous

#141 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Tietenkin.

--
32. of December

Twist

#142 • • Twist Team Kemuttajat
Ei kyl yhtään.. Joulu on mukavaa aikaa. Ihanan rauhallista ja ei kiire minnekkään. Hyvää ruokaa , juomaa ja läheisiä ympärillä. *plur*
Jutu

#143 • • Jutu Blondi
Risoo *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Janisa

#144 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Noup. Tulis jo! *pepsodent*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

tomii

#145 • • Edited tomii kallion herttua
Toivottavasti ei tänä vuonna risoisi. Viime vuonna kyllä ahdisti ihan käsittämättömän paljon. Pois oli päästävä jo joulupäivänä (Hesarillehan sitä oli bileisiin suunnattava ;).

--
reivaan kunnes kuolen

ninni

#146 • • ninni sydän
joulusta on tullu niin kaupallinen et KYLLÄ mut lunta vois kyll tulla jouluks *lmao*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Worin

#147 • • Worin
Risoo ja ei riso, pääosin risoo. Sillon kun asuin porukoilla niin se oli sellasta ihme työntekoo koko homma, ettei siinä ollu mitään kivaa. Nyt risoo lahjaruljanssi kun ei tiedä mitä ostaa.
%

#148 • • Edited %
Oon niin köyhä etten pysty ostaan kellekkään lahjoja, joten ei riso. Vois tosin koittaa pitää sen syömisen kohtuudessa, yleensä joulu on lähinnä syömistä ja ähkyssä sohvalla makaamista, ei oikein jaksa tehdä mitään. Kiva nähdä myös siskoa pitkästä aikaa. Ja tää on se ainoo aika vuodesta, jolloin saa rauhassa kiskoa kysymättä porukoiden bissejä ja viinejä. Joulu on pop.*jeesus*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Lyylikki

#149 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

%, 17.11.2006 17:15:
Ja tää on se ainoo aika vuodesta, jolloin saa rauhassa kiskoa kysymättä porukoiden bissejä ja viinejä.

Mitä...eksä muuten saa? *pepsodent*

Mutta itse aiheeseen. Mua ei kyllä joulu rassaa, musta on kiva ostaa lahjoja. Joskus mulla on ollu enemmän rahaa ja silloin on lahjojen ostaminen ollu ehkä vielä kivampaa, kuin näin opiskelijabudjetilla. Hyvin se kuitenkin menee, päättää, että paljonko on rahaa käytettävissä ja jakaa sen ostettavien lahjojen määrällä. On ainakin joku käsitys sitten siitä, mitä ne lahjat saa maksaa ilman, että menee ihan bankruttiin.

Tänä vuonna tosin tulee rahaa 15. pvä joulukuuta, joten jouluun ei sitten enää ole niin paljoa aikaa. Joskin yleensä mä aina uhraan yhden päivän/illan lahjojen ostolle ja ostan sitten ne kaikki. En paljoa mieti etukäteen. Lähden vaan kiertelemään ja sieltä ne ideat sitten kumpuaa.
AnssiV

#150 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Risoo kiitos erään ihmisen joka teki aikasta kivan tempun joulun alla 6v sitten, näin joulun alla se aina palaa mieleen ja vetää mielen matalaksi. Enkä kyllä mutenkaan perusta tuosta kulutusjuhlasta. *joo*
Mind Movements

#151 • • Mind Movements
Ei riso kun pidetään joulut aina hyvin simppelinä. Parit lahjat ja se tärkein eli kokonnutaan perheen kaa yhteen. Käydään haudoilla, saunotaan ja syödään.

Enpä muuta kaipaakkaan jouluun, kuhan saa viettää rauhallisen päivän ihmisten kanssa joista eniten välittää :)
villelope

#152 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Lume, 17.11.2006 18:32:
Ei riso kun pidetään joulut aina hyvin simppelinä. Parit lahjat ja se tärkein eli kokonnutaan perheen kaa yhteen. Käydään haudoilla, saunotaan ja syödään.

Enpä muuta kaipaakkaan jouluun, kuhan saa viettää rauhallisen päivän ihmisten kanssa joista eniten välittää :)

*pupu**sydän**piis*

Toi olis voinut olla mun kirjoittama.

Tuo jouluun nykyisin liitetty rahastus ja markkinahenkisyys pistää hivenen harmittamaan, mut kyl senkin kestää.

Vaikkei lahjojen ostamista voi välttämättä jouluun valmistumiseksi kutsuakaan, oon ottanut pienen varaslähdön. Oikeastaan enää ei tarvitse ostaa lahja kuin isälle, ja jos oikein kiltiksi alkaa (ja löytyy jotain järkevää) niin vaimokkeen sisaruksille jotain pientä. Vielä kun isän lahja on alustavasti mietitty valmiiksi, niin hittooks tässä stressaamaan sen enempää.

Äiti ja sisko saa hermoilla ruokien ja talon siisteyden suhteen, meikäläinen tulee valmiiseen pöytään *possu**slurps* (jeesaan jos tarvetta on vielä siinä vaiheessa)
Damien

#153 • • Damien [tr3ox]
Sillo riso ku oli ANT-tilassa topparissa myymässä, ku se joulurallien renkutus alko jo lokakuussa.
Sit kiirekkin vaan kasvaa suhteessa aaton lähenemiseen, aika kaukana toi juhlamieli sillo...
crissy

#154 • • crissy
tän vuoden joulu saattaa risoo aikasempia enemmän.. nyt kun ei ole autoa ja välimatkat sukulaisiin on n. 250km ja ei oo viel varmaa saadaanko jouluks ees uutta autoo nii lahjat+2,5v muksu ja me =julkisilla kulkuvälineillä... = NO WAY IN HELL!!!
Mind Movements

#156 • • Mind Movements

Äiti ja sisko saa hermoilla ruokien ja talon siisteyden suhteen, meikäläinen tulee valmiiseen pöytään *possu**slurps*

Nii, valmiiseen pöytään sitä tietty itekki menee. Mutta tuskin se perhekkään kauheesti stressailee jouluruokien kanssa, onhan siellä sisko ja varmaan isoäitkin apuna kiireellisimpinä aikoin :). Mutta hoidan sitten kyllä sen ulkosaunan lämmittämisen jouluaattona, vähintä mitä voin tehdä *joo*

Homma kyllä monimutkastuu jos on sitä omaakin perhettä. Näin sinkkuna ei kauheesti tarvii ottaa stressiä asioista jouluna *iloinen*
Jammailija

#157 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
joo kyllä. tunnen jo paineen laskeutuneen väijymispaikalle ja koht joulustressi alkaa taisteluun mielenrauhaani vastaan... prkl.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

#158 • • REivaaja Guest
Kaikki vaa stressaa ettei saa stressaa... Ei kiva mut kinkku on kunkku!
coolcat82

#159 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
No ei kyllä hirveen riso, kun duunissa toi menee koko joulu muutenkin *justjoo* Tokihan töitä on kiva tehä ja joulusta mä saan kolmesta päivästä ainaki kaheksan päivän tilin, niin et eipä haittaa. Oishan se toisaalta kiva myös viettää vapaa-aikaa, kun melkeen kaikki muut onkin sitte vapaalla jouluna mut minkäs teet. Mun joulu on sitte myöhemmin... tai aikasemmin *iloinen*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

meow

#160 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
ei riso kun on team kitten *super* *hellokitty* *ankka*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.