Risooko joulu ?

348 posts, 18 pages, 99,001 views

Fyrisch

#42 • • Fyrisch
nyt risoo ainaski huolel, pitäs siivoo, ehtii vitun moneen paikkaan viemää lahjoi, pitäs paketoida lahjoi, tehä safkaa perheelle jne <3333<3 jee ihqq
Android

#43 • • Android
Eipä erityisemmin herätä tunteita suuntaan tai toiseen. Hyvää ruokaa perheen ja serkkujen kanssa, joulukuusi ja lahjoja. Hmm. Kai se sit on ihan jees =)

#44 • • ville olen oikeasti ujo
näytti pahalta kun vielä 2vrk sitten mitään ei ollut ostettu tai tehty, mutta nyt jääkaappi on täynnä itsetehtyjä valmiita/puolivalmiita herkkuja, lahjat paketissa ja kohta lähdetään syömään jouluaamun puuro.

eli ei riso

joulu on kuitenkin rauhallista aikaa tästä eteenpäin, paljon hyvää ruokaa ja mukavia ihmisiä :)
#45 • • djmg Guest
joulu*sydän*
Lost-Soul

#47 • • Lost-Soul los pallos
Ainakin vielä risoo.. töissä on jo tullu istuttua monta tuntia ja vielä pitäisi jaksaa parisen tuntia istua täällä. Onneksi ruuista ei tarvi murehtia, eikä oikeestaan mistään muustakaan.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Hitchhiker

#48 • • Hitchhiker
Mitä joulu on nykyisellään ihmisille?
-Helvetillistä kiirettä
-Hermojen menetystä
-Turhaa stressii joka pikku asiasta

Eli missä on joulun "rauha" ei ainakaan siinä et joka ihminen tiuskii toisilleen ja menettävät hermonsa kun eivät löydä oikeaa kinkkua. Eli mun mielest joulus ei oo mitään muuta hyvää ku ruoka ja sitäki voi maksimissaan syödä ne kaks päivää, sit riittää. Ihan sama vaiks ei koko pyhää olis (vaik nyt onki kiva kokoontuu koko perheen kans)
KooKie

#49 • • KooKie aka. Petress Pan
Kannattaa mennä itteensä jos "joulu risoo". Onko sitä pakko välittää siitä, mitä muut stressaa, jättäis itse stressaamatta ja nauttis vaan lomasta, mikäli sellaisen on saanut ja jos ei sellasta nyt vietä, niin mitä sitä sitten välittämään senkään vertaa? Näiltä henkilöiltä voisi samantien kysyä "Risooko elämä yleensä?", "Risooko muiden ihmisten asiat?". En itsekään pidä joulushoppailun kiireestä tai siitä stressistä, mitä olen VAPAAEHTOISESTI joulusta joskus ottanut. Tänä vuonna en siihen leikkiin lähtenyt vaan tein "joulua varten", eli itseäni varten vain sen, mikä tuntui hyvältä, ja nyt on paras joulumieli moneen vuoteen *plur*
Mulle "joulu tuli" vain parantamaan entisestäänkin täydellistä periodia mun elämässä, koska mulle joulu todellakin tarkoittaa vain lomaa ja hyvää ruokaa, jonka hohto on siinä, että sitä syö vain sen muutaman päivän ajan vuodessa. *kuolaa*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sapeli

#50 • • sapeli jokukukamikä?
No se pikkasen risoo sapsuakin kun julkiset lakkaa kulkemasta aika aikasin ja pitäis kaverin kissoja käydä ruokkimassa... Pitää nääs kohta lähteä jos meinaa ehtiä vielä takaisinkin... *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hitchhiker

#51 • • Hitchhiker
Mut kyll se rupee risomaan siin vaihees ku ihmiset rupee olemaan töykeitä ja kiukkusia ihan turhaan, mun mielest jouluu ennen on ihan turha stressata "jonnin joutavie" asioiden takia mistä ei kummiskaan periaatteessa sen parempi olo tule, itteensä meneminen siin vaihees on turhaa ku nee ketkä stressaa ihan turhaan ni vois miettii et onks se sen arvosta *uuh* .
sapeli

#52 • • sapeli jokukukamikä?

Hitchhiker, 24.12.2005 12:31:
Mut kyll se rupee risomaan siin vaihees ku ihmiset rupee olemaan töykeitä

Itse asiassa mä voisin jatkaa tota vertausta mitä alottelin sivulla 1; joulu on aika paljon samanlainen kuin Hallmarkit *nauru* Tapahtumana sinänsä upea, mutta ne ihmiset siellä käy risomaan, ja jollei tunnelmaan pääse kiinni niin siitä selviää oikeastaan vain viinan voimin *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Greed

#53 • • Greed Esp`03
Ei joulu nyt varsinaisesti riso, mutta tämä kaikki kiire, lahjojen osto... Pienenä oli kivaa, kun sai sellasia lahjoja kun halusi. Nykyään lahjoista 90% on turhaa krääsää, näin ainakin meillä.

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Hitchhiker

#54 • • Hitchhiker

sapeli, 24.12.2005 12:35:
---
Hitchhiker, 24.12.2005 12:31:
Mut kyll se rupee risomaan siin vaihees ku ihmiset rupee olemaan töykeitä

---

Itse asiassa mä voisin jatkaa tota vertausta mitä alottelin sivulla 1; joulu on aika paljon samanlainen kuin Hallmarkit *nauru* Tapahtumana sinänsä upea, mutta ne ihmiset siellä käy risomaan, ja jollei tunnelmaan pääse kiinni niin siitä selviää oikeastaan vain viinan voimin *hih*

Mut ei sitä paljo viitteis olla joulun al joka päivä kännis kaupungil *pahis* Tulis kalliiks ja sen jälkee vois AA-kerho kutsuu pitkän putken jälkeen *pepsodent*
martina

#55 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
kyllä.
taas kerran lupaavan oloinen yhdessäolo muuttuu riidoiksi...
ja vituttaa taas olla yksin jouluna.
Tripla-T

#56 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Ei todellakaan riso. Hyvä ruoka ja seura maistuu aina *hih*

--
Crom ! - Conan Barbaari

Aisti

#57 • • Aisti Turtiloparabellum
Nystyrä.
Sjel

#58 • • Sjel Apprentice.
Joulu on ihan perseestä, turhia suku"juhlia" jossa sitten tapellaan ja kiistellään. Tuon perinteen jälkeen voikin taas mennä himaan ja vetää pään täyteen ku vituttaa olla ittekseen.

Että näin, kyllähän tuo risoo *poks*

--
Will work for bandwith. :)

Aisti

#59 • • Aisti Turtiloparabellum

Sjel, 24.12.2005 13:26:
Joulu on ihan perseestä, turhia suku"juhlia" jossa sitten tapellaan ja kiistellään. Tuon perinteen jälkeen voikin taas mennä himaan ja vetää pään täyteen ku vituttaa olla ittekseen.

Onneksi on ihmisiä kuten sjel joiden seurassa vetäytyä viinalasillisen ääreen. :)
Sjel

#60 • • Sjel Apprentice.

Aisti, 24.12.2005 13:37:
---
Sjel, 24.12.2005 13:26:

---

Onneksi on ihmisiä kuten sjel joiden seurassa vetäytyä viinalasillisen ääreen. :)

Oot ihuna <3 *hali*

--
Will work for bandwith. :)